Niet nuchter is dat zelfs nog te doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik kan nog wel even kijken of ik dat Vocaroo in nuchtere toestand wel aan de praat krijg
Kibbensoep?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Begin geloof ik een beetje verkouden te worden, neus half verstopt en weinig energie
Ben maar voor een stokbroodje mexicano en en half bondje druiven gegaanquote:
Werkt bij mij ook niet hoor, al komt dat omdat de microfoon geblokkeerd is in firefoxquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik kan nog wel even kijken of ik dat Vocaroo in nuchtere toestand wel aan de praat krijg
Ook goedemiddagquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja joh weet ik toch veel man. Ik dacht dat je daar helemaal een app voor moest installeren en een account aanmaken en shit. Waardeloze klotezooi.
Najaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik denk niet dat ik daar heel veel gebruik van ga maken nee.
44 seconden laterquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik denk niet dat ik daar heel veel gebruik van ga maken nee.
quote:
quote:
We wachten ook nog op US maar zijn visite wacht ook al sinds gisteravond volgens mij.quote:
ja Eva ligt mooi uit te drogen en te verhongeren op bed met 'r geschrompelde lampionnetjes inmiddels.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
We wachten ook nog op US maar zijn visite wacht ook al sinds gisteravond volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |