Omdat Guus Guus is.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom hingen er geen netten voor Guus Til
Liever geen Idrissiquote:Op zondag 5 februari 2023 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Begin maar weer een tijdje met Ali en Idrissi oo de flanken met Dilrosun op 10.
Paxiao Timber niks laten zien.
Als hij zo speelt Paxiao doet het ook niet.quote:
Schuld van Slot?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef Pistolero het volgende:
Schrijnend hoe er al het hele seizoen lang zo veel dingen fout gaan die zo makkelijk trainbaar zijn..
Wordt er überhaupt wel eens getraind op corners, vrije trappen of afwerken..?
10 miljoen gewoon betalen voor die gozerquote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski >>> Timber
Daarom goede vriend
Corners zijn weer echt dieptriest dit jaar ja. Vorig jaar aanzienlijk beter.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef Pistolero het volgende:
Schrijnend hoe er al het hele seizoen lang zo veel dingen fout gaan die zo makkelijk trainbaar zijn..
Wordt er überhaupt wel eens getraind op corners, vrije trappen of afwerken..?
Ja, mee eensquote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski >>> Timber
Daarom goede vriend
quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Makkelie is een Feyenoorder volgens Luuk.
Wat hebben we een geluk
Jij snapt het.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
10 miljoen gewoon betalen voor die gozer
Ja, als Timber en Zerrouki 8 moeten kosten, waarom geen 10 voor Szymanski.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
10 miljoen gewoon betalen voor die gozer
Slot lijkt me wel verantwoordelijk voor de inhoud van de trainingen ja, dus trek zelf maar je conclusies hoe ik daar over denk.quote:
Die ene kans had Lex Immers er ook nog wel ingetrapt. Teringquote:Op zondag 5 februari 2023 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Met Szymanski had je gewoon gewonnen vandaag. Al had hij een draak van een wedstrijd gespeeld.
Lex had dan ook het ongekende talent om op de goede plek te staan.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ene kans had Lex Immers er ook nog wel ingetrapt. Tering
Dat viel ook wel weer mee hoor.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:43 schreef fetX het volgende:
En weer haal je er niet meer uit. Blij dat het nog gelijk is hoor, maar je was zoveel beter.
Ik heb vandaag je pareltjes Walemark en Bullaude gezien.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot lijkt me wel verantwoordelijk voor de inhoud van de trainingen ja, dus trek zelf maar je conclusies hoe ik daar over denk.
Altijd mooi die zure kop van hem vorige keer hadden ze die naast Bruggink gezet miste alleen Waterreus nog.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef R-woud93 het volgende:
Luuk is enorm zuur, mijn middag is geslaagd
Die Walemark liep letterlijk in de weg vlak voor tijd.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag je pareltjes Walemark en Bullaude gezien.
Ik neem je niet meer zo serieus.
‘niet meer’quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft hij ook maar 1 keer een Feyenoord speler de bal toegespeeld?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
(Vond Bullaude goed invallen overigens)
Ik niet zo.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
Ow. Mss dat ik teveel de tegengoal op zijn rekening zet.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
Trapte nog vol over een bal heen op 7m van de goal.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Walemark liep letterlijk in de weg vlak voor tijd.
Zal wel aan mij liggen in dit geval (omdat ik op mijn mobiel zat)quote:Op zondag 5 februari 2023 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ow. Mss dat ik teveel de tegengoal op zijn rekening zet.
Hij is mij absoluut niet positief opgevallen in ieder geval
Als Bullaude een shirtje waar Szymanski op stond aan had gehad had je hem de beste man op het veld gevonden.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, want dan had hij wel de bal bij dezelfde kleur ingeleverd.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Bullaude een shirtje waar Szymanski op stond aan had gehad had je hem de beste man op het veld gevonden.
Niet te vergelijken met vorige potjes joh. Tegen Ajax en Twente nauwelijks kansen, vandaag mis je de meest prachtige mogelijkheden. Timber was de misser van het jaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:43 schreef fetX het volgende:
En weer haal je er niet meer uit. Blij dat het nog gelijk is hoor, maar je was zoveel beter.
Twente-thuis ook gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:56 schreef Haringkop het volgende:
Wat een kansen joh, als wij onze concurrenten geen pijn doen ga je dit niet volhouden. Alleen AZ uit gewonnen, is echt te weinig.
quote:Op zondag 5 februari 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ene kans had Lex Immers er ook nog wel ingetrapt. Tering
Zolang diezelfde concurrenten het laten liggen tegen de Cambuurs en Volendammen van deze wereld is een gelijkspel meer dan genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:56 schreef Haringkop het volgende:
Wat een kansen joh, als wij onze concurrenten geen pijn doen ga je dit niet volhouden. Alleen AZ uit gewonnen, is echt te weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |