SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Alles marmer, gouden kranen dit dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
INB4 US die een badkamer van 365.000 Euro heeft
Daar heeft hij er minstens 4 van.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:27 schreef Dr_Flash het volgende: INB4 US die een badkamer van 365.000 Euro heeft
In het gastenverblijfquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heeft hij er minstens 4 van.
Hele nacht doorrukken okee, maar het zal lukkenquote:
Zeg wat kost een tribune voor mijn diepvriesgarnalen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles marmer, gouden kranen dit dat.
6 persoons plonsbad voor al uw orgies.
zal weinig door mij zelf gerukt wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele nacht doorrukken okee, maar het zal lukken
Nou ten eerste maakt het weinig uit en ten tweede hoef ik dat niet te weten. Maar als jij er meer over kwijt wilt, ga je gangquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal weinig door mij zelf gerukt worden
Ik heb een vrij simpele badkamer anders hoor. Nou ja kan er nog wel ff 5 jaar mee door ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gamma is echt tiefusduur en Polen worden ook steeds duurder, dus ja
Gos van die Polen woont hier inmiddels ook alweer weet ik het hoeveel jaar. Kachel rookt hier ook niet voor niets.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gamma is echt tiefusduur en Polen worden ook steeds duurder, dus ja
Komt toch niemandquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een vrij simpele badkamer anders hoor. Nou ja kan er nog wel ff 5 jaar mee door ook.
Fles de Bouwerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens spreek ik wel best goed Pools dus die samenwerking zie ik wel met vertrouwen tegemoet
Maar het is niet zo dat er een goudmarmeren turbozestienklepper neukpaleis gebouwd hoeft te worden zoals bij jou en US nee. Dat nietquote:
Tak.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens spreek ik wel best goed Pools dus die samenwerking zie ik wel met vertrouwen tegemoet
Je moest eens weten wat voor filmpjes ik allemaal wilquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil buurman en buurman filmpjes dan
Mijn badkamer is ook oudquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat er een goudmarmeren turbozestienklepper neukpaleis gebouwd hoeft te worden zoals bij jou en US nee. Dat niet
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil buurman en buurman filmpjes dan
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor filmpjes ik allemaal wil![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als jij er meer over kwijt wilt, ga je gang
nopequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
@:FranticDJ er staat niet "Let's get fucked"
je vergeet "stationsnamen oplezen met fles"quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koken met fles
klussen met fles
@:kwiwi
gat in de muurarkt
Don & Flesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want dat beperkt zich niet tot Walesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
je vergeet "stationsnamen oplezen met fles"
er zijn grotere geneugten in het levenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:01 schreef Ama het volgende:
Over een paar maanden weer Songfestival genot.
Pas je toch gewoon goed in je bejaardentehuisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:04 schreef FranticDJ het volgende:
Paracetamolletjes erin, kussen onder knie en op mn rug proberen slapen straks#opa
Rollator staat ook al gereedquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pas je toch gewoon goed in je bejaardentehuis
Klussen met Fles lijkt me ook wel hilarisch, ik verwacht veel gescheldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koken met fles
klussen met fles
@:kwiwi
gat in de muurarkt
ik verwacht een gastoptreden van het grote broertje van de turbojoekserquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klussen met Fles lijkt me ook wel hilarisch, ik verwacht veel gescheld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |