Ik vind plebskaas wat lekkerder: jong en jong belegenquote:
Ik vaak wel, maar dat is ook een beetje een: praat niet tegen mij dingetjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, buiten draag ik nooit een koptelefoon
Zijn we allemaal niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja ik ben niet goed, dat weet ik
Jonge kaas vind ik echt net cellofaan, daar zit net zoveel smaak aan als aan water en printpapier.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind plebskaas wat lekkerder: jong en jong belegen
Heb je dan ook muziek aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vaak wel, maar dat is ook een beetje een: praat niet tegen mij dingetje
Ja ik ben niet goed, dat weet ik
Wil je even omschrijven waar jonge kaas naar ruikt?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jonge kaas vind ik echt net cellofaan, daar zit net zoveel smaak aan als aan water en printpapier.
Nee, ik luister een podcast en ik heb het geluid op het 1e streepje, dus ik hoor ook wat er om mij heen gebeurt, anders word ik weer aangereden enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dan ook muziek aan?
Ik wil horen wat er om me heen gebeurt
Rustigaan met de paddestoelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:57 schreef Karzai het volgende:
ook ik sluit af de visite staal al voor de deur, tot later
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik luister een podcast en ik heb het geluid op het 1e streepje, dus ik hoor ook wat er om mij heen gebeurt, anders word ik weer aangereden enzodat moeten we niet hebben. Of als er iemand toch tegen mij praat, dan moet ik toch even terug praten
was 3,50quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
die kant en klare salades zijn duur,
Stremsel en wrongel, lichtjes zuur en een beetje als gekookte ham net over de datum.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je even omschrijven waar jonge kaas naar ruikt?
Nou ik hoef al niet meer te vragen waar dat is misgegaan.quote:Beschrijving
Mooie Duitse herder van 3 jaar.
Wij moeten haar helaas wegens omstandigheden wegdoen.
Komt uit een gezin met kleine kinderen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal ik heb die Tom Kha Khai in de bonus
Nee, maar als ik het geluid te hard heb staan, dan weet ik inderdaad niet wat er allemaal voorbij komtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Weer aangereden. Dat overkomt je weleens?
Zo'n beest heeft alle caafs binnen een kwartiertje verorberd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik hoef al niet meer te vragen waar dat is misgegaan.
Idemquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het geluid te hard heb staan, dan weet ik inderdaad niet wat er allemaal voorbij komt![]()
Ik heb het geluid echt heel zachtjes staan, vind harde geluiden sowieso niet prettig
Als een soort 1 haps crackers met cavia-smaak.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n beest heeft alle caafs binnen een kwartiertje verorberd.
Wiewel en Wiebel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik wat poezen (2) erbij nemen binnenkort en nog belangrijker hoe zal ik ze noemen dan?
Hoeveel gram? Zo'n klein bakje?quote:
Heb je dit al met Nina Poekie besproken?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik wat poezen (2) erbij nemen binnenkort en nog belangrijker hoe zal ik ze noemen dan?
225 gramquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel gram? Zo'n klein bakje?
Waarvan moet je herstellen? Sociale interactie of het sporten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:03 schreef gianni61 het volgende:
mijn garmin zegt dat ik 70 uur hersteltijd nodig heb.
Ik noem dit overdreven
Niet veel.quote:
Nee die gaat dat verschrikkelijk vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dit al met Nina Poekie besproken?
sporten. Garmin meet geen sociaal gedrag.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarvan moet je herstellen? Sociale interactie of het sporten?
Oh jee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die gaat dat verschrikkelijk vinden.
Zou een handige functie zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sporten. Garmin meet geen sociaal gedrag.
Ergens maar goed ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sporten. Garmin meet geen sociaal gedrag.
Dan is de grens bij mij vrij snel bereiktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een handige functie zijn.
Nou ja, die hersteltijd zou wel praktisch zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is de grens bij mij vrij snel bereikt
ik dus altijd en nu weet ik waarom. vandaag allemaal mensen die aan het rochelen waren op straatquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, buiten draag ik nooit een koptelefoon
Neus net buiten de deur, begint dat ding te piepen "GA TERUG, U RAAKT ERNSTIG OVERPRIKKELD!!"quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een handige functie zijn.
Lekker de neus leeg blazen. Ook zo’n bizarre afwijkingquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dus altijd en nu weet ik waarom. vandaag allemaal mensen die aan het rochelen waren op straat
Moeten we 112 bellen?quote:
Lol, ja nu is besproken dat ik 2x per week op kantoor benquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, die hersteltijd zou wel praktisch zijn.
Na een dag kantoor: “U heeft twee maanden hersteltijd nodig.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |