SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Drugsbarones Ama in boeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bedankt voor de reminder. Ik ga het meteen doen. Ik vergeet het namelijk altijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Bonusaanbiedingen gekozen voor komende week. Altijd weer een hoogtepuntje.
Slecht timemanagementquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Heb het eigenlijk nog best drukjes, he-le-maal geen zin in, ik wil ook een keertje smurfen.
Hoog tijd voor een dag met 36 uur, kan Elon Mups dit niet regelen met al zijn centjes en macht of zo.quote:
Ouwe parttimertquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een dag met 36 uur, kan Elon Mups dit niet regelen met al zijn centjes en macht of zo.
Wel vijfduizend shishalounges, knoflooksupermarkten, telefoonwinkels met vliegen voor het raam en shoarmatenten denk ik.quote:
Je vergeet de moskee 's en buurthuizen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel vijfduizend shishalounges, knoflooksupermarkten, telefoonwinkels met vliegen voor het raam en shoarmatenten denk ik.
ja zie je wel vette dingenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:45 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij kan je in de rotterdamse haven mooie wandelingen maken hoor
Misschien moet ik daar nu ook even een wandeling maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:45 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij kan je in de rotterdamse haven mooie wandelingen maken hoor
komt alleen cokequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar nu ook even een wandeling maken.
SPOILER: oplossing van gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En vogelspinnen.quote:
Trek straks wel een flesje whisky van een miljoenmiljard open, dan ben ik weer content en tevreden als een piepend kuikentje.quote:
Hmm, dan heb je niet de echte GRMBL-ervaring dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kan t ben ik niet opgelopen :p
https://aa-nederland.nl/quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek straks wel een flesje whisky van een miljoenmiljard open, dan ben ik weer content en tevreden als een piepend kuikentje.
ben er welles met de scooter langs gereden en toen naar pernisse gereden dacht ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je niet de echte GRMBL-ervaring dus.
Steken je oren te ver uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik had net die oordopjes buiten in maar met de wind werkt dat echt totaal niet. je hoort nauwelijks de muziek
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goedemorgen allemaal weer1:43 extra daglicht
En het is al een stralende dag dus als ik zo een beetje opgeknapt ben ga ik lekker weer naar buiten
![]()
[ afbeelding ]BSPOILER: oplossing van gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O, dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik had net die oordopjes buiten in maar met de wind werkt dat echt totaal niet. je hoort nauwelijks de muziek
heb je ze alleen binnen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Kom ik mijn bed niet voor uitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
De ramen zijn een beetje vies hier, moet ik ook nog doenwie wil er 750 euro verdienen?
Heb je dan noise cancelling aan? Of omgevingsgeluid of zoiets? Misschien kun je nog iets instellen zodat het wel werkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ja heb ik uitgezet maar vond ik ook geen succesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je dan noise cancelling aan? Of omgevingsgeluid of zoiets? Misschien kun je nog iets instellen zodat het wel werkt.
Ging jij ook langzamer vooruit door je wenkbrauwpiercing ?quote:
Vond je het mooi?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben er welles met de scooter langs gereden en toen naar pernisse gereden dacht ik.
In de pauze croissantjes met oranje roomboter en brokkelkaas?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom ik mijn bed niet voor uit
Ben zo blij dat ik dit met mijn headphone nooit heb.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Watquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de pauze croissantjes met oranje roomboter en brokkelkaas?
ja met koptelefoon heb ik dat ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik dit met mijn headphone nooit heb.Hij is officieel niet noise cancelling maar je hoort alleen maar muziek eigenlijk.
Ook met storm enz.
Uit balans, ik fietste dagelijks wel ergens een sloot in.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging jij ook langzamer vooruit door je wenkbrauwpiercing ?
Je mist dan toch een stukje stroomlijning
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit balans, ik fietste dagelijks wel ergens een sloot in.
denk dat een glazenwasser dan wel elke maand even langs komt bij jequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
De ramen zijn een beetje vies hier, moet ik ook nog doenwie wil er 750 euro verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |