Tak.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens spreek ik wel best goed Pools dus die samenwerking zie ik wel met vertrouwen tegemoet
Je moest eens weten wat voor filmpjes ik allemaal wilquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil buurman en buurman filmpjes dan
Mijn badkamer is ook oudquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat er een goudmarmeren turbozestienklepper neukpaleis gebouwd hoeft te worden zoals bij jou en US nee. Dat niet
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil buurman en buurman filmpjes dan
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor filmpjes ik allemaal wil![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als jij er meer over kwijt wilt, ga je gang
nopequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
@:FranticDJ er staat niet "Let's get fucked"
je vergeet "stationsnamen oplezen met fles"quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koken met fles
klussen met fles
@:kwiwi
gat in de muurarkt
Don & Flesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want dat beperkt zich niet tot Walesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
je vergeet "stationsnamen oplezen met fles"
er zijn grotere geneugten in het levenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:01 schreef Ama het volgende:
Over een paar maanden weer Songfestival genot.
Pas je toch gewoon goed in je bejaardentehuisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:04 schreef FranticDJ het volgende:
Paracetamolletjes erin, kussen onder knie en op mn rug proberen slapen straks#opa
Rollator staat ook al gereedquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pas je toch gewoon goed in je bejaardentehuis
Klussen met Fles lijkt me ook wel hilarisch, ik verwacht veel gescheldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koken met fles
klussen met fles
@:kwiwi
gat in de muurarkt
ik verwacht een gastoptreden van het grote broertje van de turbojoekserquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klussen met Fles lijkt me ook wel hilarisch, ik verwacht veel gescheld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |