Met name de toppers in de Kuip vallen me dit en vorig seizoen toch wel tegen.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot heeft volgens mij al zijn toppers gewonnen met AZ (waren er wel maar vier).
Je bedoelt vdBrom.
Zo'n stuit helemaal bij de verre paal is wel lastig volgens mij. Misschien nog iemand die het zicht blokkeertquote:Op zondag 5 februari 2023 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die 2-2 mag de keeper eigenlijk ook wel hebben
Je hebt ook nog een paar toppers in Europa gehadquote:Op zondag 5 februari 2023 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Met name de toppers in de Kuip vallen me dit en vorig seizoen toch wel tegen.
Over 2 seizoenen alleen winst tegen AZ (met enigszins fortuin) en Twente (tegen 10 man). Twee op zeven is toch wel weinig.
Dat is over het algemeen ook zo alleen zetten we het te weinig om in doelpunten.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel maar toch hoor ik steeds ook iedereen zeggen dat je beter bent.
Zeker, maar heb het nu over de Eredivisie. Anderzijds pakken we wel meer punten tegen de kleintjes, dus ach.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een paar toppers in Europa gehad
Dat idee heb ik niet echt eigenlijkquote:Op zondag 5 februari 2023 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar heb het nu over de Eredivisie. Anderzijds pakken we wel meer punten tegen de kleintjes, dus ach.
Het is jammer omdat een topper winnen een heel lekker gevoel is, maar onder Koeman won je die heel vaak maar verspeelde je het weer tegen ploegen uit het rechterrijtje. Uiteindelijk gaat het om de eindstand na 34 wedstrijdenquote:Op zondag 5 februari 2023 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar heb het nu over de Eredivisie. Anderzijds pakken we wel meer punten tegen de kleintjes, dus ach.
Wel meer punten dan voor Slot. Vorig seizoen was dat ook al bijna altijd winst inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet echt eigenlijk
Fortuna, NEC, Heerenveen thuis
Pedersen was goed inderdaad, zowaar een paar goede rushes naar voren en gevaarlijke voorzetten.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
Overigens vond ik Pedersen weer sterk spelen, al was niet iedereen het daarmee eens tegen Twente
Maakt echt heel veel goed met zijn 4 longen
Idrissi tegen dat rechtsbackje van PSV was in Eindhoven ook al feest in de eerste helft toen. Daarna niet meer zo, maar ja.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen was goed inderdaad, zowaar een paar goede rushes naar voren en gevaarlijke voorzetten.
En de door iedereen onderschatte Idrissi viel ook prima in.
Z'n 1e goede invalbeurt ja. Desondanks wel weer veel het spel aan het vertragen.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen was goed inderdaad, zowaar een paar goede rushes naar voren en gevaarlijke voorzetten.
En de door iedereen onderschatte Idrissi viel ook prima in.
Ja, alleen moet hij nog leren wanneer hij de bal af geeft. En dat hij niet moet schieten als het nog ergens om gaat.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
Overigens vond ik Pedersen weer sterk spelen, al was niet iedereen het daarmee eens tegen Twente
quote:Op zondag 5 februari 2023 18:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Doet me een beetje denken aan jankende Luuk die de doellijntechnologie in twijfel trok
Teze kan er dan ook helemaal niks van, maar Idrissi deed het prima ja.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idrissi tegen dat rechtsbackje van PSV was in Eindhoven ook al feest in de eerste helft toen. Daarna niet meer zo, maar ja.
Ik wilde dat ook typen, maar volgens mij was dat schot van hem in de eerste helft wel prima toch? Die in de tweede helft met links ging helemaal nergens overquote:Op zondag 5 februari 2023 19:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, alleen moet hij nog leren wanneer hij de bal af geeft. En dat hij niet moet schieten als het nog ergens om gaat.
Hij heeft 1x zo gescoord in een oefenduel deze winter dus nu denkt ie dat ie dat kanquote:Op zondag 5 februari 2023 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook typen, maar volgens mij was dat schot van hem in de eerste helft wel prima toch? Die in de tweede helft met links ging helemaal nergens over
Hij viel ook goed in tegen Utrecht bij die bestorming, in ieder geval de laatste 20 minuten. Hij heeft zeker ook slechte wedstrijden gehad maar ik vind de tendens wel te negatiefquote:Op zondag 5 februari 2023 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Teze kan er dan ook helemaal niks van, maar Idrissi deed het prima ja.
Verder: 1 aardige invalbeurt op zoveel wedstrijden vind ik alsnog veel te weinig. Hij moet dat eerst vaker gaan laten zien voordat ik het geen waardeloze speler meer vind.
Dat zal hem leren.
pedersen is als type erg gewildquote:Op zondag 5 februari 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
zijn dribbel is nog frustrerender om naar te kijken dan die van dilrosunquote:Op zondag 5 februari 2023 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij viel ook goed in tegen Utrecht bij die bestorming, in ieder geval de laatste 20 minuten. Hij heeft zeker ook slechte wedstrijden gehad maar ik vind de tendens wel te negatief
Godverdommequote:Op zondag 5 februari 2023 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
GEEN woorden maar daden
werken voor je geld
kapoet maken
Ik vond dat tegen Utrecht wel meevallen eigenlijk. Tot nu toe vind ik het niet veel. Blij dat hij gehuurd is.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij viel ook goed in tegen Utrecht bij die bestorming, in ieder geval de laatste 20 minuten. Hij heeft zeker ook slechte wedstrijden gehad maar ik vind de tendens wel te negatief
Heeft wel een prima traptechniek als ie een beetje vertrouwen heeft. Ik denk dat je nog regelmatig iets aan hem gaat hebben dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zijn dribbel is nog frustrerender om naar te kijken dan die van dilrosun
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 5 februari 2023 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
GEEN woorden maar daden
werken voor je geld
kapoet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |