Heb je al goedemorgen gezegd tegen Karzei?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gelukkig niet zo vaak. Maar de naam maaike en meike lukt dus ook niet en grote kans dat thais ook raar klinkt
Maaike moet je gewoon met een Dordtse IJ uitspreken en Meike als een straatschoffie die meisje probeert te zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gelukkig niet zo vaak. Maar de naam maaike en meike lukt dus ook niet en grote kans dat thais ook raar klinkt
Hoezo? Vind mais helemaal niet zo lekker en speciaal tenzij het in tortillavorm zitquote:
https://vocaroo.com/19dWIPwDj62lquote:
En dat concludeert de Nederlandse les deze zaterdagochtend. Volgende week: Is het Fogueville of Foqueville?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maaike moet je gewoon met een Dordtse IJ uitspreken en Meike als een straatschoffie die meisje probeert te zeggen
Heerlijk. Zeker om zo van de kolf te knagenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo? Vind mais helemaal niet zo lekker en speciaal tenzij het in tortillavorm zit
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat concludeert de Nederlandse les deze zaterdagochtend. Volgende week: Is het Fogueville of Foqueville?
ik gooi het er altijd als laatste bij, geeft de boel wat meer bite ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo? Vind mais helemaal niet zo lekker en speciaal tenzij het in tortillavorm zit
Wat probeer je hier te zeggen? Mais of Meis?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://vocaroo.com/19dWIPwDj62l
en het gaat hier verder
bitterbal in GC / [KSC #15390] Waar we taalles nemen
ook lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk. Zeker om zo van de kolf te knagen
maisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat probeer je hier te zeggen? Mais of Meis?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat probeer je hier te zeggen? Mais of Meis?
Meisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://vocaroo.com/19dWIPwDj62l
en het gaat hier verder
bitterbal in GC / [KSC #15390] Waar we taalles nemen
neequote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah ik dacht je gaat vandaag op pad
nou ja blijkbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
maar zeg jij nooit ai? zeg je dan ei?
Even lekker stapjes zettenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah ik dacht je gaat vandaag op pad
Rug nog steeds kapot?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Acht uur geslapen en ik voel me alsof ik overreden ben door een intercity
vandaag dan lekker smurfen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Acht uur geslapen en ik voel me alsof ik overreden ben door een intercity
Zie je wel dat ze beste met je voor heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja blijkbaarde enige die tegen mij heeft gezegd dat ik het verkeerd uitspreek is stiefmonster . Maar denk als je dit met het woord mais doet je dat met alle ai woorden doet
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze beste met je voor heeft.
Vind je een koffer niet chiller reizen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeDe rugzak die ik had is wat aan de krappe kant dus heb een grotere gekocht bij decathlon
Kun je wel kersenvlaai zeggen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja blijkbaarde enige die tegen mij heeft gezegd dat ik het verkeerd uitspreek is stiefmonster . Maar denk als je dit met het woord mais doet je dat met alle ai woorden doet
deze rugzak is voor handbagage en dan heb ik idd een backpack voor de rest. Koffer is wel chiller maar is daar op dat eiland niet zo praktisch omdat je die niet zo mee krijgt op een scooter.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je een koffer niet chiller reizen?
nou ja daar twijfel ik nu dan ook aanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je wel kersenvlaai zeggen?
Dan maar billetjes gaan starenquote:
Kerrrsenvleeiquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja daar twijfel ik nu dan ook aan
Met klimmen of met staren?quote:
Niet alleen US staart naar billetjes hoorquote:
Dat ervaart ballie zelf in het zwembad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen US staart naar billetjes hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |