Ja ik ook, duh. Maar de nachten zijn anders in dit topic toch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het altijd leuk als Kwiwi er is hoor
ik moest dit even 2x lezenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook, duh. Maar de nachten zijn anders in dit topic toch.
Of gewoon Fles even charteren. Foto van jullie samen op de boegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zucht.
Over de huidige Jack, hoe langer het duurt voor ik hem wee tegenkom hoe ongemakkelijker het is denk ik.
Kut ik zal mijn lijstje weer wissen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je er bent. In de nacht is het altijd anders. Minder opscheppen over wat je allemaal gesnoept hebt maar gewoon meer praten met elkaar ofzo. Denk ik?
dat is spotgoedkoop voor die ferryquote:
Mag wel. Ligt aan de piloot.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog iemand lief aankijken en een rondleiding krijgen. Of wellicht is dat net als met cockpits na 9/11, mag niet meer.
Is het last minute vier keer zo duur of zo?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is spotgoedkoop voor die ferry
heb er naar gekeken toen ik op verkansie was.. maar uiteindelijk toch via zweden/denemarken terug gekomen
neuh overtocht ging mij tegen de 200e kostenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het last minute vier keer zo duur of zo?
Weet ik niet, ik heb een naam van vroeg naar bed gaan. Ook in DRT. Geen idee wat die andere sjappies dan verkeerd doen trouwensquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook, duh. Maar de nachten zijn anders in dit topic toch.
Kaartje. Brief klinkt helemaal zo liefdesbrief achtig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon Fles even charteren. Foto van jullie samen op de boeg![]()
Ach wie weet heeft hij die brief helemaal nooit gekregen omdat de brievenbuseigenaar niet weet wie het is.
Dat klopt, maar ook zonder kan het.quote:
gewoon vragen aan de stewardessquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je de piloot kennen neem ik aan? Of in ieder geval bekend zijn bij ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |