quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pas je toch gewoon goed in je bejaardentehuis
Zo lelijk kan het ook niet zijn toch? Tenzij je nog een flower power badkamer hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:46 schreef mschol het volgende:
ik heb een fucking ugly badkamer en wc maar geen centjes voor een volledige renovatie, dus laat het maar zo tot ik dat wel heb
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik verwacht een gastoptreden van het grote broertje van de turbojoekser
picsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:46 schreef mschol het volgende:
ik heb een fucking ugly badkamer en wc maar geen centjes voor een volledige renovatie, dus laat het maar zo tot ik dat wel heb
ik verwacht dat jij gewoon even je gemak houdtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik verwacht dat jij gewoon even je gemak houdt
nee dat zou ThørbenjŊkskaerr zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt als de Zweedse neef van Turbojoekser.
Hoeretyfuskutspijker. Hoezo blijft ie steeds aan de hamer plakken?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klussen met Fles lijkt me ook wel hilarisch, ik verwacht veel gescheld
nee het Zweeds heeft geen ø dat weet jij zelf het bestequote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat zou ThørbenjŊkskaerr zijn
Klinkt als dat je wat beters verwachtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt als de Zweedse neef van Turbojoekser.
Scandinavisch danquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het Zweeds heeft geen ø dat weet jij zelf het beste
Ik wil mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik heel druk een boekje maken voor die minicruise naar Kristiansand.
Maar we zijn DRIE uur daar tegen dat we ZEVENENDERTIG uur op die boot zitten. Zal mij het de tering boeien wat daar aan de overkant te doen is. Kan beter wat meer vertellen over wat er op die boot te doen is
Zoiets jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeretyfuskutspijker. Hoezo blijft ie steeds aan de hamer plakken?
Dit klinkt wel beangstigend. Dan zie je Fles verdwijnen in de badkamer en hoor je daarna een enorm gedreun en daarna gevloek en getier.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boek maar. do 23 feb heen, vr 24 feb terugquote:
wanneer ga je?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik heel druk een boekje maken voor die minicruise naar Kristiansand.
Maar we zijn DRIE uur daar tegen dat we ZEVENENDERTIG uur op die boot zitten. Zal mij het de tering boeien wat daar aan de overkant te doen is. Kan beter wat meer vertellen over wat er op die boot te doen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |