SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Het is droog en ik zie zelfs iets dat op zon lijkt, dus de fietskleren kunnen aanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:06 schreef Karzai het volgende:
zo uit bed en gedoucht, wat brengt 0ns deze mooie dag?
koeientongquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:06 schreef Karzai het volgende:
zo uit bed en gedoucht, wat brengt 0ns deze mooie dag?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook al in de klimhal
Dat kregen wij vaak rond de kerst. Mijn broer is daar echt dol op. Vrouw van mijn broer walgt daarvan.quote:
Kijk je uit dat je je nek niet weer verrijkt bij de jonge moedertjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook al in de klimhal
wij ook.. maar eigenlijk wel een keer of 4-5 per jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kregen wij vaak rond de kerst. Mijn broer is daar echt dol op. Vrouw van mijn broer walgt daarvan.
Zaterdagmorgen is misschien ook wel goed daarvoor inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je je nek niet weer verrijkt bij de jonge moedertjes
We hebben weer acties nodig Los.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Weer 3km nieuwe rij boerenvlaggen hier
redneck countryquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
wokecityquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:31 schreef Karzai het volgende:
hier hangen voornamelijk regenboog vlaggen
Met mais?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:30 schreef Karzai het volgende:
geen idee of ik ooit koeientong heb gegeten, ik maak burrito's vanavond
Nu eerst ontbijt maken. Daarna zien we welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker op tijd.
wat gaat de rest van de dag brengen?
ik vind beide wel vrolijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:31 schreef bitterbal het volgende:
die zie ik liever dan die omgekeerde vlaggen ja
Op de weg naar Zeeland hangen er ook een hoop, alleen waren dat waarschijnlijk pauperkwaliteit dingetjes want de meesten zijn allemaal verweerd en geschut en de helft ziet er meer uit als een Frans vlaggetje op zijn kantquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb jij een splaakgeblekquote:
oh lekker zegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:35 schreef Karzai het volgende:
kan ook even naar de markt gaan voor een paar rijpe avocado's dan maak ik er guacemole bij
Is ook wel een kutwoord, plus wanneer zeg je nou mais?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar ging het gisteren overIk kan dus geen mais zeggen
als je burritos wil eten of tacosquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook wel een kutwoord, plus wanneer zeg je nou mais?
zijn hier opnames van?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar ging het gisteren overIk kan dus geen mais zeggen
Daar doe ik doorgaans geen mais opquote:
ja gelukkig niet zo vaak. Maar de naam maaike en meike lukt dus ook niet en grote kans dat thais ook raar klinktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook wel een kutwoord, plus wanneer zeg je nou mais?
Heb je al goedemorgen gezegd tegen Karzei?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gelukkig niet zo vaak. Maar de naam maaike en meike lukt dus ook niet en grote kans dat thais ook raar klinkt
Maaike moet je gewoon met een Dordtse IJ uitspreken en Meike als een straatschoffie die meisje probeert te zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gelukkig niet zo vaak. Maar de naam maaike en meike lukt dus ook niet en grote kans dat thais ook raar klinkt
Hoezo? Vind mais helemaal niet zo lekker en speciaal tenzij het in tortillavorm zitquote:
https://vocaroo.com/19dWIPwDj62lquote:
En dat concludeert de Nederlandse les deze zaterdagochtend. Volgende week: Is het Fogueville of Foqueville?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maaike moet je gewoon met een Dordtse IJ uitspreken en Meike als een straatschoffie die meisje probeert te zeggen
Heerlijk. Zeker om zo van de kolf te knagenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo? Vind mais helemaal niet zo lekker en speciaal tenzij het in tortillavorm zit
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat concludeert de Nederlandse les deze zaterdagochtend. Volgende week: Is het Fogueville of Foqueville?
ik gooi het er altijd als laatste bij, geeft de boel wat meer bite ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo? Vind mais helemaal niet zo lekker en speciaal tenzij het in tortillavorm zit
Wat probeer je hier te zeggen? Mais of Meis?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://vocaroo.com/19dWIPwDj62l
en het gaat hier verder
bitterbal in GC / [KSC #15390] Waar we taalles nemen
ook lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk. Zeker om zo van de kolf te knagen
maisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat probeer je hier te zeggen? Mais of Meis?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat probeer je hier te zeggen? Mais of Meis?
Meisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://vocaroo.com/19dWIPwDj62l
en het gaat hier verder
bitterbal in GC / [KSC #15390] Waar we taalles nemen
neequote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah ik dacht je gaat vandaag op pad
nou ja blijkbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
maar zeg jij nooit ai? zeg je dan ei?
Even lekker stapjes zettenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah ik dacht je gaat vandaag op pad
Rug nog steeds kapot?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Acht uur geslapen en ik voel me alsof ik overreden ben door een intercity
vandaag dan lekker smurfen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Acht uur geslapen en ik voel me alsof ik overreden ben door een intercity
Zie je wel dat ze beste met je voor heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja blijkbaarde enige die tegen mij heeft gezegd dat ik het verkeerd uitspreek is stiefmonster . Maar denk als je dit met het woord mais doet je dat met alle ai woorden doet
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze beste met je voor heeft.
Vind je een koffer niet chiller reizen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeDe rugzak die ik had is wat aan de krappe kant dus heb een grotere gekocht bij decathlon
Kun je wel kersenvlaai zeggen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja blijkbaarde enige die tegen mij heeft gezegd dat ik het verkeerd uitspreek is stiefmonster . Maar denk als je dit met het woord mais doet je dat met alle ai woorden doet
deze rugzak is voor handbagage en dan heb ik idd een backpack voor de rest. Koffer is wel chiller maar is daar op dat eiland niet zo praktisch omdat je die niet zo mee krijgt op een scooter.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je een koffer niet chiller reizen?
nou ja daar twijfel ik nu dan ook aanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je wel kersenvlaai zeggen?
Dan maar billetjes gaan starenquote:
Kerrrsenvleeiquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja daar twijfel ik nu dan ook aan
Met klimmen of met staren?quote:
Niet alleen US staart naar billetjes hoorquote:
Dat ervaart ballie zelf in het zwembad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen US staart naar billetjes hoor
Maar je blijft op één plek toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze rugzak is voor handbagage en dan heb ik idd een backpack voor de rest. Koffer is wel chiller maar is daar op dat eiland niet zo praktisch omdat je die niet zo mee krijgt op een scooter.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ervaart ballie zelf in het zwembad.
Ja dat wel maar maar met een koffer moet k een taxi nemen en die zijn daar niet zo goedkoop.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je blijft op één plek toch?
Ze gaat dan ook wel in de vieze oude mannen uurtjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbrommer krijg je wel alles mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat wel maar maar met een koffer moet k een taxi nemen en die zijn daar niet zo goedkoop.
Yes :p.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbrommer krijg je wel alles mee?
Beetje naar 't bipsje van Sylvie Mais loeren in het zwembad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit is echt DE fout van het jaar, nu al!!
Ik heb anders nog wel een mooie koffer?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:12 schreef bitterbal het volgende:
Maar heb wel liever een koffer ja. Vind zo'n backpack vaak ook te zwaar
Ik heb al een kofferquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een mooie koffer?
Ohquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
autocorrect is geweldigquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
vast 1 in de vorm van een flamingo
[ afbeelding ]
Nee omdat ik niet mocht meehelpen met kiezenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon een grote koffer ;P
niks speciaals
Denk dat daar geen tijd voor wasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat ik niet mocht meehelpen met kiezen
ben vergeten welke kleur die heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Koffers zeggen altijd veel over mensen, ben je een pietje precies zeikerdje met zo'n koffer met honderd vakjes, ben je een bekrompen saai zakelijk iemand met zo'n robuuste onopvallende koffer, ben je een blij huppelmeisje met zo'n koffer met bloemetjes en tekenfilmfiguurtjes of ben je zo'n charmante wereldanser met joie de vivre met een grote rafelige rugzak.
Heeeeel veel kleuren?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben vergeten welke kleur die heeft
Wat voor eisen stonden op jouw lijstje?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat ik niet mocht meehelpen met kiezen
Ik heb een zwarte samsonite met veel vakjes.. ben ik nu een bekrompen en saai zakelijk pietje precies?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Koffers zeggen altijd veel over mensen, ben je een pietje precies zeikerdje met zo'n koffer met honderd vakjes, ben je een bekrompen saai zakelijk iemand met zo'n robuuste onopvallende koffer, ben je een blij huppelmeisje met zo'n koffer met bloemetjes en tekenfilmfiguurtjes of ben je zo'n charmante wereldanser met joie de vivre met een grote rafelige rugzak.
Hmmquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Mag toch hopen dat er back-ups zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:30 schreef kwiwi het volgende:
Nou, IT is bezig met m'n Excelprobleem. Ik heb er nog geen vertrouwen in dat ze het gaan oplossen.
Ik heb geen koffer meer, maar dit is wel koffer die ik laatst voor Cali heb gekocht.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte samsonite met veel vakjes.. ben ik nu een bekrompen en saai zakelijk pietje precies?
Onze systemen kennende.. nee. En ik had wel backups, maar ze openen allemaal niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er back-ups zijn
Een zakelijk ingesteld iemand die haar zaakjes graag goed op orde heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte samsonite met veel vakjes.. ben ik nu een bekrompen en saai zakelijk pietje precies?
Openen ze bij iemand anders wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze systemen kennende.. nee. En ik had wel backups, maar ze openen allemaal niet meer
Ik heb zo’n praktische Samsonite voor stedentripjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
gewoon heel groot bitterbal op schrijven in fluoriserende inktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben vergeten welke kleur die heeft
Nee, alleen met Open Office, op m'n Samsung telefoon, en ipad. Dus eigenlijk overal op, behalve MS Officequote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Openen ze bij iemand anders wel?
Niet zoveel geloof ik, gewoon een goed formaat samsonite in een leuk kleurtjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor eisen stonden op jouw lijstje?
Hmmquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze systemen kennende.. nee. En ik had wel backups, maar ze openen allemaal niet meer
Ja degelijk spul is dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zoveel geloof ik, gewoon een goed formaat samsonite in een leuk kleurtje
En het bestand in open office opslaan met een andere naam en dan proberen te openen in excel?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, alleen met Open Office, op m'n Samsung telefoon, en ipad. Dus eigenlijk overal op, behalve MS Office
Ohja en maar 2 vaste wieltjes, zodat je er gekanteld mee kunt lopen ipv 4 van die zwenkwieltjesquote:
De manier van lopen met zo'n saaie koffer zie je ook alles aan, de ervaren zakenman wint het daarbij met zwierig gemak van de stuntelige toerist.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja en maar 2 vaste wieltjes, zodat je er gekanteld mee kunt lopen ipv 4 van die zwenkwieltjes
Altijd 4 hierquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja en maar 2 vaste wieltjes, zodat je er gekanteld mee kunt lopen ipv 4 van die zwenkwieltjes
Volgens mij heb ik deze, uiteraard in het turqoise https://www.koffer-müller.de/SAMSONITE-TERMO-YOUNG-2-ROLLEN-TROLLEY-UPRIGHT-67/24quote:
Mijn koffers zijn roze. Wat zegt dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Werkte nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het bestand in open office opslaan met een andere naam en dan proberen te openen in excel?
Dat je graag een meisjesachtig reist.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn koffers zijn roze. Wat zegt dat?
Huppelkut.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meisjesachtig of maïsjesachtig?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je graag een meisjesachtig reist.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meisjesachtig of maïsjesachtig?
Op rais als een ekte mais naar Tsjechoslowakije.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meisjesachtig of maïsjesachtig?
Dat je een maisje bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je graag een meisjesachtig reist.
Ik vat het even samen voor jequote:
Ik heb net een blik met maisjes gekocht.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Wel zin in een maisje vandaag eigenlijk.
Ik heb iemand beloofd vanavond de lekkerste hamburgers ooit te maken, daar gaat ook wat meis bij denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb net een blik met maisjes gekocht.
@Floriquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:54 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory?
Mag deze met staartjes en een klein tekstballonnetje -----------------> [ afbeelding ]
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
treinkaartjes weer duurder
https://nos.nl/artikel/24(...)en-waar-ligt-dat-aan
Verwennuccino.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De omgeving is weer schoon, mijn achtertuin ook weer blaadjes vrij en nu mag ik twee worstenbroodjes en een kaasbroodje naar binnen kiepen![]()
Oh en een verwen-cappuccino natuurlijk
*Pink omhoogquote:
Van het gras bedoel je? Of ook uit de borders enzo? Want bij dat laatste kun je ze beter laten liggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De omgeving is weer schoon, mijn achtertuin ook weer blaadjes vrij en nu mag ik twee worstenbroodjes en een kaasbroodje naar binnen kiepen![]()
Oh en een verwen-cappuccino natuurlijk
Whehe, nee mijn achtertuin bestaat uit tegels (niet zelf bedacht) en ik heb een boompje in een border.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van het gras bedoel je? Of ook uit de borders enzo? Want bij dat laatste kun je ze beter laten liggen.
Oh gelukkig. Het is dat dit jaar de bomen gesnoeid zijn op het schoolplein maar andere jaren neem ik altijd wat vuilniszakken vol bladeren mee voor mijn borders. Heel veel voeding zit daar in en goed voor allerlei insecten en beestjes enzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, nee mijn achtertuin bestaat uit tegels (niet zelf bedacht) en ik heb een boompje in een border.
In de border heb ik een dikke laag bladeren liggen, komen ook altijd paddenstoelen enz
No worries
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik zo eens voor lunch bestellen
Gewoon een boterham met kaas in plaats van die malle fratsen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Slaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
we zijn geen konijnenquote:
een lekkere dubbele uitsmijter ham/kaasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Liflafjes en tierelatijntjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een boterham met kaas in plaats van die malle fratsen.
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb speculoospasta voor op brood. Zou dat lekker zijn met hagelslag?
Dan voel ik me altijd zo schraal, ik wil decadente rijk belegde broodjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb speculoospasta voor op brood. Zou dat lekker zijn met hagelslag?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
snap niet dat we nog steeds spreken van losse kaartjes..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
Eh, ze willen mensen toch de trein in hebben?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
tien miljoen betalen voor een net zo matig bammetje kaasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een boterham met kaas kan je natuurlijk ook upgraden.
Brood van de bakker en kaas van de boerderijwinkel incl. roomboter
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
tien miljoen betalen voor een net zo matig bammetje kaas
Zo even op een terrasje in de zon.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Bestellen?
Hier staan kaiserbroodjes met rosbief op het menu
Ik had een volkorentriangel uit de oven met kaas van Lidlquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een boterham met kaas kan je natuurlijk ook upgraden.
Brood van de bakker en kaas van de boerderijwinkel incl. roomboter
Net zoals PostNL die minder post verzendt en daarom de postzegels duurder maakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ze willen mensen toch de trein in hebben?
Zo bereiken ze dat niet hoor.
Dit is nu net het verschil tussen zomaar 'n beetje bestaan zo en van 't leven genieten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
tien miljoen betalen voor een net zo matig bammetje kaas
Hoe laat kunnen we je stemopname verwachten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan voel ik me altijd zo schraal, ik wil decadente rijk belegde broodjes.
Vanmiddagquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we je stemopname verwachten?![]()
Ja, dat bedrijf is al jaren een zinkend schip, maar goed...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals PostNL die minder post verzendt en daarom de postzegels duurder maakt.
Alleen maar sla?quote:
Ik heb beenham meegenomen wat ik straks ga opwarmen in de pan en bolletjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, dat klinkt als hele andere koekquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja beetje gerookte kip, parmazaan, cesardressing en een gekookt eitje erdoor
Door dat spleetje in de bovenlip heb ik altijd het idee dat je een konijntje daarmee kunt afpellen.quote:
Het is geen banaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dat spleetje in de bovenlip heb ik altijd het idee dat je een konijntje daarmee kunt afpellen.
Jezus wat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
Nee vanochtend drie roerei gegeten. Ik ben goed tot vanavond
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
Carbsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gewoon een khd rijk weekend
Met de ratten spelen??quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:49 schreef Ama het volgende:
Nu maar even bedenken wat ik moet doen vandaag.
Maak daar maar een voicememo vanquote:
Dadelijk ruik je uit alle oksels naar oud ei.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ja oke maar de hele dag is ook wel beetje lang en ze slapen veel overdag.quote:
Ja eh... werken voor hun eten en verzorgingquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar de hele dag is ook wel beetje lang en ze slapen veel overdag.
Nina moest een keer niesen terwijl ze me verliefd aan zat te staren op schoot en toen schoot er iets nats in mijn oog.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net ook Wattenschijfje lastig gevallen en ze nieste als dank in mijn gezicht.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik dat wij een tweeling zijn.
O ja, de wasmachinequote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, de wasmachine en de vaatwasser vinden het fijn om uitgeruimd te worden
Ik zag een filmpje van iemand die haar caafs liet zwemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisten jullie dat er wasbare wattenschijfjes bestonden ?
Ik niet, maar nu wel
Ik heb er maar tweequote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk ruik je uit alle oksels naar oud ei.
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisten jullie dat er wasbare wattenschijfjes bestonden ?
Ik niet, maar nu wel
Ja, dat is die nieuwigheidquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:09 schreef kwiwi het volgende:
Nou, m'n nieuwe racletteset staat in te branden buiten.. komt altijd zo'n vieze geur vanaf de eerste keer
Helaas zijn er altijd mensen die daar intrappen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Booking stuurt een ‘aanbieding’ voor een thermaalbad in Boedapest: 31 euro.
Kaartje aan de kassa kost 24 euro
Toxoplasma gondii in je oog.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nina moest een keer niesen terwijl ze me verliefd aan zat te staren op schoot en toen schoot er iets nats in mijn oog.
Ik meteen knipperen
hij stond toch uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
@:LIESJE1979 @:BITTERBAL
Ja, ze kunnen goed zwemmen, maar ze vinden het niet zo leukquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van iemand die haar caafs liet zwemmen.
Doet die het weerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Hmm, dan is het niet zo aardig om ze in een zwembad te gooienquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen goed zwemmen, maar ze vinden het niet zo leuk
Ja, ik raak al twee dezelfde sokken kwijt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
JaMaar ik ben altijd bang ze verdwijnen in de wasmachine.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan is het niet zo aardig om ze in een zwembad te gooien
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Tijdelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
voedselbankquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Plebskippenvleugels, snijbonen in de sale en een kleine ceasersalade 9.59
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:28 schreef Ama het volgende:
oei, tijd om te stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar de 100!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Oh nicequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:28 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Hij staat weer aan sinds 2 weken geloof ik.
Dat durf ik nog niet aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is zulk lekker lenteweer buiten, dat ik nu ook maar de was buiten heb staan
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Plebskippenvleugels, snijbonen in de sale en een kleine ceasersalade 9.59
Bang dat de was wegwaait ?quote:
Pappelgaai of kwekster.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen eend of flamingo of zo he
Oh ja, daar reken ik sowieso wel op.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet op tijd droog is en dan moet ik alles naar binnen brengen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:28 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drugsbarones Ama in boeien-XOXO-
En dan werk je gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis dat ik een lage hypotheek heb, anders moest ik daar ook naartoe
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef Karzai het volgende:
Steek Emmen in de fik net zoals in Mexico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Gewoon termineren anders is Peter R. de Vries voor niets gestorven in zijn strijd tegen de drugsmaffia.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef Karzai het volgende:
Steek Emmen in de fik net zoals in Mexico
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon termineren anders is Peter R. de Vries voor niets gestorven in zijn strijd tegen de drugsmaffia.
Maar dan zou je dus ook niet veel ruimte overhoudenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja maar ik werk 32 uur, zou ik een dagje meer moeten gaan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |