Dat viel ook wel weer mee hoor.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:43 schreef fetX het volgende:
En weer haal je er niet meer uit. Blij dat het nog gelijk is hoor, maar je was zoveel beter.
Ik heb vandaag je pareltjes Walemark en Bullaude gezien.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot lijkt me wel verantwoordelijk voor de inhoud van de trainingen ja, dus trek zelf maar je conclusies hoe ik daar over denk.
Altijd mooi die zure kop van hem vorige keer hadden ze die naast Bruggink gezet miste alleen Waterreus nog.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef R-woud93 het volgende:
Luuk is enorm zuur, mijn middag is geslaagd
Die Walemark liep letterlijk in de weg vlak voor tijd.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag je pareltjes Walemark en Bullaude gezien.
Ik neem je niet meer zo serieus.
‘niet meer’quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft hij ook maar 1 keer een Feyenoord speler de bal toegespeeld?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
(Vond Bullaude goed invallen overigens)
Ik niet zo.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
Ow. Mss dat ik teveel de tegengoal op zijn rekening zet.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
Trapte nog vol over een bal heen op 7m van de goal.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Walemark liep letterlijk in de weg vlak voor tijd.
Zal wel aan mij liggen in dit geval (omdat ik op mijn mobiel zat)quote:Op zondag 5 februari 2023 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ow. Mss dat ik teveel de tegengoal op zijn rekening zet.
Hij is mij absoluut niet positief opgevallen in ieder geval
Als Bullaude een shirtje waar Szymanski op stond aan had gehad had je hem de beste man op het veld gevonden.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, want dan had hij wel de bal bij dezelfde kleur ingeleverd.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Bullaude een shirtje waar Szymanski op stond aan had gehad had je hem de beste man op het veld gevonden.
Niet te vergelijken met vorige potjes joh. Tegen Ajax en Twente nauwelijks kansen, vandaag mis je de meest prachtige mogelijkheden. Timber was de misser van het jaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:43 schreef fetX het volgende:
En weer haal je er niet meer uit. Blij dat het nog gelijk is hoor, maar je was zoveel beter.
Twente-thuis ook gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:56 schreef Haringkop het volgende:
Wat een kansen joh, als wij onze concurrenten geen pijn doen ga je dit niet volhouden. Alleen AZ uit gewonnen, is echt te weinig.
quote:Op zondag 5 februari 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ene kans had Lex Immers er ook nog wel ingetrapt. Tering
Zolang diezelfde concurrenten het laten liggen tegen de Cambuurs en Volendammen van deze wereld is een gelijkspel meer dan genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:56 schreef Haringkop het volgende:
Wat een kansen joh, als wij onze concurrenten geen pijn doen ga je dit niet volhouden. Alleen AZ uit gewonnen, is echt te weinig.
Zeker, probleem is dan alleen dat Ali dan ook weer niets is.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:38 schreef bbuddybb het volgende:
Jahanbaksh, hoe kut hij ook kan zijn, moet gewoon in de basis staan.
Dilrosun en Paixao zijn helemaal niets.
Er is maar 1 concurrent en dat is Ajax, het is vooral heel belangrijk dat die consequent punten laten liggen.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
We krijgen AZ thuis over 2 weken.
Die moeten we wel winnen.
Al is ons voordeel dat alle concurrenten ook nog tegen elkaar moeten spelen.
Dan moeten daar ook net de juiste resultaten uit komen. En we moeten nog Europees ook straks. Al is dat misschien maar 2x.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
We krijgen AZ thuis over 2 weken.
Die moeten we wel winnen.
Al is ons voordeel dat alle concurrenten ook nog tegen elkaar moeten spelen.
Het is gewoon nog zorgen dat we Europees voetbal halen in dit stadium. Met 5 ploegen zo kort bij elkaar. Een daarvan gaat dus de play-offs in.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er is maar 1 concurrent en dat is Ajax, het is vooral heel belangrijk dat die consequent punten laten liggen.
De grasmat was ook groen vandaag lees ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:04 schreef Scrummie het volgende:
Lol, Luuk de Jong is weer eens ontzettend boos lees ik.
Ik denk dat de tijd dat Ajax die punten nog gaat verspelen wel voorbij is…quote:Op zondag 5 februari 2023 17:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang diezelfde concurrenten het laten liggen tegen de Cambuurs en Volendammen van deze wereld is een gelijkspel meer dan genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |