SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Alles marmer, gouden kranen dit dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
INB4 US die een badkamer van 365.000 Euro heeft
Daar heeft hij er minstens 4 van.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:27 schreef Dr_Flash het volgende: INB4 US die een badkamer van 365.000 Euro heeft
In het gastenverblijfquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heeft hij er minstens 4 van.
Hele nacht doorrukken okee, maar het zal lukkenquote:
Zeg wat kost een tribune voor mijn diepvriesgarnalen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles marmer, gouden kranen dit dat.
6 persoons plonsbad voor al uw orgies.
zal weinig door mij zelf gerukt wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele nacht doorrukken okee, maar het zal lukken
Nou ten eerste maakt het weinig uit en ten tweede hoef ik dat niet te weten. Maar als jij er meer over kwijt wilt, ga je gangquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal weinig door mij zelf gerukt worden
Ik heb een vrij simpele badkamer anders hoor. Nou ja kan er nog wel ff 5 jaar mee door ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gamma is echt tiefusduur en Polen worden ook steeds duurder, dus ja
Gos van die Polen woont hier inmiddels ook alweer weet ik het hoeveel jaar. Kachel rookt hier ook niet voor niets.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gamma is echt tiefusduur en Polen worden ook steeds duurder, dus ja
Komt toch niemandquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een vrij simpele badkamer anders hoor. Nou ja kan er nog wel ff 5 jaar mee door ook.
Fles de Bouwerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens spreek ik wel best goed Pools dus die samenwerking zie ik wel met vertrouwen tegemoet
Maar het is niet zo dat er een goudmarmeren turbozestienklepper neukpaleis gebouwd hoeft te worden zoals bij jou en US nee. Dat nietquote:
Tak.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens spreek ik wel best goed Pools dus die samenwerking zie ik wel met vertrouwen tegemoet
Je moest eens weten wat voor filmpjes ik allemaal wilquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil buurman en buurman filmpjes dan
Mijn badkamer is ook oudquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat er een goudmarmeren turbozestienklepper neukpaleis gebouwd hoeft te worden zoals bij jou en US nee. Dat niet
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil buurman en buurman filmpjes dan
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor filmpjes ik allemaal wil![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als jij er meer over kwijt wilt, ga je gang
nopequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
@:FranticDJ er staat niet "Let's get fucked"
je vergeet "stationsnamen oplezen met fles"quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koken met fles
klussen met fles
@:kwiwi
gat in de muurarkt
Don & Flesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want dat beperkt zich niet tot Walesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
je vergeet "stationsnamen oplezen met fles"
er zijn grotere geneugten in het levenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:01 schreef Ama het volgende:
Over een paar maanden weer Songfestival genot.
Pas je toch gewoon goed in je bejaardentehuisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:04 schreef FranticDJ het volgende:
Paracetamolletjes erin, kussen onder knie en op mn rug proberen slapen straks#opa
Rollator staat ook al gereedquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pas je toch gewoon goed in je bejaardentehuis
Klussen met Fles lijkt me ook wel hilarisch, ik verwacht veel gescheldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koken met fles
klussen met fles
@:kwiwi
gat in de muurarkt
ik verwacht een gastoptreden van het grote broertje van de turbojoekserquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klussen met Fles lijkt me ook wel hilarisch, ik verwacht veel gescheld
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pas je toch gewoon goed in je bejaardentehuis
Zo lelijk kan het ook niet zijn toch? Tenzij je nog een flower power badkamer hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:46 schreef mschol het volgende:
ik heb een fucking ugly badkamer en wc maar geen centjes voor een volledige renovatie, dus laat het maar zo tot ik dat wel heb
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik verwacht een gastoptreden van het grote broertje van de turbojoekser
picsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:46 schreef mschol het volgende:
ik heb een fucking ugly badkamer en wc maar geen centjes voor een volledige renovatie, dus laat het maar zo tot ik dat wel heb
ik verwacht dat jij gewoon even je gemak houdtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik verwacht dat jij gewoon even je gemak houdt
nee dat zou Thørbenj½kskaerr zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt als de Zweedse neef van Turbojoekser.
Hoeretyfuskutspijker. Hoezo blijft ie steeds aan de hamer plakken?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klussen met Fles lijkt me ook wel hilarisch, ik verwacht veel gescheld
nee het Zweeds heeft geen ø dat weet jij zelf het bestequote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat zou Thørbenj½kskaerr zijn
Klinkt als dat je wat beters verwachtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt als de Zweedse neef van Turbojoekser.
Scandinavisch danquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het Zweeds heeft geen ø dat weet jij zelf het beste
Ik wil mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik heel druk een boekje maken voor die minicruise naar Kristiansand.
Maar we zijn DRIE uur daar tegen dat we ZEVENENDERTIG uur op die boot zitten. Zal mij het de tering boeien wat daar aan de overkant te doen is. Kan beter wat meer vertellen over wat er op die boot te doen is
Zoiets jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeretyfuskutspijker. Hoezo blijft ie steeds aan de hamer plakken?
Dit klinkt wel beangstigend. Dan zie je Fles verdwijnen in de badkamer en hoor je daarna een enorm gedreun en daarna gevloek en getier.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boek maar. do 23 feb heen, vr 24 feb terugquote:
wanneer ga je?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar we zijn DRIE uur daar tegen dat we ZEVENENDERTIG uur op die boot zitten. Zal mij het de tering boeien wat daar aan de overkant te doen is. Kan beter wat meer vertellen over wat er op die boot te doen is
alle muren zijn zwart geverfd en de tegels zijn donkergrijs/antraciet geverfdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo lelijk kan het ook niet zijn toch? Tenzij je nog een flower power badkamer hebt
Ik las ergens een kopje dat de belangstelling voor die boot veel groter was dan verwacht. Dat vind ik wel grappig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las ergens een kopje dat de belangstelling voor die boot veel groter was dan verwacht. Dat vind ik wel grappig.
Ohnee dat trek ik dan weer ietsjes minder geloof ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoiets jaHeerlijk, bakje popcorn erbij en kijken maar
Ik ben ook fan van Geer & Goor, hele afleveringen geklaag en gescheld
Tegels geverfd? Huhquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
alle muren zijn zwart geverfd en de tegels zijn donkergrijs/antraciet geverfd
tegels kan je redelijk prima schilderen jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegels geverfd? HuhEn dan zo donker ook
Dat heb ik nog niet eerder gezien.
mja.. het kan welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegels geverfd? HuhEn dan zo donker ook
Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Als ik die datum op vakantieveilingen zie doe ik dat misschien wel. En zeg maar tegen travelmaat 1 dat jullie me waarschijnlijk toch amper zien dan. Ik ben dan veel te druk met ontdekkingstochten op die boot.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boek maar. do 23 feb heen, vr 24 feb terug
Dan heb je een eigen cabin
neeeeeeeeeeee wij gaan dan meetjes doenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik die datum op vakantieveilingen zie doe ik dat misschien wel. En zeg maar tegen travelmaat 1 dat jullie me waarschijnlijk toch amper zien dan. Ik ben dan veel te druk met ontdekkingstochten op die boot.
Nee, Gergi kwam later naar bed en wilde nog even al z'n gedachten kwijt. Nu ligt hij te slapen en ben ik klaarwakkerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohnee dat trek ik dan weer ietsjes minder geloof ik.
Hoezo ben je nog wakker, wekker gezet om een stukje nacht mee te pakken?
"Heyyy waar is die grote kurk in de romp voor?"quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik die datum op vakantieveilingen zie doe ik dat misschien wel. En zeg maar tegen travelmaat 1 dat jullie me waarschijnlijk toch amper zien dan. Ik ben dan veel te druk met ontdekkingstochten op die boot.
heb dat wel eens gehad.. dat er een bodemplug lektequote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Heyyy waar is die grote kurk in de romp voor?"
*Plop*
"Oh oh.."
Heb je dat zelf geverfd of is dat van de vorige bewoner?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
alle muren zijn zwart geverfd en de tegels zijn donkergrijs/antraciet geverfd
de badmaker vloertegels hebben zware beschadigingen (alsof er een paar keer met een beitel ingehakt is), afvoer wasmachine/wasbak is een lelijke plastic buis tegen de muur
er zit zo'n plastic schotten plafond in
niet in de publieke delen iigquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:26 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij valt er niet zo denderend veel te ontdekken op die boot.
Ja natuurlijk! Maar ik moet ook al het entertainment dan meemaken he?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee wij gaan dan meetjes doen![]()
van de vorige bewoner.. en was ook eerste wat ik, makelaar en familielid dachten: badkamer en toilet moeten er als er geld is uitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat zelf geverfd of is dat van de vorige bewoner?
Ja, heeft een poos in de Baltische zee gevaren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet in de publieke delen iig
het is ook wel een vrij gedateerd scheepje.. al weet ik niet wat voor refit ze hebben gedaan voor ie in deze dienst kwam.
Nee maar doequote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als je de voegen daarna niet opnieuw doet ziet dat er niet uit denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tegels kan je redelijk prima schilderen ja
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ookwe zijn totaal kuddevee
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Heyyy waar is die grote kurk in de romp voor?"
*Plop*
"Oh oh.."
wat ik zo kan beoordelen: gewoon meegeschilderdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als je de voegen daarna niet opnieuw doet ziet dat er niet uit denk ik.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, heeft een poos in de Baltische zee gevaren.
Maar prima dat er een extra veerboot is naar het zuiden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]Dat ding heet ook nog de MS Romantika.
hangt van het effect af wat je wil bereiken. In mn vorig huis hadden de vorige bewoners het ook gedaan op t kleinste kamertje. zag er wel redelij uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als je de voegen daarna niet opnieuw doet ziet dat er niet uit denk ik.
Moet je eerst even op zoek naar een 'Jack'quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hardop lachen.
Over allemaal hekken heen klimmen omdat ik per se aan de punt van de boot wil staan, want titanic momentje.
wat moet liesje nu met een krikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je eerst even op zoek naar een 'Jack'
ja duh.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]Dat ding heet ook nog de MS Romantika.
Nah, dat ding is toch wel groot genoeg om een beste tijd bezig te zijn als je alles wilt zien, denk ik? Als kind had ik nooit genoeg tijd op de boot naar Texel om overal te kijken, maar dat was ook maar 20 minuten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:26 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij valt er niet zo denderend veel te ontdekken op die boot.
maar je beleving van grote dingen was ook heel anders als kindquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat ding is toch wel groot genoeg om een beste tijd bezig te zijn als je alles wilt zien, denk ik? Als kind had ik nooit genoeg tijd op de boot naar Texel om overal te kijken, maar dat was ook maar 20 minuten.
Zie hem er nu niet tussen staan maar kwam altijd best vaak voorbij dus ik ga er even op letten. En natuurlijk laat ik het je dan weten gekkie.quote:
Hmm, daar zit ook iets in.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar je beleving van grote dingen was ook heel anders als kind
jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Maar ik moet ook al het entertainment dan meemaken he?
Misschien kun je ook nog iemand lief aankijken en een rondleiding krijgen. Of wellicht is dat net als met cockpits na 9/11, mag niet meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat ding is toch wel groot genoeg om een beste tijd bezig te zijn als je alles wilt zien, denk ik? Als kind had ik nooit genoeg tijd op de boot naar Texel om overal te kijken, maar dat was ook maar 20 minuten.
Ik vind het leuk dat je er bent. In de nacht is het altijd anders. Minder opscheppen over wat je allemaal gesnoept hebt maar gewoon meer praten met elkaar ofzo. Denk ik?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Gergi kwam later naar bed en wilde nog even al z'n gedachten kwijt. Nu ligt hij te slapen en ben ik klaarwakkerMaar mooie bijkomstigheid dat ik hier nu 's nachts even kan meeposten. Zijn toch de kwaliteitsuurtjes van de KSC
KOEKOEKquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie hem er nu niet tussen staan
ISPS says NEIN NEIN NEINquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog iemand lief aankijken en een rondleiding ktijgen. Of wellicht is dat net als met cockpits na 9/11, mag niet meer.
Oh ik weet nu al een leuk spel. Eén van jullie post hier foto's van waar je bent op de boot, en de ander moet komen zoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie hem er nu niet tussen staan maar kwam altijd best vaak voorbij dus ik ga er even op letten. En natuurlijk laat ik het je dan weten gekkie.
Ik denk dat ze dat op zo'n ding niet zo snel doen eigenlijk? Dan wil iedereen een rondleiding daarna.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog iemand lief aankijken en een rondleiding ktijgen. Of wellicht is dat net als met cockpits na 9/11, mag niet meer.
oh dit hou ik vol tot half april denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik weet nu al een leuk spel. Eén van jullie post hier foto's van waar je bent op de boot, en de ander moet komen zoeken
Zucht.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je eerst even op zoek naar een 'Jack'
Ja, de gesprekken zijn beter. Minder gebagger over eten inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je er bent. In de nacht is het altijd anders. Minder opscheppen over wat je allemaal gesnoept hebt maar gewoon meer praten met elkaar ofzo. Denk ik?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het altijd leuk als Kwiwi er is hoor
Ja ik ook, duh. Maar de nachten zijn anders in dit topic toch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het altijd leuk als Kwiwi er is hoor
ik moest dit even 2x lezenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook, duh. Maar de nachten zijn anders in dit topic toch.
Of gewoon Fles even charteren. Foto van jullie samen op de boegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zucht.
Over de huidige Jack, hoe langer het duurt voor ik hem wee tegenkom hoe ongemakkelijker het is denk ik.
Kut ik zal mijn lijstje weer wissen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je er bent. In de nacht is het altijd anders. Minder opscheppen over wat je allemaal gesnoept hebt maar gewoon meer praten met elkaar ofzo. Denk ik?
dat is spotgoedkoop voor die ferryquote:
Mag wel. Ligt aan de piloot.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog iemand lief aankijken en een rondleiding krijgen. Of wellicht is dat net als met cockpits na 9/11, mag niet meer.
Is het last minute vier keer zo duur of zo?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is spotgoedkoop voor die ferry
heb er naar gekeken toen ik op verkansie was.. maar uiteindelijk toch via zweden/denemarken terug gekomen
neuh overtocht ging mij tegen de 200e kostenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het last minute vier keer zo duur of zo?
Weet ik niet, ik heb een naam van vroeg naar bed gaan. Ook in DRT. Geen idee wat die andere sjappies dan verkeerd doen trouwensquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook, duh. Maar de nachten zijn anders in dit topic toch.
Kaartje. Brief klinkt helemaal zo liefdesbrief achtig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon Fles even charteren. Foto van jullie samen op de boeg![]()
Ach wie weet heeft hij die brief helemaal nooit gekregen omdat de brievenbuseigenaar niet weet wie het is.
Dat klopt, maar ook zonder kan het.quote:
gewoon vragen aan de stewardessquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je de piloot kennen neem ik aan? Of in ieder geval bekend zijn bij ze.
Nee valt wel mee. Vooral M&Ms.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh mag je gerust posten hoor.
Misschien is het nog niet diep genoeg in de nacht.
Ik ken geen enkele piloot.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tja, op zich is dat ook niet heel duur eigenlijk. De boot naar Ameland kost met de auto ook iets van 150 euro of zo?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neuh overtocht ging mij tegen de 200e kosten
en dat was niet last minute. ik heb uiteindelijk geannuleerd omdat mn knie begon op te spelen en ik 't niet trok om 2 dagen langer door te rijden om die afvaart te pakken.
Ik ga je een pm sturen, wacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Vooral aan de oudste vragen die aan boord isquote:
O ja kaartje. In mijn hoofd had ik er al een liefdesbrief van gemaaktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kaartje. Brief klinkt helemaal zo liefdesbrief achtig.En dat viel toch wel mee hoop ik? @:Recce?
Maar dat kan en ik wil dat heel graag uitsluiten, en hem snel zien en dan bied ik mijn excuses aan voor het kaartje had ik bedacht. En dan zijn er 2 opties:
-Hij zegt ahja is wel goed, no problem
-Hij zegt kaartje?
Goed bedacht vond ik. Maar dan moet ik hem wel even snel tegenkomen.
Fles klimt niet over hekken om op de romp van een boot te gaan staan.
waarom zou je je auto mee willen nemen naar die strafkolonies?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, op zich is dat ook niet heel duur eigenlijk. De boot naar Ameland kost met de auto ook iets van 150 euro of zo?
Haha, nee, het was geen wanhopige liefdesbrief.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kaartje. Brief klinkt helemaal zo liefdesbrief achtig.En dat viel toch wel mee hoop ik? @:Recce?
Maar dat kan en ik wil dat heel graag uitsluiten, en hem snel zien en dan bied ik mijn excuses aan voor het kaartje had ik bedacht. En dan zijn er 2 opties:
-Hij zegt ahja is wel goed, no problem
-Hij zegt kaartje?
Goed bedacht vond ik. Maar dan moet ik hem wel even snel tegenkomen.
Mijn vader had eens gevraagd toen we first class zaten, maar geen kansquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele piloot.
Het hielp dat we de enige passagiers waren in business class en waarschijnlijk ook dat het de laatste vlucht was van de stewardess voor haar pensioen, eentje van de oude school toen service nog wel wat betekende.
Wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vader doet dat. Die heeft altijd zoveel zooi bij zich dat-ie niet zonder auto kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom zou je je auto mee willen nemen naar die strafkolonies?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat. Die heeft altijd zoveel zooi bij zich dat-ie niet zonder auto kan.
Alleen als ie ook een buurvrouw een wangkusje gegeven heeft op die dag, lijkt mequote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, nee, het was geen wanhopige liefdesbrief.Ik bedacht me trouwens dat de ontvanger van de kaart misschien wel iemand anders is die nu denkt dat het over hem gaat.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat. Die heeft altijd zoveel zooi bij zich dat-ie niet zonder auto kan.
Nee. En toen ik dat kaartje ging posten ben ik via mijn raam gegaan. (ik ben gewoon gek op dat raamquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja kaartje. In mijn hoofd had ik er al een liefdesbrief van gemaaktZie je zijn voordeur niet vanuit je huis? Dan kun je snel even naar buiten lopen als je 'm ziet, om 'm 'toevallig' tegen te komen
Waarom zou je willen vluchten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe minder je meeneemt hoe sneller en makkelijker je kan vluchten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je willen vluchten?strafkolonie dit datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste mensen hebben die nacht toch wel iemand gekust?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als ie ook een buurvrouw een wangkusje gegeven heeft op die dag, lijkt me
Ik ga zeker mijn best doen! Want had er al naar zitten kijken voordat jij erover begon!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
He maar Liesjon kijk even of je eind feb mee kan naar Ksand. Zou super cool zijn natuurlijk
Jammer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn vader had eens gevraagd toen we first class zaten, maar geen kans(ik was toen 15 ofzo). Maar was naar de VS net na 9/11 wel.
Zou de cirkel wel rond makenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga zeker mijn best doen! Want had er al naar zitten kijken voordat jij erover begon!
Dat er nog iemand met dezelfde naam een paar huizen bij hem vandaan woont bedoel je?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, nee, het was geen wanhopige liefdesbrief.Ik bedacht me trouwens dat de ontvanger van de kaart misschien wel iemand anders is die nu denkt dat het over hem gaat.
al die eilanden jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vakantieparken zijn wel erg inderdaad.
Zie je?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat er nog iemand met dezelfde naam een paar huizen bij hem vandaan woont bedoel je?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie je?
Je zou mopperen dat ik eraf moest komen zelfs. En ik zou daar dan niet naar luisteren.
We hebben elkaar vorig jaar niet eens gezien? Hoogste tijd!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou de cirkel wel rond makenWordt super leuk. Heeft Nico ook even een smoes om alleen te zijn
Gelukkig zitten de meeste toeristen het liefst op een kluitje bij elkaar op die eilanden, waardoor sommige stukken nog steeds gewoon uitgestorven zijn.quote:
mij ga je er niet gauw vinden iigquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig zitten de meeste toeristen het liefst op een kluitje bij elkaar op die eilanden, waardoor sommige stukken nog steeds gewoon uitgestorven zijn.
Ik ben niet bang voor Nico hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Eventueel kun je aan @:budapestenaar vragen of Nico een beetje te pruimen is
Jij en je raamquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. En toen ik dat kaartje ging posten ben ik via mijn raam gegaan. (ik ben gewoon gek op dat raam) en die kan alleen van de binnenkant dicht. Dus die heb ik open laten staan en het viel me op hoe ver het eigenlijk is, en ik keek steeds achterom of er niet iemand snel door mijn raam mijn huis in kroop.
Hij woont aan dezelfde kant als ik.
Jij hebt je eigen eiland?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mij ga je er niet gauw vinden iig
moet ik het nog over een kilo boerenboter hebben of is Travelsnack 131 genoeg voor je?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben elkaar vorig jaar niet eens gezien? Hoogste tijd!
neequote:
Straks gaan ze over je praten terwijl je erbij zit.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG het gaat gebeuren mensen. Fles Travelmaat 1 en Fles Travelmaat 2 gaan elkaar ontmoeten![]()
Nou ja en dan helemaal niksGlaasje drinken hoi ik ben die okee leuk
Ik vond Texel wel leuk, was er lekker uitgestorven toen ik er eens was voor een week.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mij ga je er niet gauw vinden iig
ben iets te vaak op terscHELling geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond Texel wel leuk, was er lekker uitgestorven toen ik er eens was voor een week.
Thanks! Komt goed. Is een vliegtuig waar ik al drie keer eerder in heb gezetenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bon voyage en de groeten aan SAS(kia)
Het raam, herinneringen van de nacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij en je raamKun je volgens mij een boek over volschrijven
shterktequote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks! Komt goed. Is een vliegtuig waar ik al drie keer eerder in heb gezeten
Daarna verder met de Turken.
Nee zal ook wel goed komen. Wie Buda pruimt pruimt jou ook welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor Nico hoor.Jij denkt altijd dat hij mij niet aankan.
Ik ben er als kind heel vaak geweest. Toen was het ook nog iets minder toeristisch en sommige plekken zijn wel echt mooi. Nu trekt het me ook niet meer zo. Veel te toeristisch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
maar die eilanden trekken me gewoon niet. en de paar die ik bezocht heb hebben dat beeld wel bevestigd.
Oh ja je bent onderweg! Goede reisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks! Komt goed. Is een vliegtuig waar ik al drie keer eerder in heb gezeten
Daarna verder met de Turken.
Ja, want die twee lijken zo op elkaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zal ook wel goed komen. Wie Buda pruimt pruimt jou ook wel
Nou nee dat niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, want die twee lijken zo op elkaar
Goed om te weten hoe het er voor staat op de pruimability scalequote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dat niet.
Maar liesje is by all means heel veel meer pruimable dan buda
I can do this, jouw excelletje opent toch nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed om te weten hoe het er voor staat op de pruimability scale
Buda morgen:quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dat niet.
Maar liesje is by all means heel veel meer pruimable dan buda
Ja ik herinnerde me het alweer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet ik het nog over een kilo boerenboter hebben of is Travelsnack 131 genoeg voor je?
Wow.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zal ook wel goed komen. Wie Buda pruimt pruimt jou ook wel
Nou ja vooral het idee dat ik je gewoon nog niet zo lang ken. Er was een spelletjesmeet in Zaandam maar de eerste keer dat ik je serieus meette was in aug'16 toen we naar @Fogel gingen. Sindsden hebben we ongeveer half Europa afgekrastquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik herinnerde me het alweer.
Wij hebben echt knetterveel toffe herinneringen he? Vroeg me net af wat ik nou de mooiste vond. Maar ik denk dat dat voor mij toch dat balkon in dat rare guesthouse in Vilnius was. Denk met een Fles Vodka erbij. Wij beiden lachen en janken en muziek erbij enzo.
/Dierbare herinnering.
Jawel, minicruise Hull feb 22quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nou ja, het is ook niet alsof Buda en Fles heel veel dierbare herinneringen delen he?
Maar dat staat op zich wel los van de pruimbaarheid, denk ik?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nou ja, het is ook niet alsof Buda en Fles heel veel dierbare herinneringen delen he?
Jij kennelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van pruimable?
Als ik even na ga waar ik voor aug '16 allemaal met Nico al geweest was pfffquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja vooral het idee dat ik je gewoon nog niet zo lang ken. Er was een spelletjesmeet in Zaandam maar de eerste keer dat ik je serieus meette was in aug'16 toen we naar @:fogel gingen. Sindsden hebben we ongeveer half Europa afgekrast
Oh.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja vooral het idee dat ik je gewoon nog niet zo lang ken. Er was een spelletjesmeet in Zaandam maar de eerste keer dat ik je serieus meette was in aug'16 toen we naar @:fogel gingen. Sindsden hebben we ongeveer half Europa afgekrast
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet vooral nog het spel wat ik gemaakt had voor die meet. Zoveel lol, alleen al aan voorpret.
Ik weet niet zo goed wat pruimbaarheid inhoudt dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat staat op zich wel los van de pruimbaarheid, denk ik?
Godverpielekes.. Was het even vergeten maar moet er morgen weer mee aan de slagquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I can do this, jouw excelletje opent toch niet![]()
![]()
ja dat snap ik ook steeds nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Oh?
Ik heb het gevoel alsof ik je echt al jaren ken joh
Hoe dat er in de praktijk uitziet, weet ik ook niet, maar ik begrijp de strekking wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat pruimbaarheid inhoudt dus.
Cyprus!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook steeds nieten dan streept de helft nog weg vanwege corona
![]()
Hebben we in een paar jaar toch mooi ehmm
Nederland
Duitsland
Zwitserland
Polen
Litouwen
Spanje
Albanië
Bulgarije
Schotland
Engeland
België
Zweden
on and on and on![]()
wat heb je gefilofaxt?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godverpielekes.. Was het even vergeten maar moet er morgen weer mee aan de slag
Zijn jullie niet in Luxemburg geweest?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noorwegen was ik ook nog vergeten
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook steeds nieten dan streept de helft nog weg vanwege corona
![]()
Hebben we in een paar jaar toch mooi ehmm
Nederland
Duitsland
Zwitserland
Noorwegen
Polen
Litouwen
Spanje
Albanië
Bulgarije
Schotland
Engeland
België
Zweden
Cyprus
on and on and on![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Business as usual dus. Of Budiness as usual
nee nog nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn jullie niet in Luxemburg geweest?
Vandaag niet zoveel, had het druk, alleen even met de vulpen alle afspraken voor de komende tijd erin geschrevenquote:
niks was aan t reizenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel, had het druk, alleen even met de vulpen alle afspraken voor de komende tijd erin geschreven
En jij?![]()
Schrijf je dan ook extra sierlijk en netjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel, had het druk, alleen even met de vulpen alle afspraken voor de komende tijd erin geschreven
En jij?![]()
Er zijn überhaupt niet zo veel mensen in Nederland die in Albaantje geweest zijn. In fact, mijn teamleider wil de hele wereld rond reizen bla bla maar Albaantje issie nog niet geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Albaantje 2x en nog steeds heb ik het je de mooiste dingen niet kunnen laten zien.
Ik zie 'm daar al zitten.. iedereen cool met zonnebril op, en hij met grote gele schoonmaakhandschoenen.quote:
Nah weeniet. Ik hou niet per travelmaat bij welk land nog moet en zoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel het dichtstbijzijnde land dat nog moet.
Wel netjes jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:27 schreef [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2668233/8/30#p207452144]zaterdag 7 januari 2023 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schrijf je dan ook extra sierlijk en netjes?
Die trein is geloof ik geen dingetje meer. Godezijdank heb ik hem nog genomen na tig pogingen. Maar rijdt nu niets, want ze zijn de boel eindelijk aan het aanleggen, geloof Durres-vliegveld-Tirana. Zoiets was het @greavy weet het precies. Het is in ieder geval geen optie meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn überhaupt niet zo veel mensen in Nederland die in Albaantje geweest zijn. In fact, mijn teamleider wil de hele wereld rond reizen bla bla maar Albaantje issie nog niet geweestEn we moeten nog steeds die trein doen
En dan wint-ie en schuift-ie rustig alle fiches naar zich toe:quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie 'm daar al zitten.. iedereen cool met zonnebril op, en hij met grote gele schoonmaakhandschoenen.
Wat was er zo speciaal aan die trein?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die trein is geloof ik geen dingetje meer. Godezijdank heb ik hem nog genomen na tig pogingen. Maar rijdt nu niets, want ze zijn de boel eindelijk aan het aanleggen, geloof Durres-vliegveld-Tirana. Zoiets was het @:Greavy weet het precies. Het is in ieder geval geen optie meer.
oh jawel dat komt welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die trein is geloof ik geen dingetje meer. Godezijdank heb ik hem nog genomen na tig pogingen. Maar rijdt nu niets, want ze zijn de boel eindelijk aan het aanleggen, geloof Durres-vliegveld-Tirana. Zoiets was het @:Greavy weet het precies. Het is in ieder geval geen optie meer.
DAT ie rijdtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was er zo speciaal aan die trein?
Wat ik zei, ik vind zoveel dagen te lang. Maar ik kan allicht op Innsbruck vliegen en mee terug.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar @:liesje1979 er komt ook nog een treinenrondje aan. Wat denk je daarvan? gewoon zeggen als jegeen zin hebt hoor
Ah, je hebt niet een kaart met verschillende kleuren punaises voor de travelmaten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nah weeniet. Ik hou niet per travelmaat bij welk land nog moet en zo
Maar als we nogeens een keerttje niks te doen hebben zullen we zeker wel naar Luxemburg gaan kijken ja
jij bent eng en ik ben normaal. Ga weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je hebt niet een kaart met verschillende kleuren punaises voor de travelmaten?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan wint-ie en schuift-ie rustig alle fiches naar zich toe:
Eeuhm, hmm.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij bent eng en ik ben normaal. Ga weg.
okee prima. Moeten we in de bar gaan meeten want de tickets voor de groep zijn al geregeld. Is op zich geen probleem natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ik zei, ik vind zoveel dagen te lang. Maar ik kan allicht op Innsbruck vliegen en mee terug.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
"I can't believe it! The stoic cleaner does it again!"
Dat die fantastisch is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was er zo speciaal aan die trein?
Oeps, moest zo hard lachen dat ik Gergi wakker maaktequote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]En uiteindelijk blijkt dat er gewoon ergens een stekkertje los zit.
Nee maar serieus. Ik heb hem in nov17 op 5 minuten gemist en toen ik er in maart 19 weer was reed er niks vanwege een aardbeving.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeps, moest zo hard lachen dat ik Gergi wakker maakte
Oh zijn de tickets al geboekt? Wat een haast opeens?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee prima. Moeten we in de bar gaan meeten want de tickets voor de groep zijn al geregeld. Is op zich geen probleem natuurlijk
ja dingen werden snel duurder.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh zijn de tickets al geboekt? Wat een haast opeens?Naja dan wordt het misschien wel een Innsbruck meet, want als ik toch ergens in mijn uppie in de trein terug zit kan ik net zo goed terug vliegen.
Dat klinkt wel.. avontuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat die fantastisch is.
Nou ja sowieso is het spoornetwerk in Albanie heel klein, en het gaat allemaal maar 1x per dag. De treinen zijn pauper met gaten in de ramen, graffiti, en ze rijden stapvoets. Je kan de deuren onderweg gewoon opendoen en dus heb ik alleen maar daar gestaan. Door kleine dorpjes waar kinderen blij naar de trein zwaaiden.
Maar als je ergens moet komen kan je beter de bus nemen zeg maar.
Nee hij mompelde wat en draaide weer omquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat Gergi nu niet z'n hele droom gaat vertellen.
Vies kan je weer afwassen. Daarvoor hebben we een huid.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt wel.. avontuurlijkIk ben altijd wel een beetje jaloers op mensen die dat soort dingen doen. Zou dat aan de ene kant ook heel tof vinden, maar aan de andere kant zit ik liever gewoon in een schone moderne trein
Of nog liever gewoon in de auto en niet tussen allemaal andere mensen
HOOOOOOOOOOI GERGI!!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeps, moest zo hard lachen dat ik Gergi wakker maakte
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Recs, maak Kwiwi nog even hard aan het gnorken?
HOOOOOOOOOOI GERGI!!
Haha, ik heb het niet meer in me vandaag, denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Recs, maak Kwiwi nog even hard aan het gnorken?
HOOOOOOOOOOI GERGI!!
Slaap lekker kwiwi!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
Zal 'm in de ochtend de groetjes doen LiesMoet nou toch echt gaan slapen, nog een lange dag voor de boeg morgen. Truste allemaal
![]()
Ik bedacht me al, dat dit wel mijn post wel een enorme druk met zich mee kon brengen. Zoiets kan natuurlijk ook niet op commando.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ik heb het niet meer in me vandaag, denk ik.
Oh, dat valt nog mee. Succes straks!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet er om 6u weer uit ookMaar had wel al van 9 tot 11 geslapen
Bij dezen alvast je glimlach voor morgenochtend! Ik ga nog even raamzitten en dan ook lekker naar bed denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:50 schreef kwiwi het volgende:
Zal 'm in de ochtend de groetjes doen LiesMoet nou toch echt gaan slapen, nog een lange dag voor de boeg morgen. Truste allemaal
![]()
Een onmenselijke druk!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedacht me al, dat dit wel mijn post wel een enorme druk met zich mee kon brengen. Zoiets kan natuurlijk ook niet op commando.
Niemand kan dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een onmenselijke druk!Maar op commando grappig zijn, gaat mij niet lukken inderdaad.
Droom fijn!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand kan dat.
Mooie dromen Recs.
En Fles ook!
Knipt het licht weer aanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles doet het licht wel uit hoor![]()
*klik
Paardenmeisjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:59 schreef Dr_Flash het volgende:
toe maar jongen. Ik loop al wat langer mee, dat weet je zelf ook wel toch?
Goed idee. Remisequote:Op zaterdag 7 januari 2023 02:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker snurkelen en mafselen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 07:21 schreef datismijnmening het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes![]()
![]()
Iedereen klaar voor de ochtendgymnastiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |