Dat durf ik nog niet aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is zulk lekker lenteweer buiten, dat ik nu ook maar de was buiten heb staan
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Plebskippenvleugels, snijbonen in de sale en een kleine ceasersalade 9.59
Bang dat de was wegwaait ?quote:
Pappelgaai of kwekster.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen eend of flamingo of zo he
Oh ja, daar reken ik sowieso wel op.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet op tijd droog is en dan moet ik alles naar binnen brengen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:28 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drugsbarones Ama in boeien-XOXO-
En dan werk je gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis dat ik een lage hypotheek heb, anders moest ik daar ook naartoe
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef Karzai het volgende:
Steek Emmen in de fik net zoals in Mexico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Gewoon termineren anders is Peter R. de Vries voor niets gestorven in zijn strijd tegen de drugsmaffia.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef Karzai het volgende:
Steek Emmen in de fik net zoals in Mexico
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon termineren anders is Peter R. de Vries voor niets gestorven in zijn strijd tegen de drugsmaffia.
Maar dan zou je dus ook niet veel ruimte overhoudenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja maar ik werk 32 uur, zou ik een dagje meer moeten gaan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |