quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie je?
Je zou mopperen dat ik eraf moest komen zelfs. En ik zou daar dan niet naar luisteren.
We hebben elkaar vorig jaar niet eens gezien? Hoogste tijd!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou de cirkel wel rond makenWordt super leuk. Heeft Nico ook even een smoes om alleen te zijn
Gelukkig zitten de meeste toeristen het liefst op een kluitje bij elkaar op die eilanden, waardoor sommige stukken nog steeds gewoon uitgestorven zijn.quote:
mij ga je er niet gauw vinden iigquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig zitten de meeste toeristen het liefst op een kluitje bij elkaar op die eilanden, waardoor sommige stukken nog steeds gewoon uitgestorven zijn.
Ik ben niet bang voor Nico hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Eventueel kun je aan @:budapestenaar vragen of Nico een beetje te pruimen is
Jij en je raamquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. En toen ik dat kaartje ging posten ben ik via mijn raam gegaan. (ik ben gewoon gek op dat raam) en die kan alleen van de binnenkant dicht. Dus die heb ik open laten staan en het viel me op hoe ver het eigenlijk is, en ik keek steeds achterom of er niet iemand snel door mijn raam mijn huis in kroop.
Hij woont aan dezelfde kant als ik.
Jij hebt je eigen eiland?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mij ga je er niet gauw vinden iig
moet ik het nog over een kilo boerenboter hebben of is Travelsnack 131 genoeg voor je?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben elkaar vorig jaar niet eens gezien? Hoogste tijd!
neequote:
Straks gaan ze over je praten terwijl je erbij zit.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG het gaat gebeuren mensen. Fles Travelmaat 1 en Fles Travelmaat 2 gaan elkaar ontmoeten![]()
Nou ja en dan helemaal niksGlaasje drinken hoi ik ben die okee leuk
Ik vond Texel wel leuk, was er lekker uitgestorven toen ik er eens was voor een week.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mij ga je er niet gauw vinden iig
ben iets te vaak op terscHELling geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond Texel wel leuk, was er lekker uitgestorven toen ik er eens was voor een week.
Thanks! Komt goed. Is een vliegtuig waar ik al drie keer eerder in heb gezetenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bon voyage en de groeten aan SAS(kia)
Het raam, herinneringen van de nacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij en je raamKun je volgens mij een boek over volschrijven
shterktequote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks! Komt goed. Is een vliegtuig waar ik al drie keer eerder in heb gezeten
Daarna verder met de Turken.
Nee zal ook wel goed komen. Wie Buda pruimt pruimt jou ook welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor Nico hoor.Jij denkt altijd dat hij mij niet aankan.
Ik ben er als kind heel vaak geweest. Toen was het ook nog iets minder toeristisch en sommige plekken zijn wel echt mooi. Nu trekt het me ook niet meer zo. Veel te toeristisch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
maar die eilanden trekken me gewoon niet. en de paar die ik bezocht heb hebben dat beeld wel bevestigd.
Oh ja je bent onderweg! Goede reisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks! Komt goed. Is een vliegtuig waar ik al drie keer eerder in heb gezeten
Daarna verder met de Turken.
Ja, want die twee lijken zo op elkaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zal ook wel goed komen. Wie Buda pruimt pruimt jou ook wel
Nou nee dat niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, want die twee lijken zo op elkaar
Goed om te weten hoe het er voor staat op de pruimability scalequote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dat niet.
Maar liesje is by all means heel veel meer pruimable dan buda
I can do this, jouw excelletje opent toch nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed om te weten hoe het er voor staat op de pruimability scale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |