Zie daar nog steeds niet het praktisch nut van inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:39 schreef -Shii- het volgende:
Wat is de bedoeling? Dat we allemaal Tsjechoslowakije uitspreken?
Ja maar dat ik dat gewoon op de automatische piloot doequote:
Ik vond het een tijd terug wel leuk dat Buda zo'n nieuwsbericht had ingesproken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie daar nog steeds niet het praktisch nut van in
ja was januari vorig jaar want ik was vermistquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vond het een tijd terug wel leuk dat Buda zo'n nieuwsbericht had ingesproken.
Wat voor soort?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef CherryLips het volgende:
@:ama nieuwe milka bij Kruidvat aankomende week, twee euro per grote reep
Alweer een jaar geleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was januari vorig jaar want ik was vermist
Tussen 7 en 22 januari zelfs, want toen heb ik geen dagelijkse wist-u-datjes geüpload. Verder zoeken geen zin inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was januari vorig jaar want ik was vermist
Dit hebben ze nu ook https://nl.pepper.com/aan(...)at-1-1-gratis-264184quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef CherryLips het volgende:
@:ama nieuwe milka bij Kruidvat aankomende week, twee euro per grote reep
Dit jaar maar niet nadoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen 7 en 22 januari zelfs, want toen heb ik geen dagelijkse wist-u-datjes geüpload. Verder zoeken geen zin in
Ja zag ik, maar is kerst dus snap niet dat ze dat nog hebben. Hier was dat allemaal meteen weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit hebben ze nu ook https://nl.pepper.com/aan(...)at-1-1-gratis-264184
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, bestelling geplaatst bij progoedkoop
Hier was het sint en kerstspul ook direct wegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zag ik, maar is kerst dus snap niet dat ze dat nog hebben. Hier was dat allemaal meteen weg.
quote:
Heb je gelijk het pretpakket met emmertje besteld? Misschien moet ik die ook wel kopen, wacht wel even tot jij die hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
en nog wat koffie, chips, kokosmelk () en nog wat andere schoonmaakdingen
Ik heb inderdaad het emmertje besteldquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gelijk het pretpakket met emmertje besteld? Misschien moet ik die ook wel kopen, wacht wel even tot jij die hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |