ik vind beide wel vrolijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:31 schreef bitterbal het volgende:
die zie ik liever dan die omgekeerde vlaggen ja
Op de weg naar Zeeland hangen er ook een hoop, alleen waren dat waarschijnlijk pauperkwaliteit dingetjes want de meesten zijn allemaal verweerd en geschut en de helft ziet er meer uit als een Frans vlaggetje op zijn kantquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Weer 3km nieuwe rij boerenvlaggen hier
Heb jij een splaakgeblekquote:
oh lekker zegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:35 schreef Karzai het volgende:
kan ook even naar de markt gaan voor een paar rijpe avocado's dan maak ik er guacemole bij
Is ook wel een kutwoord, plus wanneer zeg je nou mais?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar ging het gisteren overIk kan dus geen mais zeggen
als je burritos wil eten of tacosquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook wel een kutwoord, plus wanneer zeg je nou mais?
zijn hier opnames van?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar ging het gisteren overIk kan dus geen mais zeggen
Daar doe ik doorgaans geen mais opquote:
ja gelukkig niet zo vaak. Maar de naam maaike en meike lukt dus ook niet en grote kans dat thais ook raar klinktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook wel een kutwoord, plus wanneer zeg je nou mais?
Heb je al goedemorgen gezegd tegen Karzei?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gelukkig niet zo vaak. Maar de naam maaike en meike lukt dus ook niet en grote kans dat thais ook raar klinkt
Maaike moet je gewoon met een Dordtse IJ uitspreken en Meike als een straatschoffie die meisje probeert te zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gelukkig niet zo vaak. Maar de naam maaike en meike lukt dus ook niet en grote kans dat thais ook raar klinkt
Hoezo? Vind mais helemaal niet zo lekker en speciaal tenzij het in tortillavorm zitquote:
https://vocaroo.com/19dWIPwDj62lquote:
En dat concludeert de Nederlandse les deze zaterdagochtend. Volgende week: Is het Fogueville of Foqueville?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maaike moet je gewoon met een Dordtse IJ uitspreken en Meike als een straatschoffie die meisje probeert te zeggen
Heerlijk. Zeker om zo van de kolf te knagenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo? Vind mais helemaal niet zo lekker en speciaal tenzij het in tortillavorm zit
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat concludeert de Nederlandse les deze zaterdagochtend. Volgende week: Is het Fogueville of Foqueville?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |