Die potjes tegen de kleintjes gaan ook wij echt niet allemaal winnen hoor.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Onze concurrenten hebben vooralsnog punten verspeeld tegen clubs als Volendam. Als wij die kleine potjes geen gekke dingen doen heb ik best vrede met gelijkspelletjes tegen PSV en Ajax.
Je hebt nu bijna de hele top al gehad. Twente, psv, straks az. Je moet van AZ winnen thuis, dan heb je op ajax uit na straks alleen nog maar teams uit het rechterrijtje. Álle concurrentie moet nog tegen elkaar en gaan zeker nog punten verspelen. Psv is mokerslecht en instabiel. Ajax wint nu wel 2x leuk maar dat had schreuder ook gelukt. Die speelden tegen Excelsior ook gewoon matig en hadden met 3-1 de rust in kunnen gaan.quote:
We gaan de rest echt niet allemaal even winnen. In de eerste seizoenshelft verspeelden wij ook punten tegen een Heerenveen, NEC en Fortuna.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hebt nu bijna de hele top al gehad. Twente, psv, straks az. Je moet van AZ winnen thuis, dan heb je op ajax uit na straks alleen nog maar teams uit het rechterrijtje. Álle concurrentie moet nog tegen elkaar en gaan zeker nog punten verspelen. Psv is mokerslecht en instabiel. Ajax wint nu wel 2x leuk maar dat had schreuder ook gelukt. Die speelden tegen Excelsior ook gewoon matig en hadden met 3-1 de rust in kunnen gaan.
Wij zijn elke topper de dominante partij. We moeten wel goals maken, dat is gewoon erg matig.
Gewaagde uitspraak als je van de 6 wedstrijden na de winter er 2 wint.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er is maar 1 concurrent en dat is Ajax, het is vooral heel belangrijk dat die consequent punten laten liggen.
Klopt, dat gaan wij ook niet. Maar ook ajax, psv en az gaan niet alles winnen en gaan ook punten verspelen tegen de vitesse’s en nec’s van deze wereld. En dan moeten die nog tegen elkaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
We gaan de rest echt niet allemaal even winnen. In de eerste seizoenshelft verspeelden wij ook punten tegen een Heerenveen, NEC en Fortuna.
Kampioen ga je worden tegen de kleintjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Die potjes tegen de kleintjes gaan ook wij echt niet allemaal winnen hoor.
Daar zijn ze het in Eindhoven niet mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:08 schreef Caland het volgende:
Het verhaal van dit seizoen. 90 minuten lang PSV van het kastje naar de muur gespeeld
2-2
Luuk de Jong zeker?quote:Op zondag 5 februari 2023 18:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zijn ze het in Eindhoven niet mee eens.
Je hebt goed naar Mario geluisterd!quote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kampioen ga je worden tegen de kleintjes.
Oh.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt goed naar Mario geluisterd!
Die schat ik normaal gesproken toch in als zeer verstandige users die ver kunnen komenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2023 17:27 schreef fetX het volgende:
Kokcu was trouwens godsgruwelijkmokerslecht vandaag.
Ik ook, maar vallen me in deze erg tegen.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schat ik normaal gesproken toch in als zeer verstandige users die ver kunnen komen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |