alle muren zijn zwart geverfd en de tegels zijn donkergrijs/antraciet geverfdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo lelijk kan het ook niet zijn toch? Tenzij je nog een flower power badkamer hebt
Ik las ergens een kopje dat de belangstelling voor die boot veel groter was dan verwacht. Dat vind ik wel grappig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik heel druk een boekje maken voor die minicruise naar Kristiansand.
Maar we zijn DRIE uur daar tegen dat we ZEVENENDERTIG uur op die boot zitten. Zal mij het de tering boeien wat daar aan de overkant te doen is. Kan beter wat meer vertellen over wat er op die boot te doen is
ja ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las ergens een kopje dat de belangstelling voor die boot veel groter was dan verwacht. Dat vind ik wel grappig.
Ohnee dat trek ik dan weer ietsjes minder geloof ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoiets jaHeerlijk, bakje popcorn erbij en kijken maar
Ik ben ook fan van Geer & Goor, hele afleveringen geklaag en gescheld
Tegels geverfd? Huhquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
alle muren zijn zwart geverfd en de tegels zijn donkergrijs/antraciet geverfd
tegels kan je redelijk prima schilderen jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegels geverfd? HuhEn dan zo donker ook
Dat heb ik nog niet eerder gezien.
mja.. het kan welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegels geverfd? HuhEn dan zo donker ook
Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Als ik die datum op vakantieveilingen zie doe ik dat misschien wel. En zeg maar tegen travelmaat 1 dat jullie me waarschijnlijk toch amper zien dan. Ik ben dan veel te druk met ontdekkingstochten op die boot.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boek maar. do 23 feb heen, vr 24 feb terug
Dan heb je een eigen cabin
neeeeeeeeeeee wij gaan dan meetjes doenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik die datum op vakantieveilingen zie doe ik dat misschien wel. En zeg maar tegen travelmaat 1 dat jullie me waarschijnlijk toch amper zien dan. Ik ben dan veel te druk met ontdekkingstochten op die boot.
Nee, Gergi kwam later naar bed en wilde nog even al z'n gedachten kwijt. Nu ligt hij te slapen en ben ik klaarwakkerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohnee dat trek ik dan weer ietsjes minder geloof ik.
Hoezo ben je nog wakker, wekker gezet om een stukje nacht mee te pakken?
"Heyyy waar is die grote kurk in de romp voor?"quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik die datum op vakantieveilingen zie doe ik dat misschien wel. En zeg maar tegen travelmaat 1 dat jullie me waarschijnlijk toch amper zien dan. Ik ben dan veel te druk met ontdekkingstochten op die boot.
heb dat wel eens gehad.. dat er een bodemplug lektequote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Heyyy waar is die grote kurk in de romp voor?"
*Plop*
"Oh oh.."
Heb je dat zelf geverfd of is dat van de vorige bewoner?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
alle muren zijn zwart geverfd en de tegels zijn donkergrijs/antraciet geverfd
de badmaker vloertegels hebben zware beschadigingen (alsof er een paar keer met een beitel ingehakt is), afvoer wasmachine/wasbak is een lelijke plastic buis tegen de muur
er zit zo'n plastic schotten plafond in
niet in de publieke delen iigquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:26 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij valt er niet zo denderend veel te ontdekken op die boot.
Ja natuurlijk! Maar ik moet ook al het entertainment dan meemaken he?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee wij gaan dan meetjes doen![]()
van de vorige bewoner.. en was ook eerste wat ik, makelaar en familielid dachten: badkamer en toilet moeten er als er geld is uitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat zelf geverfd of is dat van de vorige bewoner?
Ja, heeft een poos in de Baltische zee gevaren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet in de publieke delen iig
het is ook wel een vrij gedateerd scheepje.. al weet ik niet wat voor refit ze hebben gedaan voor ie in deze dienst kwam.
Nee maar doequote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als je de voegen daarna niet opnieuw doet ziet dat er niet uit denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tegels kan je redelijk prima schilderen ja
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ookwe zijn totaal kuddevee
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Heyyy waar is die grote kurk in de romp voor?"
*Plop*
"Oh oh.."
wat ik zo kan beoordelen: gewoon meegeschilderdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als je de voegen daarna niet opnieuw doet ziet dat er niet uit denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |