Zie daar nog steeds niet het praktisch nut van inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:39 schreef -Shii- het volgende:
Wat is de bedoeling? Dat we allemaal Tsjechoslowakije uitspreken?
Ja maar dat ik dat gewoon op de automatische piloot doequote:
Ik vond het een tijd terug wel leuk dat Buda zo'n nieuwsbericht had ingesproken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie daar nog steeds niet het praktisch nut van in
ja was januari vorig jaar want ik was vermistquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vond het een tijd terug wel leuk dat Buda zo'n nieuwsbericht had ingesproken.
Wat voor soort?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef CherryLips het volgende:
@:ama nieuwe milka bij Kruidvat aankomende week, twee euro per grote reep
Alweer een jaar geleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was januari vorig jaar want ik was vermist
Tussen 7 en 22 januari zelfs, want toen heb ik geen dagelijkse wist-u-datjes geüpload. Verder zoeken geen zin inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was januari vorig jaar want ik was vermist
Dit hebben ze nu ook https://nl.pepper.com/aan(...)at-1-1-gratis-264184quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef CherryLips het volgende:
@:ama nieuwe milka bij Kruidvat aankomende week, twee euro per grote reep
Dit jaar maar niet nadoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen 7 en 22 januari zelfs, want toen heb ik geen dagelijkse wist-u-datjes geüpload. Verder zoeken geen zin in
Ja zag ik, maar is kerst dus snap niet dat ze dat nog hebben. Hier was dat allemaal meteen weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit hebben ze nu ook https://nl.pepper.com/aan(...)at-1-1-gratis-264184
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, bestelling geplaatst bij progoedkoop
Hier was het sint en kerstspul ook direct wegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zag ik, maar is kerst dus snap niet dat ze dat nog hebben. Hier was dat allemaal meteen weg.
quote:
Heb je gelijk het pretpakket met emmertje besteld? Misschien moet ik die ook wel kopen, wacht wel even tot jij die hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
en nog wat koffie, chips, kokosmelk () en nog wat andere schoonmaakdingen
Ik heb inderdaad het emmertje besteldquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gelijk het pretpakket met emmertje besteld? Misschien moet ik die ook wel kopen, wacht wel even tot jij die hebt
Cavia's onder het stofquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel zoveel schoonmaakspullen kopen, maar gebruik het toch niet
Heb er geloof ik nog nooit schoonmaakspul gekocht, vaak koop ik dat ergens in een 1+1 aanbieding en heb het idee dat het dan goedkoper isquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het emmertje besteldScheelde niet zoveel als je het apart besteld, maar ach.. gratis emmer met reclame erop ..
Nou echt, met al dat zaagsel. Heb er net weer de swiffer overheen gehaald. Over de kast, niet over de caafs.quote:
Ik heb gft-zakjes nodig weer dus ik offer me wel op.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgende week maar even kijken of ik die moet hebben.
Ik kijk wel altijd even of het echt scheelt met de rest van de aanbiedersquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er geloof ik nog nooit schoonmaakspul gekocht, vaak koop ik dat ergens in een 1+1 aanbieding en heb het idee dat het dan goedkoper is
Wat boeit dat nou weer of het vegan is, dat spul ga je toch niet opvretenquote:Vegan Cleaning Paste 850 gram
Miracle Toilet Cleaner Vegan 750 ml
All Purpose Floor Cleaner Vegan 1000 ml
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt, met al dat zaagsel. Heb er net weer de swiffer overheen gehaald. Over de kast, niet over de caafs.
Ja, dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer of het vegan is, dat spul ga je toch niet opvreten
Pic?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb een babycaafje gezien en heb gevraagd of ze die konden reserveren.
Kan ze mooi als maatje voor Azure dienen.
En als Azure komt te overlijden, dan verhuist ze naar boven
ja precies, die mensen hebben hun prioriteiten verkeerd liggen. Ergens anders kopen dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer of het vegan is, dat spul ga je toch niet opvreten
Is een badkamer een dier?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook
Maar denk dat het voor mensen is die het belangrijk vinden dat het schoonmaakmiddel niet op dieren is getest.
???
Vegan gaat toch meer of het dierlijke ingrediënten bevat, niet of het op beestjes is getest?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook
Maar denk dat het voor mensen is die het belangrijk vinden dat het schoonmaakmiddel niet op dieren is getest.
???
Ik heb wel van de week Milka caramel gekocht die Chunky versie. Hij is wel lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gft-zakjes nodig weer dus ik offer me wel op.
Nee, maar sommige mensen vinden het ook belangrijk dat er geen proefdieren in het spel zijn m.b.t. make up / toiletartikelenquote:
Ja dit. Blijkbaar zitten er dierlijke stoffen in schoonmaakmiddelen enzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vegan gaat toch meer of het dierlijke ingrediënten bevat, niet of het op beestjes is getest?
ja, maar als het op dieren is getest is het absoluut niet vegan...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vegan gaat toch meer of het dierlijke ingrediënten bevat, niet of het op beestjes is getest?
Ik ga er nu vanuit dat er ook niet op dieren is getest.quote:THE PINK STUFF is designed with a tried-and-tested formula that is safe to use, cruelty-free, non-toxic, and environmentally responsible.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |