Buda morgen:quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dat niet.
Maar liesje is by all means heel veel meer pruimable dan buda
Ja ik herinnerde me het alweer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet ik het nog over een kilo boerenboter hebben of is Travelsnack 131 genoeg voor je?
Wow.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zal ook wel goed komen. Wie Buda pruimt pruimt jou ook wel
Nou ja vooral het idee dat ik je gewoon nog niet zo lang ken. Er was een spelletjesmeet in Zaandam maar de eerste keer dat ik je serieus meette was in aug'16 toen we naar @Fogel gingen. Sindsden hebben we ongeveer half Europa afgekrastquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik herinnerde me het alweer.
Wij hebben echt knetterveel toffe herinneringen he? Vroeg me net af wat ik nou de mooiste vond. Maar ik denk dat dat voor mij toch dat balkon in dat rare guesthouse in Vilnius was. Denk met een Fles Vodka erbij. Wij beiden lachen en janken en muziek erbij enzo.
/Dierbare herinnering.
Jawel, minicruise Hull feb 22quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nou ja, het is ook niet alsof Buda en Fles heel veel dierbare herinneringen delen he?
Maar dat staat op zich wel los van de pruimbaarheid, denk ik?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nou ja, het is ook niet alsof Buda en Fles heel veel dierbare herinneringen delen he?
Jij kennelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van pruimable?
Als ik even na ga waar ik voor aug '16 allemaal met Nico al geweest was pfffquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja vooral het idee dat ik je gewoon nog niet zo lang ken. Er was een spelletjesmeet in Zaandam maar de eerste keer dat ik je serieus meette was in aug'16 toen we naar @:fogel gingen. Sindsden hebben we ongeveer half Europa afgekrast
Oh.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja vooral het idee dat ik je gewoon nog niet zo lang ken. Er was een spelletjesmeet in Zaandam maar de eerste keer dat ik je serieus meette was in aug'16 toen we naar @:fogel gingen. Sindsden hebben we ongeveer half Europa afgekrast
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet vooral nog het spel wat ik gemaakt had voor die meet. Zoveel lol, alleen al aan voorpret.
Ik weet niet zo goed wat pruimbaarheid inhoudt dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat staat op zich wel los van de pruimbaarheid, denk ik?
Godverpielekes.. Was het even vergeten maar moet er morgen weer mee aan de slagquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I can do this, jouw excelletje opent toch niet![]()
![]()
ja dat snap ik ook steeds nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Oh?
Ik heb het gevoel alsof ik je echt al jaren ken joh
Hoe dat er in de praktijk uitziet, weet ik ook niet, maar ik begrijp de strekking wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat pruimbaarheid inhoudt dus.
Cyprus!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook steeds nieten dan streept de helft nog weg vanwege corona
![]()
Hebben we in een paar jaar toch mooi ehmm
Nederland
Duitsland
Zwitserland
Polen
Litouwen
Spanje
Albanië
Bulgarije
Schotland
Engeland
België
Zweden
on and on and on![]()
wat heb je gefilofaxt?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godverpielekes.. Was het even vergeten maar moet er morgen weer mee aan de slag
Zijn jullie niet in Luxemburg geweest?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noorwegen was ik ook nog vergeten
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook steeds nieten dan streept de helft nog weg vanwege corona
![]()
Hebben we in een paar jaar toch mooi ehmm
Nederland
Duitsland
Zwitserland
Noorwegen
Polen
Litouwen
Spanje
Albanië
Bulgarije
Schotland
Engeland
België
Zweden
Cyprus
on and on and on![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Business as usual dus. Of Budiness as usual
nee nog nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn jullie niet in Luxemburg geweest?
Vandaag niet zoveel, had het druk, alleen even met de vulpen alle afspraken voor de komende tijd erin geschrevenquote:
niks was aan t reizenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel, had het druk, alleen even met de vulpen alle afspraken voor de komende tijd erin geschreven
En jij?![]()
Schrijf je dan ook extra sierlijk en netjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel, had het druk, alleen even met de vulpen alle afspraken voor de komende tijd erin geschreven
En jij?![]()
Er zijn überhaupt niet zo veel mensen in Nederland die in Albaantje geweest zijn. In fact, mijn teamleider wil de hele wereld rond reizen bla bla maar Albaantje issie nog niet geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Albaantje 2x en nog steeds heb ik het je de mooiste dingen niet kunnen laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |