Wiewel en Wiebel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik wat poezen (2) erbij nemen binnenkort en nog belangrijker hoe zal ik ze noemen dan?
Hoeveel gram? Zo'n klein bakje?quote:
Heb je dit al met Nina Poekie besproken?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik wat poezen (2) erbij nemen binnenkort en nog belangrijker hoe zal ik ze noemen dan?
225 gramquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel gram? Zo'n klein bakje?
Waarvan moet je herstellen? Sociale interactie of het sporten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:03 schreef gianni61 het volgende:
mijn garmin zegt dat ik 70 uur hersteltijd nodig heb.
Ik noem dit overdreven
Niet veel.quote:
Nee die gaat dat verschrikkelijk vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dit al met Nina Poekie besproken?
sporten. Garmin meet geen sociaal gedrag.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarvan moet je herstellen? Sociale interactie of het sporten?
Oh jee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die gaat dat verschrikkelijk vinden.
Zou een handige functie zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sporten. Garmin meet geen sociaal gedrag.
Ergens maar goed ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sporten. Garmin meet geen sociaal gedrag.
Dan is de grens bij mij vrij snel bereiktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een handige functie zijn.
Nou ja, die hersteltijd zou wel praktisch zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is de grens bij mij vrij snel bereikt
ik dus altijd en nu weet ik waarom. vandaag allemaal mensen die aan het rochelen waren op straatquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, buiten draag ik nooit een koptelefoon
Neus net buiten de deur, begint dat ding te piepen "GA TERUG, U RAAKT ERNSTIG OVERPRIKKELD!!"quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een handige functie zijn.
Lekker de neus leeg blazen. Ook zo’n bizarre afwijkingquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dus altijd en nu weet ik waarom. vandaag allemaal mensen die aan het rochelen waren op straat
Moeten we 112 bellen?quote:
Lol, ja nu is besproken dat ik 2x per week op kantoor benquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, die hersteltijd zou wel praktisch zijn.
Na een dag kantoor: “U heeft twee maanden hersteltijd nodig.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |