Huh raarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Die linkjes willen hier niet openen
had hier ook even issuesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Die linkjes willen hier niet openen
Dan is het wel bijna een complete lunch jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Uitkijken dat ik het nu niet weer doe want dan heb ik er vier.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Uitkijken dat ik het nu niet weer doe want dan heb ik er vier.
Lekker johquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde voor een weeshuis aan tosti's maken en invriezen maar heb er nu net twee met m'n domme kop automatisch in het tosti-ijzer gelegd. Dus ik eet zo twee tosti's.
Ik heb Danny ingehaaldquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:42 schreef Ama het volgende:
@:Yvonne ik heb je ingehaald.![]()
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja joh weet ik toch veel man. Ik dacht dat je daar helemaal een app voor moest installeren en een account aanmaken en shit. Waardeloze klotezooi.
Zie daar nog steeds niet het praktisch nut van inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:39 schreef -Shii- het volgende:
Wat is de bedoeling? Dat we allemaal Tsjechoslowakije uitspreken?
Ja maar dat ik dat gewoon op de automatische piloot doequote:
Ik vond het een tijd terug wel leuk dat Buda zo'n nieuwsbericht had ingesproken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie daar nog steeds niet het praktisch nut van in
ja was januari vorig jaar want ik was vermistquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vond het een tijd terug wel leuk dat Buda zo'n nieuwsbericht had ingesproken.
Wat voor soort?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef CherryLips het volgende:
@:ama nieuwe milka bij Kruidvat aankomende week, twee euro per grote reep
Alweer een jaar geleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was januari vorig jaar want ik was vermist
Tussen 7 en 22 januari zelfs, want toen heb ik geen dagelijkse wist-u-datjes geüpload. Verder zoeken geen zin inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was januari vorig jaar want ik was vermist
Dit hebben ze nu ook https://nl.pepper.com/aan(...)at-1-1-gratis-264184quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef CherryLips het volgende:
@:ama nieuwe milka bij Kruidvat aankomende week, twee euro per grote reep
Dit jaar maar niet nadoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen 7 en 22 januari zelfs, want toen heb ik geen dagelijkse wist-u-datjes geüpload. Verder zoeken geen zin in
Ja zag ik, maar is kerst dus snap niet dat ze dat nog hebben. Hier was dat allemaal meteen weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit hebben ze nu ook https://nl.pepper.com/aan(...)at-1-1-gratis-264184
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, bestelling geplaatst bij progoedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |