quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor filmpjes ik allemaal wil![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als jij er meer over kwijt wilt, ga je gang
nopequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
@:FranticDJ er staat niet "Let's get fucked"
je vergeet "stationsnamen oplezen met fles"quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koken met fles
klussen met fles
@:kwiwi
gat in de muurarkt
Don & Flesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor filmpjes ik allemaal wil![]()
Want dat beperkt zich niet tot Walesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
je vergeet "stationsnamen oplezen met fles"
er zijn grotere geneugten in het levenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:01 schreef Ama het volgende:
Over een paar maanden weer Songfestival genot.
Pas je toch gewoon goed in je bejaardentehuisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:04 schreef FranticDJ het volgende:
Paracetamolletjes erin, kussen onder knie en op mn rug proberen slapen straks#opa
Rollator staat ook al gereedquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pas je toch gewoon goed in je bejaardentehuis
Klussen met Fles lijkt me ook wel hilarisch, ik verwacht veel gescheldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koken met fles
klussen met fles
@:kwiwi
gat in de muurarkt
ik verwacht een gastoptreden van het grote broertje van de turbojoekserquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klussen met Fles lijkt me ook wel hilarisch, ik verwacht veel gescheld
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pas je toch gewoon goed in je bejaardentehuis
Zo lelijk kan het ook niet zijn toch? Tenzij je nog een flower power badkamer hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:46 schreef mschol het volgende:
ik heb een fucking ugly badkamer en wc maar geen centjes voor een volledige renovatie, dus laat het maar zo tot ik dat wel heb
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik verwacht een gastoptreden van het grote broertje van de turbojoekser
picsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:46 schreef mschol het volgende:
ik heb een fucking ugly badkamer en wc maar geen centjes voor een volledige renovatie, dus laat het maar zo tot ik dat wel heb
ik verwacht dat jij gewoon even je gemak houdtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik verwacht een gastoptreden van het grote broertje van de turbojoekser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |