ja dat welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt de cursus toch klaar? Dan moet je de basis wel begrijpen toch.
Ja spreek in dan. We wachten nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
tsjechoslowakijkaahahahahahaahhaa
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:10 schreef Ama het volgende:
En laatst was je aan het FOK!ken vanaf de kerstmarkt jaja dus je hebt wel FOK! op je telefoon.
Niet nuchter is dat zelfs nog te doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik kan nog wel even kijken of ik dat Vocaroo in nuchtere toestand wel aan de praat krijg
Kibbensoep?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Begin geloof ik een beetje verkouden te worden, neus half verstopt en weinig energie
Ben maar voor een stokbroodje mexicano en en half bondje druiven gegaanquote:
Werkt bij mij ook niet hoor, al komt dat omdat de microfoon geblokkeerd is in firefoxquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik kan nog wel even kijken of ik dat Vocaroo in nuchtere toestand wel aan de praat krijg
Ook goedemiddagquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja joh weet ik toch veel man. Ik dacht dat je daar helemaal een app voor moest installeren en een account aanmaken en shit. Waardeloze klotezooi.
Najaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik denk niet dat ik daar heel veel gebruik van ga maken nee.
44 seconden laterquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik denk niet dat ik daar heel veel gebruik van ga maken nee.
quote:
quote:
We wachten ook nog op US maar zijn visite wacht ook al sinds gisteravond volgens mij.quote:
ja Eva ligt mooi uit te drogen en te verhongeren op bed met 'r geschrompelde lampionnetjes inmiddels.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
We wachten ook nog op US maar zijn visite wacht ook al sinds gisteravond volgens mij.
Huh raarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Die linkjes willen hier niet openen
had hier ook even issuesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Die linkjes willen hier niet openen
Dan is het wel bijna een complete lunch jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Uitkijken dat ik het nu niet weer doe want dan heb ik er vier.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Uitkijken dat ik het nu niet weer doe want dan heb ik er vier.
Lekker johquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde voor een weeshuis aan tosti's maken en invriezen maar heb er nu net twee met m'n domme kop automatisch in het tosti-ijzer gelegd. Dus ik eet zo twee tosti's.
Ik heb Danny ingehaaldquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:42 schreef Ama het volgende:
@:Yvonne ik heb je ingehaald.![]()
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja joh weet ik toch veel man. Ik dacht dat je daar helemaal een app voor moest installeren en een account aanmaken en shit. Waardeloze klotezooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |