SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Drugsbarones Ama in boeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bedankt voor de reminder. Ik ga het meteen doen. Ik vergeet het namelijk altijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Bonusaanbiedingen gekozen voor komende week. Altijd weer een hoogtepuntje.
Slecht timemanagementquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Heb het eigenlijk nog best drukjes, he-le-maal geen zin in, ik wil ook een keertje smurfen.
Hoog tijd voor een dag met 36 uur, kan Elon Mups dit niet regelen met al zijn centjes en macht of zo.quote:
Ouwe parttimertquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een dag met 36 uur, kan Elon Mups dit niet regelen met al zijn centjes en macht of zo.
Wel vijfduizend shishalounges, knoflooksupermarkten, telefoonwinkels met vliegen voor het raam en shoarmatenten denk ik.quote:
Je vergeet de moskee 's en buurthuizen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel vijfduizend shishalounges, knoflooksupermarkten, telefoonwinkels met vliegen voor het raam en shoarmatenten denk ik.
ja zie je wel vette dingenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:45 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij kan je in de rotterdamse haven mooie wandelingen maken hoor
Misschien moet ik daar nu ook even een wandeling maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:45 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij kan je in de rotterdamse haven mooie wandelingen maken hoor
komt alleen cokequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar nu ook even een wandeling maken.
SPOILER: oplossing van gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En vogelspinnen.quote:
Trek straks wel een flesje whisky van een miljoenmiljard open, dan ben ik weer content en tevreden als een piepend kuikentje.quote:
Hmm, dan heb je niet de echte GRMBL-ervaring dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kan t ben ik niet opgelopen :p
https://aa-nederland.nl/quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek straks wel een flesje whisky van een miljoenmiljard open, dan ben ik weer content en tevreden als een piepend kuikentje.
ben er welles met de scooter langs gereden en toen naar pernisse gereden dacht ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je niet de echte GRMBL-ervaring dus.
Steken je oren te ver uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik had net die oordopjes buiten in maar met de wind werkt dat echt totaal niet. je hoort nauwelijks de muziek
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goedemorgen allemaal weer1:43 extra daglicht
En het is al een stralende dag dus als ik zo een beetje opgeknapt ben ga ik lekker weer naar buiten
![]()
[ afbeelding ]BSPOILER: oplossing van gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O, dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik had net die oordopjes buiten in maar met de wind werkt dat echt totaal niet. je hoort nauwelijks de muziek
heb je ze alleen binnen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Kom ik mijn bed niet voor uitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
De ramen zijn een beetje vies hier, moet ik ook nog doenwie wil er 750 euro verdienen?
Heb je dan noise cancelling aan? Of omgevingsgeluid of zoiets? Misschien kun je nog iets instellen zodat het wel werkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ja heb ik uitgezet maar vond ik ook geen succesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je dan noise cancelling aan? Of omgevingsgeluid of zoiets? Misschien kun je nog iets instellen zodat het wel werkt.
Ging jij ook langzamer vooruit door je wenkbrauwpiercing ?quote:
Vond je het mooi?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben er welles met de scooter langs gereden en toen naar pernisse gereden dacht ik.
In de pauze croissantjes met oranje roomboter en brokkelkaas?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom ik mijn bed niet voor uit
Ben zo blij dat ik dit met mijn headphone nooit heb.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Watquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de pauze croissantjes met oranje roomboter en brokkelkaas?
ja met koptelefoon heb ik dat ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik dit met mijn headphone nooit heb.Hij is officieel niet noise cancelling maar je hoort alleen maar muziek eigenlijk.
Ook met storm enz.
Uit balans, ik fietste dagelijks wel ergens een sloot in.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging jij ook langzamer vooruit door je wenkbrauwpiercing ?
Je mist dan toch een stukje stroomlijning
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit balans, ik fietste dagelijks wel ergens een sloot in.
denk dat een glazenwasser dan wel elke maand even langs komt bij jequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
De ramen zijn een beetje vies hier, moet ik ook nog doenwie wil er 750 euro verdienen?
Ik vind plebskaas wat lekkerder: jong en jong belegenquote:
Ik vaak wel, maar dat is ook een beetje een: praat niet tegen mij dingetjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, buiten draag ik nooit een koptelefoon
Zijn we allemaal niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja ik ben niet goed, dat weet ik
Jonge kaas vind ik echt net cellofaan, daar zit net zoveel smaak aan als aan water en printpapier.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind plebskaas wat lekkerder: jong en jong belegen
Heb je dan ook muziek aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vaak wel, maar dat is ook een beetje een: praat niet tegen mij dingetje
Ja ik ben niet goed, dat weet ik
Wil je even omschrijven waar jonge kaas naar ruikt?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jonge kaas vind ik echt net cellofaan, daar zit net zoveel smaak aan als aan water en printpapier.
Nee, ik luister een podcast en ik heb het geluid op het 1e streepje, dus ik hoor ook wat er om mij heen gebeurt, anders word ik weer aangereden enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dan ook muziek aan?
Ik wil horen wat er om me heen gebeurt
Rustigaan met de paddestoelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:57 schreef Karzai het volgende:
ook ik sluit af de visite staal al voor de deur, tot later
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik luister een podcast en ik heb het geluid op het 1e streepje, dus ik hoor ook wat er om mij heen gebeurt, anders word ik weer aangereden enzodat moeten we niet hebben. Of als er iemand toch tegen mij praat, dan moet ik toch even terug praten
was 3,50quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
die kant en klare salades zijn duur,
Stremsel en wrongel, lichtjes zuur en een beetje als gekookte ham net over de datum.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je even omschrijven waar jonge kaas naar ruikt?
Nou ik hoef al niet meer te vragen waar dat is misgegaan.quote:Beschrijving
Mooie Duitse herder van 3 jaar.
Wij moeten haar helaas wegens omstandigheden wegdoen.
Komt uit een gezin met kleine kinderen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal ik heb die Tom Kha Khai in de bonus
Nee, maar als ik het geluid te hard heb staan, dan weet ik inderdaad niet wat er allemaal voorbij komtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Weer aangereden. Dat overkomt je weleens?
Zo'n beest heeft alle caafs binnen een kwartiertje verorberd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik hoef al niet meer te vragen waar dat is misgegaan.
Idemquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het geluid te hard heb staan, dan weet ik inderdaad niet wat er allemaal voorbij komt![]()
Ik heb het geluid echt heel zachtjes staan, vind harde geluiden sowieso niet prettig
Als een soort 1 haps crackers met cavia-smaak.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n beest heeft alle caafs binnen een kwartiertje verorberd.
Wiewel en Wiebel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik wat poezen (2) erbij nemen binnenkort en nog belangrijker hoe zal ik ze noemen dan?
Hoeveel gram? Zo'n klein bakje?quote:
Heb je dit al met Nina Poekie besproken?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik wat poezen (2) erbij nemen binnenkort en nog belangrijker hoe zal ik ze noemen dan?
225 gramquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel gram? Zo'n klein bakje?
Waarvan moet je herstellen? Sociale interactie of het sporten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:03 schreef gianni61 het volgende:
mijn garmin zegt dat ik 70 uur hersteltijd nodig heb.
Ik noem dit overdreven
Niet veel.quote:
Nee die gaat dat verschrikkelijk vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dit al met Nina Poekie besproken?
sporten. Garmin meet geen sociaal gedrag.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarvan moet je herstellen? Sociale interactie of het sporten?
Oh jee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die gaat dat verschrikkelijk vinden.
Zou een handige functie zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sporten. Garmin meet geen sociaal gedrag.
Ergens maar goed ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sporten. Garmin meet geen sociaal gedrag.
Dan is de grens bij mij vrij snel bereiktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een handige functie zijn.
Nou ja, die hersteltijd zou wel praktisch zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is de grens bij mij vrij snel bereikt
ik dus altijd en nu weet ik waarom. vandaag allemaal mensen die aan het rochelen waren op straatquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, buiten draag ik nooit een koptelefoon
Neus net buiten de deur, begint dat ding te piepen "GA TERUG, U RAAKT ERNSTIG OVERPRIKKELD!!"quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een handige functie zijn.
Lekker de neus leeg blazen. Ook zo’n bizarre afwijkingquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dus altijd en nu weet ik waarom. vandaag allemaal mensen die aan het rochelen waren op straat
Moeten we 112 bellen?quote:
Lol, ja nu is besproken dat ik 2x per week op kantoor benquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, die hersteltijd zou wel praktisch zijn.
Na een dag kantoor: “U heeft twee maanden hersteltijd nodig.”
ja gatverdamme idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker de neus leeg blazen. Ook zo’n bizarre afwijking
Plausibelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neus net buiten de deur, begint dat ding te piepen "GA TERUG, U RAAKT ERNSTIG OVERPRIKKELD!!"
Ja, zucht...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Lang harige duitseherder met pijn in me hart moet ik me herder van 3 weg doen omdat ik een te klein huisje heb dacht dat het wel zou gaan maar is toch te klein omdat deze wel aardig druk is en veel wil spelen wel kan die met kinderen en andere dieren ik ben op zoek naar een nieuwe baas die aandacht heeft voor hem en een grote tuin en huis heeft hij gaat dan ook niet zomaar met de eerste de beste mee want wil dat storm zo heet die een goed thuis krijg heeft uw intressen erin stuur gegevens van uw en hoe uw situatie is en dan neem ik contact met uw op
ik voel zelf anders ook wel prima aan wanneer mijn batterij voor sociaal gedrag leeg raaktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens maar goed ook.![]()
"U moet vandaag nog 30 minuten sociaal doen."
Boeiend. Welke rekeningen betaalt ZIJ dat ze een mening moet hebben daar in huisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die gaat dat verschrikkelijk vinden.
Ik lees een IQ < 80.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Lang harige duitseherder met pijn in me hart moet ik me herder van 3 weg doen omdat ik een te klein huisje heb dacht dat het wel zou gaan maar is toch te klein omdat deze wel aardig druk is en veel wil spelen wel kan die met kinderen en andere dieren ik ben op zoek naar een nieuwe baas die aandacht heeft voor hem en een grote tuin en huis heeft hij gaat dan ook niet zomaar met de eerste de beste mee want wil dat storm zo heet die een goed thuis krijg heeft uw intressen erin stuur gegevens van uw en hoe uw situatie is en dan neem ik contact met uw op
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dus altijd en nu weet ik waarom. vandaag allemaal mensen die aan het rochelen waren op straat
Ik snap het niet.. zijn die mensen nooit opgevoed of zo ? Klikken op eigen risico.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat beestje ziet er doodongelukkig uitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)349873-duitse-herder
Kijk, hoe zielig die hond kijkt.
Joh, het is maar een grapje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel zelf anders ook wel prima aan wanneer mijn batterij voor sociaal gedrag leeg raakt
Ja, zielig he...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat beestje ziet er doodongelukkig uit
Vrouwen zijn nu eenmaal dominant en de baas in een relatie, of ze nu een harige staart hebben of niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. Welke rekeningen betaalt ZIJ dat ze een mening moet hebben daar in huis
ik zal niks zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En as uw mijn un graties kurzus neejdurlans weed aan te bevelen dan neem ik die ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Ook meer dan genoeg, toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ja nu is besproken dat ik 2x per week op kantoor ben
Nog steeds niet te horen gekregen dat ik meer op kantoor zou moeten zijn.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)349873-duitse-herder
Kijk, hoe zielig die hond kijkt.
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nu eenmaal dominant en de baas in een relatie, of ze nu een harige staart hebben of niet.
las paar dagen terug een bericht op die thaise fb groep. Waren mensen en die hadden op het ene eiland een jack russel gevonden die achter ze aan liep. Maar zag er super verzorgd uit. geen straathond. Die hond hebben ze meegenomen naar een ander eiland en toen een bericht geplaatst dat ze er niet voor kunnen zorgen en dat ze iemand zoeken die dat wel kanquote:
Teringquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las paar dagen terug een bericht op die thaise fb groep. Waren mensen en die hadden op het ene eiland een jack russel gevonden die achter ze aan liep. Maar zag er super verzorgd uit. geen straathond. Die hond hebben ze meegenomen naar een ander eiland en toen een bericht geplaatst dat ze er niet voor kunnen zorgen en dat ze iemand zoeken die dat wel kan![]()
![]()
nu is er dus iemand waarschijnlijk op dat eerste eiland zijn hondje kwijt
Vind zelf van welquote:
Misschien wel, zullen we het uitproberen ?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nu eenmaal dominant en de baas in een relatie, of ze nu een harige staart hebben of niet.
Klinkt een beetje als, ja we vonden een speedboot, een getinte baby en een voordeur, hebben deze meegenomen naar ons eigen eiland, kom a.u.b. ophalen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las paar dagen terug een bericht op die thaise fb groep. Waren mensen en die hadden op het ene eiland een jack russel gevonden die achter ze aan liep. Maar zag er super verzorgd uit. geen straathond. Die hond hebben ze meegenomen naar een ander eiland en toen een bericht geplaatst dat ze er niet voor kunnen zorgen en dat ze iemand zoeken die dat wel kan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
Niet zijn energie kwijt kunnen en ingeklemd zitten tussen de salontafel en de bank.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ik dat verhaaltje lees, snap ik het wel. Gewoon sociaal helemaal verwaarloosd
Sneuquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zijn energie kwijt kunnen en ingeklemd zitten tussen de salontafel en de bank.
Bij elke zwieper van zijn blije staart klapt die tot bloedens toe wel ergens tegenaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zijn energie kwijt kunnen en ingeklemd zitten tussen de salontafel en de bank.
awwwwquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij elke zwieper van zijn blije staart klapt die tot bloedens toe wel ergens tegenaan.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij elke zwieper van zijn blije staart klapt die tot bloedens toe wel ergens tegenaan.
Ik kan er zo slecht tegen dat mensen een hond nemen en dan valt het opeens toch tegen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik kan er zo slecht tegen dat mensen een hond nemen en dan valt het opeens toch tegen.
Wij hebben zelf ooit een herplaatser gehad een beagle van 11 maanden. Ze gingen naar de dierenwinkel voor een konijn en kwamen met een beagle thuis. Vervolgens overleed haar man plotseling en wilde ze de hond niet meer want ze wilde toch al nooit een hond... Kinderen verdrietig papa dood, hond moet weg etc
Dat ik denk wtf beestje heeft hier ook niet voor gekozen. Daarnaast dan neem je een beagle als je geen verstand van honden hebt, is echt een zeer pittig ras verstopt onder een heel schattig uiterlijk.
We zitten braaf aan de borrelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustigaan met de paddestoelen.
Heb ik net ook gehad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de kaiserbroodjes slachten
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:36 schreef UitStraling het volgende:
Lange zwierige witte jas aan, spriets ik er net ouwe koffie overheen.
Wat ben je toch een kluns hequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:36 schreef UitStraling het volgende:
Lange zwierige witte jas aan, spriets ik er net ouwe koffie overheen.
heb jij er ook 1?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk ons gaan met de stoommaaltijden
O ja moet ook nog even wassen. Denk daar altijd ineens weer aan als iemand het er hier over heeftquote:
Ja, ik vind dat wel fijn, want soms zit er nog een was in die ik moet ophangen en denk ik: oh ja de wasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet ook nog even wassen. Denk daar altijd ineens weer aan als iemand het er hier over heeft
Dus als we dat een week niet doen loop je daar in je blote kont tussen immense stapels vuile wasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet ook nog even wassen. Denk daar altijd ineens weer aan als iemand het er hier over heeft
Ik heb al een wasje hangen, maar ik kan geen tweede wasje kwijtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel fijn, want soms zit er nog een was in die ik moet ophangen en denk ik: oh ja de was
Ja, dat probleem heb ik ook heel vaak, vooral met van die grote dingen zoals strandhanddoeken of beddengoed.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al een wasje hangen, maar ik kan geen tweede wasje kwijt
Ja dat zijn van die dingen als je daar dan ineens op gaat letten is het raar?!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk heel gek, maar bij het merendeel van de mensen rust de tong op het gehemelte.
hoe weet je datquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk heel gek, maar bij het merendeel van de mensen rust de tong op het gehemelte.
Onderzoek gedaanquote:
Dat van die feitjes die soms opduiken. Ik wist dit ook maar dat zijn van die dingen waar je nooit bewust mee bezig bent normaal.quote:
net zoals dat je hersenen je neus wegfilteren uit je zicht en dat je ondersteboven kijkt maar je hersenen dit ook corrigerenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan![]()
Nee, ik las het ergens en ik dacht: huh verdomd, dat is waar...
Denk dat je gek wordt als je je heel bewust bent van allerlei normale dingenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat van die feitjes die soms opduiken. Ik wist dit ook maar dat zijn van die dingen waar je nooit bewust mee bezig bent normaal.
nou dit vind ik iets heel raars. Dat kan alleen maar als je ondersteboven met je voeten aan het plafond hangt volgens mijquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wauw.. ja wtfquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net zoals dat je hersenen je neus wegfilteren uit je zicht en dat je ondersteboven kijkt maar je hersenen dit ook corrigeren
Lekker rustig hier dan. Hier is niks normaalquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je gek wordt als je je heel bewust bent van allerlei normale dingen
Ja daarom.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je gek wordt als je je heel bewust bent van allerlei normale dingen
Ik heb nu mijn beddengoed hangen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat probleem heb ik ook heel vaak, vooral met van die grote dingen zoals strandhanddoeken of beddengoed.
ik zie mijn neus gewoon hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net zoals dat je hersenen je neus wegfilteren uit je zicht en dat je ondersteboven kijkt maar je hersenen dit ook corrigeren
Vers bedje in de maakquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn beddengoed hangen.
Het schijnt te stimuleren dat je door je neus ademtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dit vind ik iets heel raars. Dat kan alleen maar als je ondersteboven met je voeten aan het plafond hangt volgens mij
Ik geloof dat mijn hersenen niet genoeg rekenkracht hebben om mijn neus helemaal weg te filterenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stoommaaltijden zijn best prima als lunch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neemaar ze zijn ineens populair in de sc
Nou ik geloof niet dat er heel veel mis is met de manier waarop mijn hersenen werken eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan werken je hersenen niet goed
Dat heb je snel gedaan. Denk je dat uwv je nu junior developer baantjes voor gaat schotelen.quote:
was het vergeten dus net in 10 minuten ff de laatste week plus eindopdracht er doorheen gesjeestquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan. Denk je dat uwv je nu junior developer baantjes voor gaat schotelen.
Ik ga morgen denk ik eens beginnen.
Nou dat lijkt me niet iets waar je geld aan uit gaat geven toch? Haal gewoon die NEE NEE sticker van je brievenbus en het komt gratis naar je toe.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef Ama het volgende:
Ik ga maar even 20 kg kartonsnippers bestellen voor de ratten.
Ja nee dat werkt toch niet zo lekker als bodembedekking.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet iets waar je geld aan uit gaat gevenb toch? Haal gewoon die NEE NEE sticker van je brievenbus en het komt gratis naar je toe.
Hoop dat ik ook zo goed ga worden dan. Als ik vragen heb laat ik het wel weten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het vergeten dus net in 10 minuten ff de laatste week plus eindopdracht er doorheen gesjeest
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat ik ook zo goed ga worden dan. Als ik vragen heb laat ik het wel weten.
ja dat welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt de cursus toch klaar? Dan moet je de basis wel begrijpen toch.
Ja spreek in dan. We wachten nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
tsjechoslowakijkaahahahahahaahhaa
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:10 schreef Ama het volgende:
En laatst was je aan het FOK!ken vanaf de kerstmarkt jaja dus je hebt wel FOK! op je telefoon.
Niet nuchter is dat zelfs nog te doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik kan nog wel even kijken of ik dat Vocaroo in nuchtere toestand wel aan de praat krijg
Kibbensoep?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Begin geloof ik een beetje verkouden te worden, neus half verstopt en weinig energie
Ben maar voor een stokbroodje mexicano en en half bondje druiven gegaanquote:
Werkt bij mij ook niet hoor, al komt dat omdat de microfoon geblokkeerd is in firefoxquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik kan nog wel even kijken of ik dat Vocaroo in nuchtere toestand wel aan de praat krijg
Ook goedemiddagquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja joh weet ik toch veel man. Ik dacht dat je daar helemaal een app voor moest installeren en een account aanmaken en shit. Waardeloze klotezooi.
Najaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik denk niet dat ik daar heel veel gebruik van ga maken nee.
44 seconden laterquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik denk niet dat ik daar heel veel gebruik van ga maken nee.
quote:
quote:
We wachten ook nog op US maar zijn visite wacht ook al sinds gisteravond volgens mij.quote:
ja Eva ligt mooi uit te drogen en te verhongeren op bed met 'r geschrompelde lampionnetjes inmiddels.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
We wachten ook nog op US maar zijn visite wacht ook al sinds gisteravond volgens mij.
Huh raarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Die linkjes willen hier niet openen
had hier ook even issuesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Die linkjes willen hier niet openen
Dan is het wel bijna een complete lunch jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Uitkijken dat ik het nu niet weer doe want dan heb ik er vier.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Uitkijken dat ik het nu niet weer doe want dan heb ik er vier.
Lekker johquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde voor een weeshuis aan tosti's maken en invriezen maar heb er nu net twee met m'n domme kop automatisch in het tosti-ijzer gelegd. Dus ik eet zo twee tosti's.
Ik heb Danny ingehaaldquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:42 schreef Ama het volgende:
@:Yvonne ik heb je ingehaald.![]()
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja joh weet ik toch veel man. Ik dacht dat je daar helemaal een app voor moest installeren en een account aanmaken en shit. Waardeloze klotezooi.
Zie daar nog steeds niet het praktisch nut van inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:39 schreef -Shii- het volgende:
Wat is de bedoeling? Dat we allemaal Tsjechoslowakije uitspreken?
Ja maar dat ik dat gewoon op de automatische piloot doequote:
Ik vond het een tijd terug wel leuk dat Buda zo'n nieuwsbericht had ingesproken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie daar nog steeds niet het praktisch nut van in
ja was januari vorig jaar want ik was vermistquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vond het een tijd terug wel leuk dat Buda zo'n nieuwsbericht had ingesproken.
Wat voor soort?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef CherryLips het volgende:
@:ama nieuwe milka bij Kruidvat aankomende week, twee euro per grote reep
Alweer een jaar geleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was januari vorig jaar want ik was vermist
Tussen 7 en 22 januari zelfs, want toen heb ik geen dagelijkse wist-u-datjes geüpload. Verder zoeken geen zin inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was januari vorig jaar want ik was vermist
Dit hebben ze nu ook https://nl.pepper.com/aan(...)at-1-1-gratis-264184quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef CherryLips het volgende:
@:ama nieuwe milka bij Kruidvat aankomende week, twee euro per grote reep
Dit jaar maar niet nadoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen 7 en 22 januari zelfs, want toen heb ik geen dagelijkse wist-u-datjes geüpload. Verder zoeken geen zin in
Ja zag ik, maar is kerst dus snap niet dat ze dat nog hebben. Hier was dat allemaal meteen weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit hebben ze nu ook https://nl.pepper.com/aan(...)at-1-1-gratis-264184
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, bestelling geplaatst bij progoedkoop
Hier was het sint en kerstspul ook direct wegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zag ik, maar is kerst dus snap niet dat ze dat nog hebben. Hier was dat allemaal meteen weg.
quote:
Heb je gelijk het pretpakket met emmertje besteld? Misschien moet ik die ook wel kopen, wacht wel even tot jij die hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
en nog wat koffie, chips, kokosmelk () en nog wat andere schoonmaakdingen
Ik heb inderdaad het emmertje besteldquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gelijk het pretpakket met emmertje besteld? Misschien moet ik die ook wel kopen, wacht wel even tot jij die hebt
Cavia's onder het stofquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel zoveel schoonmaakspullen kopen, maar gebruik het toch niet
Heb er geloof ik nog nooit schoonmaakspul gekocht, vaak koop ik dat ergens in een 1+1 aanbieding en heb het idee dat het dan goedkoper isquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het emmertje besteldScheelde niet zoveel als je het apart besteld, maar ach.. gratis emmer met reclame erop ..
Nou echt, met al dat zaagsel. Heb er net weer de swiffer overheen gehaald. Over de kast, niet over de caafs.quote:
Ik heb gft-zakjes nodig weer dus ik offer me wel op.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgende week maar even kijken of ik die moet hebben.
Ik kijk wel altijd even of het echt scheelt met de rest van de aanbiedersquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er geloof ik nog nooit schoonmaakspul gekocht, vaak koop ik dat ergens in een 1+1 aanbieding en heb het idee dat het dan goedkoper is
Wat boeit dat nou weer of het vegan is, dat spul ga je toch niet opvretenquote:Vegan Cleaning Paste 850 gram
Miracle Toilet Cleaner Vegan 750 ml
All Purpose Floor Cleaner Vegan 1000 ml
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt, met al dat zaagsel. Heb er net weer de swiffer overheen gehaald. Over de kast, niet over de caafs.
Ja, dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer of het vegan is, dat spul ga je toch niet opvreten
Pic?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb een babycaafje gezien en heb gevraagd of ze die konden reserveren.
Kan ze mooi als maatje voor Azure dienen.
En als Azure komt te overlijden, dan verhuist ze naar boven
ja precies, die mensen hebben hun prioriteiten verkeerd liggen. Ergens anders kopen dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer of het vegan is, dat spul ga je toch niet opvreten
Is een badkamer een dier?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook
Maar denk dat het voor mensen is die het belangrijk vinden dat het schoonmaakmiddel niet op dieren is getest.
???
Vegan gaat toch meer of het dierlijke ingrediënten bevat, niet of het op beestjes is getest?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook
Maar denk dat het voor mensen is die het belangrijk vinden dat het schoonmaakmiddel niet op dieren is getest.
???
Ik heb wel van de week Milka caramel gekocht die Chunky versie. Hij is wel lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gft-zakjes nodig weer dus ik offer me wel op.
Nee, maar sommige mensen vinden het ook belangrijk dat er geen proefdieren in het spel zijn m.b.t. make up / toiletartikelenquote:
Ja dit. Blijkbaar zitten er dierlijke stoffen in schoonmaakmiddelen enzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vegan gaat toch meer of het dierlijke ingrediënten bevat, niet of het op beestjes is getest?
ja, maar als het op dieren is getest is het absoluut niet vegan...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vegan gaat toch meer of het dierlijke ingrediënten bevat, niet of het op beestjes is getest?
Ik ga er nu vanuit dat er ook niet op dieren is getest.quote:THE PINK STUFF is designed with a tried-and-tested formula that is safe to use, cruelty-free, non-toxic, and environmentally responsible.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |