Omdat Guus Guus is.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom hingen er geen netten voor Guus Til
Liever geen Idrissiquote:Op zondag 5 februari 2023 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Begin maar weer een tijdje met Ali en Idrissi oo de flanken met Dilrosun op 10.
Paxiao Timber niks laten zien.
Als hij zo speelt Paxiao doet het ook niet.quote:
Schuld van Slot?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef Pistolero het volgende:
Schrijnend hoe er al het hele seizoen lang zo veel dingen fout gaan die zo makkelijk trainbaar zijn..
Wordt er überhaupt wel eens getraind op corners, vrije trappen of afwerken..?
10 miljoen gewoon betalen voor die gozerquote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski >>> Timber
Daarom goede vriend
Corners zijn weer echt dieptriest dit jaar ja. Vorig jaar aanzienlijk beter.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef Pistolero het volgende:
Schrijnend hoe er al het hele seizoen lang zo veel dingen fout gaan die zo makkelijk trainbaar zijn..
Wordt er überhaupt wel eens getraind op corners, vrije trappen of afwerken..?
Ja, mee eensquote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski >>> Timber
Daarom goede vriend
quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Makkelie is een Feyenoorder volgens Luuk.
Wat hebben we een geluk
Jij snapt het.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
10 miljoen gewoon betalen voor die gozer
Ja, als Timber en Zerrouki 8 moeten kosten, waarom geen 10 voor Szymanski.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
10 miljoen gewoon betalen voor die gozer
Slot lijkt me wel verantwoordelijk voor de inhoud van de trainingen ja, dus trek zelf maar je conclusies hoe ik daar over denk.quote:
Die ene kans had Lex Immers er ook nog wel ingetrapt. Teringquote:Op zondag 5 februari 2023 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Met Szymanski had je gewoon gewonnen vandaag. Al had hij een draak van een wedstrijd gespeeld.
Lex had dan ook het ongekende talent om op de goede plek te staan.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ene kans had Lex Immers er ook nog wel ingetrapt. Tering
Dat viel ook wel weer mee hoor.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:43 schreef fetX het volgende:
En weer haal je er niet meer uit. Blij dat het nog gelijk is hoor, maar je was zoveel beter.
Ik heb vandaag je pareltjes Walemark en Bullaude gezien.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot lijkt me wel verantwoordelijk voor de inhoud van de trainingen ja, dus trek zelf maar je conclusies hoe ik daar over denk.
Altijd mooi die zure kop van hem vorige keer hadden ze die naast Bruggink gezet miste alleen Waterreus nog.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:40 schreef R-woud93 het volgende:
Luuk is enorm zuur, mijn middag is geslaagd
Die Walemark liep letterlijk in de weg vlak voor tijd.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag je pareltjes Walemark en Bullaude gezien.
Ik neem je niet meer zo serieus.
‘niet meer’quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft hij ook maar 1 keer een Feyenoord speler de bal toegespeeld?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
(Vond Bullaude goed invallen overigens)
Ik niet zo.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
Ow. Mss dat ik teveel de tegengoal op zijn rekening zet.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘niet meer’
Trapte nog vol over een bal heen op 7m van de goal.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Walemark liep letterlijk in de weg vlak voor tijd.
Zal wel aan mij liggen in dit geval (omdat ik op mijn mobiel zat)quote:Op zondag 5 februari 2023 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ow. Mss dat ik teveel de tegengoal op zijn rekening zet.
Hij is mij absoluut niet positief opgevallen in ieder geval
Als Bullaude een shirtje waar Szymanski op stond aan had gehad had je hem de beste man op het veld gevonden.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, want dan had hij wel de bal bij dezelfde kleur ingeleverd.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Bullaude een shirtje waar Szymanski op stond aan had gehad had je hem de beste man op het veld gevonden.
Niet te vergelijken met vorige potjes joh. Tegen Ajax en Twente nauwelijks kansen, vandaag mis je de meest prachtige mogelijkheden. Timber was de misser van het jaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:43 schreef fetX het volgende:
En weer haal je er niet meer uit. Blij dat het nog gelijk is hoor, maar je was zoveel beter.
Twente-thuis ook gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:56 schreef Haringkop het volgende:
Wat een kansen joh, als wij onze concurrenten geen pijn doen ga je dit niet volhouden. Alleen AZ uit gewonnen, is echt te weinig.
quote:Op zondag 5 februari 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ene kans had Lex Immers er ook nog wel ingetrapt. Tering
Zolang diezelfde concurrenten het laten liggen tegen de Cambuurs en Volendammen van deze wereld is een gelijkspel meer dan genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:56 schreef Haringkop het volgende:
Wat een kansen joh, als wij onze concurrenten geen pijn doen ga je dit niet volhouden. Alleen AZ uit gewonnen, is echt te weinig.
Zeker, probleem is dan alleen dat Ali dan ook weer niets is.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:38 schreef bbuddybb het volgende:
Jahanbaksh, hoe kut hij ook kan zijn, moet gewoon in de basis staan.
Dilrosun en Paixao zijn helemaal niets.
Er is maar 1 concurrent en dat is Ajax, het is vooral heel belangrijk dat die consequent punten laten liggen.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
We krijgen AZ thuis over 2 weken.
Die moeten we wel winnen.
Al is ons voordeel dat alle concurrenten ook nog tegen elkaar moeten spelen.
Dan moeten daar ook net de juiste resultaten uit komen. En we moeten nog Europees ook straks. Al is dat misschien maar 2x.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Al is ons voordeel dat alle concurrenten ook nog tegen elkaar moeten spelen.
Het is gewoon nog zorgen dat we Europees voetbal halen in dit stadium. Met 5 ploegen zo kort bij elkaar. Een daarvan gaat dus de play-offs in.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er is maar 1 concurrent en dat is Ajax, het is vooral heel belangrijk dat die consequent punten laten liggen.
De grasmat was ook groen vandaag lees ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:04 schreef Scrummie het volgende:
Lol, Luuk de Jong is weer eens ontzettend boos lees ik.
Ik denk dat de tijd dat Ajax die punten nog gaat verspelen wel voorbij is…quote:Op zondag 5 februari 2023 17:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang diezelfde concurrenten het laten liggen tegen de Cambuurs en Volendammen van deze wereld is een gelijkspel meer dan genoeg.
Vind ik een vroege conclusie na wedstrijden tegen Excelsior en Cambuur.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat de tijd dat Ajax die punten nog gaat verspelen wel voorbij is…
Hiervan kan je Timber de schuld geven. Dat was alleen al een 0.9 kans.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:07 schreef H.FR het volgende:
2 goals uit 35 doelpogingen. Goed bezig. xgoal van 3.3 vs 0.5 voor PSV
quote:Op zondag 5 februari 2023 17:04 schreef Scrummie het volgende:
Ja, dat was wel triest.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hiervan kan je Timber de schuld geven. Dat was alleen al een 0.9 kans.
Zie ik niet gebeuren. We hebben nu 3x op rij gezien dat we tegen gelijkwaardige ploegen eigenlijk hadden moeten winnen, maar het gebeurt niet. Waarom zou die kneuzenkermis voorin dan tegen AZ wel opeens de kansen afmaken.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben er sowieso wel bang voor dat we dit niet vol gaan houden. Aanvallend is zó matig bij ons. Heb me ook echt weer bizar gestoord aan de verkeerde keuzes en de slechte passing. En vandaag dan ook het missen van kansen, mijn hemel. Contrast met de tegenstander vandaag waar ongeveer elke kans erin vloog.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:56 schreef Haringkop het volgende:
1-4, 0-5 zijn wel duidelijke cijfers, wellicht tegen de zwaardere tegenstanders nog wel, maar ze krijgen nu lekker de tijd om op elkaar ingespeeld te raken.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind ik een vroege conclusie na wedstrijden tegen Excelsior en Cambuur.
Maar geen Alfred scheelt natuurlijk wel een hoop.
Het probleem is heel het seizoen al aanvallend, echt schrijnend. Dit had je gewoon moeten winnen, ongelofelijk.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er sowieso wel bang voor dat we dit niet vol gaan houden. Aanvallend is zó matig bij ons. Heb me ook echt weer bizar gestoord aan de verkeerde keuzes en de slechte passing. En vandaag dan ook het missen van kansen, mijn hemel. Contrast met de tegenstander vandaag waar ongeveer elke kans erin vloog.
Hij was bijna net zo boos als Slot vorige week.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:04 schreef Scrummie het volgende:
Natuurlijk. Maar die scores hebben ze onder Alfred ook neergezet. Ze krijgen het hele pakket nog wat betreft de top 8. Wij niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
1-4, 0-5 zijn wel duidelijke cijfers, wellicht tegen de zwaardere tegenstanders nog wel, maar ze krijgen nu lekker de tijd om op elkaar ingespeeld te raken.
Vaak van PSV gewonnen, maar zelden gezien dat ze zo weinig lieten zien in de Kuip.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het probleem is heel het seizoen al aanvallend, echt schrijnend. Dit had je gewoon moeten winnen, ongelofelijk.
Maar Slot heeft altijd gelijk, Luuk nooitquote:Op zondag 5 februari 2023 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij was bijna net zo boos als Slot vorige week.
Het aller pijnlijkste is nog wel dat (de meeste) aanvallers overduidelijk wel de kwaliteiten hebben maar dat het er al vanaf dag 1 totaal niet uit komt..quote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er sowieso wel bang voor dat we dit niet vol gaan houden. Aanvallend is zó matig bij ons. Heb me ook echt weer bizar gestoord aan de verkeerde keuzes en de slechte passing. En vandaag dan ook het missen van kansen, mijn hemel. Contrast met de tegenstander vandaag waar ongeveer elke kans erin vloog.
Nee.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het aller pijnlijkste is nog wel dat (de meeste) aanvallers overduidelijk wel de kwaliteiten hebben maar dat het er al vanaf dag 1 totaal niet uit komt..
Laat me raden.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het aller pijnlijkste is nog wel dat (de meeste) aanvallers overduidelijk wel de kwaliteiten hebben maar dat het er al vanaf dag 1 totaal niet uit komt..
Slot is de Schmidt van dit seizoen. Met een iets minder Duits accent dan toch, maar allez.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Slot heeft altijd gelijk, Luuk nooit.
quote:Op zondag 5 februari 2023 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slot is de Schmidt van dit seizoen. Met een iets minder Duits accent dan toch, maar allez.
Die was gewoon geblesseerd.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:27 schreef fetX het volgende:
Kokcu was trouwens godsgruwelijkmokerslecht vandaag.
Alireza is nu onze beste aanvaller. Dat hadden we een jaar geleden ook niet kunnen bevroeden.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het lijkt me de taak van de trainer om de spelers optimaal te laten renderen. Dat doet hij niet bepaald.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat me raden.
Dat reken je Arne aan?
30 keer balverlies. 30 keer. Ik vind Wiefer overigens wel heel erg goed. Zoals ik in het PSV topic ook al zei bleef die, samen met Geertruida en Simons als enige overeind in deze kwalitatief arme "topper".quote:Op zondag 5 februari 2023 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo speelde hij wel inderdaad. Zelfs een normale pass kwam niet aan.
Niks voor hem.
Gezien de lachwekkende vertoningen van de concurrentie dit seizoen had je veel meer punten voor moeten staan inderdaad. Je begint het te snappen.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Pistolero vindt dat Feyenoord met 15 punten voorsprong de koploper had moeten zijn van de Eredivisie.
Jaja, u las het hier.
Je herhaalt jezelf nog vaker dan Pietje. Bijna botwaardig.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het lijkt me de taak van de trainer om de spelers optimaal te laten renderen. Dat doet hij niet bepaald.
Ik vind het echt lachwekkend dat Slot als een of ander godswonder wordt gezien die Feyenoord ver boven zijn kunnen laat presteren.
Is Pistolero een kloon van die Generationnogwat? Wat een aids komt er uit zijn toetsenbord.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je herhaalt jezelf nog vaker dan Pietje. Bijna botwaardig.
Fan van Wiefer inderdaad. Soms nog wel wat net te veel tijd nodig, maarja, die speelde vorige seizoen nog in de Keuken Kampioendivisie.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
30 keer balverlies. 30 keer. Ik vind Wiefer overigens wel heel erg goed. Zoals ik in het PSV topic ook al zei bleef die, samen met Geertruida en Simons als enige overeind in deze kwalitatief arme "topper".
Nee dit kan niet. Generationalpha is Pietje.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Is Pistolero een kloon van die Generationnogwat? Wat een aids komt er uit zijn toetsenbord.
OT hele matige pot van kokcu ( @:onlogisch ) daardoor verlies je de wedstrijd. Pedersen begint wel steeds beter te worden
Vorig jaar PSV thuis ook al.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:27 schreef fetX het volgende:
Kokcu was trouwens godsgruwelijkmokerslecht vandaag.
Blijf vooral hopen. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:46 schreef fetX het volgende:
Hopelijk nu wel 6 punten tegen AZ en Heerenveen anders heb je echt een bijzonder matige periode achter de rug. Had sowieso gehoopt op minstens 6 punten tegen Ajax, Twente en PSV. Slechts 3…heel onnodig.
Ik eigenlijk ook niet. Zullen er vast 4 worden. Ik baal echt gigantisch van onze matige aanval.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf vooral hopen. Ik zie het niet gebeuren.
Ik bekijk het graag van de andere kant. Nog altijd maar 1x verlorenquote:Op zondag 5 februari 2023 17:46 schreef fetX het volgende:
Hopelijk nu wel 6 punten tegen AZ en Heerenveen anders heb je echt een bijzonder matige periode achter de rug. Had sowieso gehoopt op minstens 6 punten tegen Ajax, Twente en PSV. Slechts 3…heel onnodig.
Met gelijke spelen kom je er niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik bekijk het graag van de andere kant. Nog altijd maar 1x verloren
Ook wel een vrij debiele reeks van topwedstrijden, zelfs als je dit redelijk doorkomt mag je daarna naar Amsterdam en we weten allemaal hoe dat gaat aflopen.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:46 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |