SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Het is droog en ik zie zelfs iets dat op zon lijkt, dus de fietskleren kunnen aanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:06 schreef Karzai het volgende:
zo uit bed en gedoucht, wat brengt 0ns deze mooie dag?
koeientongquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:06 schreef Karzai het volgende:
zo uit bed en gedoucht, wat brengt 0ns deze mooie dag?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook al in de klimhal
Dat kregen wij vaak rond de kerst. Mijn broer is daar echt dol op. Vrouw van mijn broer walgt daarvan.quote:
Kijk je uit dat je je nek niet weer verrijkt bij de jonge moedertjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook al in de klimhal
wij ook.. maar eigenlijk wel een keer of 4-5 per jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kregen wij vaak rond de kerst. Mijn broer is daar echt dol op. Vrouw van mijn broer walgt daarvan.
Zaterdagmorgen is misschien ook wel goed daarvoor inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je je nek niet weer verrijkt bij de jonge moedertjes
We hebben weer acties nodig Los.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Weer 3km nieuwe rij boerenvlaggen hier
redneck countryquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Weer 3km nieuwe rij boerenvlaggen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |