DAT ie rijdtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was er zo speciaal aan die trein?
Wat ik zei, ik vind zoveel dagen te lang. Maar ik kan allicht op Innsbruck vliegen en mee terug.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar @:liesje1979 er komt ook nog een treinenrondje aan. Wat denk je daarvan? gewoon zeggen als jegeen zin hebt hoor
Ah, je hebt niet een kaart met verschillende kleuren punaises voor de travelmaten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nah weeniet. Ik hou niet per travelmaat bij welk land nog moet en zo
Maar als we nogeens een keerttje niks te doen hebben zullen we zeker wel naar Luxemburg gaan kijken ja
jij bent eng en ik ben normaal. Ga weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je hebt niet een kaart met verschillende kleuren punaises voor de travelmaten?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan wint-ie en schuift-ie rustig alle fiches naar zich toe:
Eeuhm, hmm.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij bent eng en ik ben normaal. Ga weg.
okee prima. Moeten we in de bar gaan meeten want de tickets voor de groep zijn al geregeld. Is op zich geen probleem natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ik zei, ik vind zoveel dagen te lang. Maar ik kan allicht op Innsbruck vliegen en mee terug.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
"I can't believe it! The stoic cleaner does it again!"
Dat die fantastisch is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was er zo speciaal aan die trein?
Oeps, moest zo hard lachen dat ik Gergi wakker maaktequote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]En uiteindelijk blijkt dat er gewoon ergens een stekkertje los zit.
Nee maar serieus. Ik heb hem in nov17 op 5 minuten gemist en toen ik er in maart 19 weer was reed er niks vanwege een aardbeving.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeps, moest zo hard lachen dat ik Gergi wakker maakte
Oh zijn de tickets al geboekt? Wat een haast opeens?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee prima. Moeten we in de bar gaan meeten want de tickets voor de groep zijn al geregeld. Is op zich geen probleem natuurlijk
ja dingen werden snel duurder.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh zijn de tickets al geboekt? Wat een haast opeens?Naja dan wordt het misschien wel een Innsbruck meet, want als ik toch ergens in mijn uppie in de trein terug zit kan ik net zo goed terug vliegen.
Dat klinkt wel.. avontuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat die fantastisch is.
Nou ja sowieso is het spoornetwerk in Albanie heel klein, en het gaat allemaal maar 1x per dag. De treinen zijn pauper met gaten in de ramen, graffiti, en ze rijden stapvoets. Je kan de deuren onderweg gewoon opendoen en dus heb ik alleen maar daar gestaan. Door kleine dorpjes waar kinderen blij naar de trein zwaaiden.
Maar als je ergens moet komen kan je beter de bus nemen zeg maar.
Nee hij mompelde wat en draaide weer omquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat Gergi nu niet z'n hele droom gaat vertellen.
Vies kan je weer afwassen. Daarvoor hebben we een huid.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt wel.. avontuurlijkIk ben altijd wel een beetje jaloers op mensen die dat soort dingen doen. Zou dat aan de ene kant ook heel tof vinden, maar aan de andere kant zit ik liever gewoon in een schone moderne trein
Of nog liever gewoon in de auto en niet tussen allemaal andere mensen
HOOOOOOOOOOI GERGI!!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeps, moest zo hard lachen dat ik Gergi wakker maakte
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Recs, maak Kwiwi nog even hard aan het gnorken?
HOOOOOOOOOOI GERGI!!
Haha, ik heb het niet meer in me vandaag, denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Recs, maak Kwiwi nog even hard aan het gnorken?
HOOOOOOOOOOI GERGI!!
Slaap lekker kwiwi!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
Zal 'm in de ochtend de groetjes doen LiesMoet nou toch echt gaan slapen, nog een lange dag voor de boeg morgen. Truste allemaal
![]()
Ik bedacht me al, dat dit wel mijn post wel een enorme druk met zich mee kon brengen. Zoiets kan natuurlijk ook niet op commando.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ik heb het niet meer in me vandaag, denk ik.
Oh, dat valt nog mee. Succes straks!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet er om 6u weer uit ookMaar had wel al van 9 tot 11 geslapen
Bij dezen alvast je glimlach voor morgenochtend! Ik ga nog even raamzitten en dan ook lekker naar bed denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
Zal 'm in de ochtend de groetjes doen LiesMoet nou toch echt gaan slapen, nog een lange dag voor de boeg morgen. Truste allemaal
![]()
Een onmenselijke druk!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedacht me al, dat dit wel mijn post wel een enorme druk met zich mee kon brengen. Zoiets kan natuurlijk ook niet op commando.
Niemand kan dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een onmenselijke druk!Maar op commando grappig zijn, gaat mij niet lukken inderdaad.
Droom fijn!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand kan dat.
Mooie dromen Recs.
En Fles ook!
Knipt het licht weer aanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles doet het licht wel uit hoor![]()
*klik
Paardenmeisjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:59 schreef Dr_Flash het volgende:
toe maar jongen. Ik loop al wat langer mee, dat weet je zelf ook wel toch?
Goed idee. Remisequote:Op zaterdag 7 januari 2023 02:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker snurkelen en mafselen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 07:21 schreef datismijnmening het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes![]()
![]()
Iedereen klaar voor de ochtendgymnastiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |