Slaap lekker kwiwi!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
Zal 'm in de ochtend de groetjes doen LiesMoet nou toch echt gaan slapen, nog een lange dag voor de boeg morgen. Truste allemaal
![]()
Ik bedacht me al, dat dit wel mijn post wel een enorme druk met zich mee kon brengen. Zoiets kan natuurlijk ook niet op commando.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ik heb het niet meer in me vandaag, denk ik.
Oh, dat valt nog mee. Succes straks!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet er om 6u weer uit ookMaar had wel al van 9 tot 11 geslapen
Bij dezen alvast je glimlach voor morgenochtend! Ik ga nog even raamzitten en dan ook lekker naar bed denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
Zal 'm in de ochtend de groetjes doen LiesMoet nou toch echt gaan slapen, nog een lange dag voor de boeg morgen. Truste allemaal
![]()
Een onmenselijke druk!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedacht me al, dat dit wel mijn post wel een enorme druk met zich mee kon brengen. Zoiets kan natuurlijk ook niet op commando.
Niemand kan dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een onmenselijke druk!Maar op commando grappig zijn, gaat mij niet lukken inderdaad.
Droom fijn!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand kan dat.
Mooie dromen Recs.
En Fles ook!
Knipt het licht weer aanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles doet het licht wel uit hoor![]()
*klik
Paardenmeisjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:59 schreef Dr_Flash het volgende:
toe maar jongen. Ik loop al wat langer mee, dat weet je zelf ook wel toch?
Goed idee. Remisequote:Op zaterdag 7 januari 2023 02:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker snurkelen en mafselen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 07:21 schreef datismijnmening het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes![]()
![]()
Iedereen klaar voor de ochtendgymnastiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |