Nee zal ook wel goed komen. Wie Buda pruimt pruimt jou ook welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor Nico hoor.Jij denkt altijd dat hij mij niet aankan.
Ik ben er als kind heel vaak geweest. Toen was het ook nog iets minder toeristisch en sommige plekken zijn wel echt mooi. Nu trekt het me ook niet meer zo. Veel te toeristisch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
maar die eilanden trekken me gewoon niet. en de paar die ik bezocht heb hebben dat beeld wel bevestigd.
Oh ja je bent onderweg! Goede reisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks! Komt goed. Is een vliegtuig waar ik al drie keer eerder in heb gezeten
Daarna verder met de Turken.
Ja, want die twee lijken zo op elkaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zal ook wel goed komen. Wie Buda pruimt pruimt jou ook wel
Nou nee dat niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, want die twee lijken zo op elkaar
Goed om te weten hoe het er voor staat op de pruimability scalequote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dat niet.
Maar liesje is by all means heel veel meer pruimable dan buda
I can do this, jouw excelletje opent toch nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed om te weten hoe het er voor staat op de pruimability scale
Buda morgen:quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dat niet.
Maar liesje is by all means heel veel meer pruimable dan buda
Ja ik herinnerde me het alweer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet ik het nog over een kilo boerenboter hebben of is Travelsnack 131 genoeg voor je?
Wow.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zal ook wel goed komen. Wie Buda pruimt pruimt jou ook wel
Nou ja vooral het idee dat ik je gewoon nog niet zo lang ken. Er was een spelletjesmeet in Zaandam maar de eerste keer dat ik je serieus meette was in aug'16 toen we naar @Fogel gingen. Sindsden hebben we ongeveer half Europa afgekrastquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik herinnerde me het alweer.
Wij hebben echt knetterveel toffe herinneringen he? Vroeg me net af wat ik nou de mooiste vond. Maar ik denk dat dat voor mij toch dat balkon in dat rare guesthouse in Vilnius was. Denk met een Fles Vodka erbij. Wij beiden lachen en janken en muziek erbij enzo.
/Dierbare herinnering.
Jawel, minicruise Hull feb 22quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nou ja, het is ook niet alsof Buda en Fles heel veel dierbare herinneringen delen he?
Maar dat staat op zich wel los van de pruimbaarheid, denk ik?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nou ja, het is ook niet alsof Buda en Fles heel veel dierbare herinneringen delen he?
Jij kennelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van pruimable?
Als ik even na ga waar ik voor aug '16 allemaal met Nico al geweest was pfffquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja vooral het idee dat ik je gewoon nog niet zo lang ken. Er was een spelletjesmeet in Zaandam maar de eerste keer dat ik je serieus meette was in aug'16 toen we naar @:fogel gingen. Sindsden hebben we ongeveer half Europa afgekrast
Oh.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja vooral het idee dat ik je gewoon nog niet zo lang ken. Er was een spelletjesmeet in Zaandam maar de eerste keer dat ik je serieus meette was in aug'16 toen we naar @:fogel gingen. Sindsden hebben we ongeveer half Europa afgekrast
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet vooral nog het spel wat ik gemaakt had voor die meet. Zoveel lol, alleen al aan voorpret.
Ik weet niet zo goed wat pruimbaarheid inhoudt dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat staat op zich wel los van de pruimbaarheid, denk ik?
Godverpielekes.. Was het even vergeten maar moet er morgen weer mee aan de slagquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I can do this, jouw excelletje opent toch niet![]()
![]()
ja dat snap ik ook steeds nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Oh?
Ik heb het gevoel alsof ik je echt al jaren ken joh
Hoe dat er in de praktijk uitziet, weet ik ook niet, maar ik begrijp de strekking wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat pruimbaarheid inhoudt dus.
Cyprus!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook steeds nieten dan streept de helft nog weg vanwege corona
![]()
Hebben we in een paar jaar toch mooi ehmm
Nederland
Duitsland
Zwitserland
Polen
Litouwen
Spanje
Albanië
Bulgarije
Schotland
Engeland
België
Zweden
on and on and on![]()
wat heb je gefilofaxt?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godverpielekes.. Was het even vergeten maar moet er morgen weer mee aan de slag
Zijn jullie niet in Luxemburg geweest?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noorwegen was ik ook nog vergeten
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook steeds nieten dan streept de helft nog weg vanwege corona
![]()
Hebben we in een paar jaar toch mooi ehmm
Nederland
Duitsland
Zwitserland
Noorwegen
Polen
Litouwen
Spanje
Albanië
Bulgarije
Schotland
Engeland
België
Zweden
Cyprus
on and on and on![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Business as usual dus. Of Budiness as usual
nee nog nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn jullie niet in Luxemburg geweest?
Vandaag niet zoveel, had het druk, alleen even met de vulpen alle afspraken voor de komende tijd erin geschrevenquote:
niks was aan t reizenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel, had het druk, alleen even met de vulpen alle afspraken voor de komende tijd erin geschreven
En jij?![]()
Schrijf je dan ook extra sierlijk en netjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel, had het druk, alleen even met de vulpen alle afspraken voor de komende tijd erin geschreven
En jij?![]()
Er zijn überhaupt niet zo veel mensen in Nederland die in Albaantje geweest zijn. In fact, mijn teamleider wil de hele wereld rond reizen bla bla maar Albaantje issie nog niet geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Albaantje 2x en nog steeds heb ik het je de mooiste dingen niet kunnen laten zien.
Ik zie 'm daar al zitten.. iedereen cool met zonnebril op, en hij met grote gele schoonmaakhandschoenen.quote:
Nah weeniet. Ik hou niet per travelmaat bij welk land nog moet en zoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel het dichtstbijzijnde land dat nog moet.
Wel netjes jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:27 schreef [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2668233/8/30#p207452144]zaterdag 7 januari 2023 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schrijf je dan ook extra sierlijk en netjes?
Die trein is geloof ik geen dingetje meer. Godezijdank heb ik hem nog genomen na tig pogingen. Maar rijdt nu niets, want ze zijn de boel eindelijk aan het aanleggen, geloof Durres-vliegveld-Tirana. Zoiets was het @greavy weet het precies. Het is in ieder geval geen optie meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn überhaupt niet zo veel mensen in Nederland die in Albaantje geweest zijn. In fact, mijn teamleider wil de hele wereld rond reizen bla bla maar Albaantje issie nog niet geweestEn we moeten nog steeds die trein doen
En dan wint-ie en schuift-ie rustig alle fiches naar zich toe:quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie 'm daar al zitten.. iedereen cool met zonnebril op, en hij met grote gele schoonmaakhandschoenen.
Wat was er zo speciaal aan die trein?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die trein is geloof ik geen dingetje meer. Godezijdank heb ik hem nog genomen na tig pogingen. Maar rijdt nu niets, want ze zijn de boel eindelijk aan het aanleggen, geloof Durres-vliegveld-Tirana. Zoiets was het @:Greavy weet het precies. Het is in ieder geval geen optie meer.
oh jawel dat komt welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die trein is geloof ik geen dingetje meer. Godezijdank heb ik hem nog genomen na tig pogingen. Maar rijdt nu niets, want ze zijn de boel eindelijk aan het aanleggen, geloof Durres-vliegveld-Tirana. Zoiets was het @:Greavy weet het precies. Het is in ieder geval geen optie meer.
DAT ie rijdtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was er zo speciaal aan die trein?
Wat ik zei, ik vind zoveel dagen te lang. Maar ik kan allicht op Innsbruck vliegen en mee terug.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar @:liesje1979 er komt ook nog een treinenrondje aan. Wat denk je daarvan? gewoon zeggen als jegeen zin hebt hoor
Ah, je hebt niet een kaart met verschillende kleuren punaises voor de travelmaten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nah weeniet. Ik hou niet per travelmaat bij welk land nog moet en zo
Maar als we nogeens een keerttje niks te doen hebben zullen we zeker wel naar Luxemburg gaan kijken ja
jij bent eng en ik ben normaal. Ga weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je hebt niet een kaart met verschillende kleuren punaises voor de travelmaten?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan wint-ie en schuift-ie rustig alle fiches naar zich toe:
Eeuhm, hmm.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij bent eng en ik ben normaal. Ga weg.
okee prima. Moeten we in de bar gaan meeten want de tickets voor de groep zijn al geregeld. Is op zich geen probleem natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ik zei, ik vind zoveel dagen te lang. Maar ik kan allicht op Innsbruck vliegen en mee terug.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
"I can't believe it! The stoic cleaner does it again!"
Dat die fantastisch is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was er zo speciaal aan die trein?
Oeps, moest zo hard lachen dat ik Gergi wakker maaktequote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]En uiteindelijk blijkt dat er gewoon ergens een stekkertje los zit.
Nee maar serieus. Ik heb hem in nov17 op 5 minuten gemist en toen ik er in maart 19 weer was reed er niks vanwege een aardbeving.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeps, moest zo hard lachen dat ik Gergi wakker maakte
Oh zijn de tickets al geboekt? Wat een haast opeens?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee prima. Moeten we in de bar gaan meeten want de tickets voor de groep zijn al geregeld. Is op zich geen probleem natuurlijk
ja dingen werden snel duurder.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh zijn de tickets al geboekt? Wat een haast opeens?Naja dan wordt het misschien wel een Innsbruck meet, want als ik toch ergens in mijn uppie in de trein terug zit kan ik net zo goed terug vliegen.
Dat klinkt wel.. avontuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat die fantastisch is.
Nou ja sowieso is het spoornetwerk in Albanie heel klein, en het gaat allemaal maar 1x per dag. De treinen zijn pauper met gaten in de ramen, graffiti, en ze rijden stapvoets. Je kan de deuren onderweg gewoon opendoen en dus heb ik alleen maar daar gestaan. Door kleine dorpjes waar kinderen blij naar de trein zwaaiden.
Maar als je ergens moet komen kan je beter de bus nemen zeg maar.
Nee hij mompelde wat en draaide weer omquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat Gergi nu niet z'n hele droom gaat vertellen.
Vies kan je weer afwassen. Daarvoor hebben we een huid.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt wel.. avontuurlijkIk ben altijd wel een beetje jaloers op mensen die dat soort dingen doen. Zou dat aan de ene kant ook heel tof vinden, maar aan de andere kant zit ik liever gewoon in een schone moderne trein
Of nog liever gewoon in de auto en niet tussen allemaal andere mensen
HOOOOOOOOOOI GERGI!!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeps, moest zo hard lachen dat ik Gergi wakker maakte
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Recs, maak Kwiwi nog even hard aan het gnorken?
HOOOOOOOOOOI GERGI!!
Haha, ik heb het niet meer in me vandaag, denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Recs, maak Kwiwi nog even hard aan het gnorken?
HOOOOOOOOOOI GERGI!!
Slaap lekker kwiwi!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
Zal 'm in de ochtend de groetjes doen LiesMoet nou toch echt gaan slapen, nog een lange dag voor de boeg morgen. Truste allemaal
![]()
Ik bedacht me al, dat dit wel mijn post wel een enorme druk met zich mee kon brengen. Zoiets kan natuurlijk ook niet op commando.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ik heb het niet meer in me vandaag, denk ik.
Oh, dat valt nog mee. Succes straks!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet er om 6u weer uit ookMaar had wel al van 9 tot 11 geslapen
Bij dezen alvast je glimlach voor morgenochtend! Ik ga nog even raamzitten en dan ook lekker naar bed denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
Zal 'm in de ochtend de groetjes doen LiesMoet nou toch echt gaan slapen, nog een lange dag voor de boeg morgen. Truste allemaal
![]()
Een onmenselijke druk!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedacht me al, dat dit wel mijn post wel een enorme druk met zich mee kon brengen. Zoiets kan natuurlijk ook niet op commando.
Niemand kan dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een onmenselijke druk!Maar op commando grappig zijn, gaat mij niet lukken inderdaad.
Droom fijn!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand kan dat.
Mooie dromen Recs.
En Fles ook!
Knipt het licht weer aanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles doet het licht wel uit hoor![]()
*klik
Paardenmeisjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:59 schreef Dr_Flash het volgende:
toe maar jongen. Ik loop al wat langer mee, dat weet je zelf ook wel toch?
Goed idee. Remisequote:Op zaterdag 7 januari 2023 02:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker snurkelen en mafselen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 07:21 schreef datismijnmening het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes![]()
![]()
Iedereen klaar voor de ochtendgymnastiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |