quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, heeft een poos in de Baltische zee gevaren.
Maar prima dat er een extra veerboot is naar het zuiden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]Dat ding heet ook nog de MS Romantika.
hangt van het effect af wat je wil bereiken. In mn vorig huis hadden de vorige bewoners het ook gedaan op t kleinste kamertje. zag er wel redelij uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als je de voegen daarna niet opnieuw doet ziet dat er niet uit denk ik.
Moet je eerst even op zoek naar een 'Jack'quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hardop lachen.
Over allemaal hekken heen klimmen omdat ik per se aan de punt van de boot wil staan, want titanic momentje.
wat moet liesje nu met een krikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je eerst even op zoek naar een 'Jack'
ja duh.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]Dat ding heet ook nog de MS Romantika.
Nah, dat ding is toch wel groot genoeg om een beste tijd bezig te zijn als je alles wilt zien, denk ik? Als kind had ik nooit genoeg tijd op de boot naar Texel om overal te kijken, maar dat was ook maar 20 minuten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:26 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij valt er niet zo denderend veel te ontdekken op die boot.
maar je beleving van grote dingen was ook heel anders als kindquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat ding is toch wel groot genoeg om een beste tijd bezig te zijn als je alles wilt zien, denk ik? Als kind had ik nooit genoeg tijd op de boot naar Texel om overal te kijken, maar dat was ook maar 20 minuten.
Zie hem er nu niet tussen staan maar kwam altijd best vaak voorbij dus ik ga er even op letten. En natuurlijk laat ik het je dan weten gekkie.quote:
Hmm, daar zit ook iets in.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar je beleving van grote dingen was ook heel anders als kind
jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Maar ik moet ook al het entertainment dan meemaken he?
Misschien kun je ook nog iemand lief aankijken en een rondleiding krijgen. Of wellicht is dat net als met cockpits na 9/11, mag niet meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat ding is toch wel groot genoeg om een beste tijd bezig te zijn als je alles wilt zien, denk ik? Als kind had ik nooit genoeg tijd op de boot naar Texel om overal te kijken, maar dat was ook maar 20 minuten.
Ik vind het leuk dat je er bent. In de nacht is het altijd anders. Minder opscheppen over wat je allemaal gesnoept hebt maar gewoon meer praten met elkaar ofzo. Denk ik?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Gergi kwam later naar bed en wilde nog even al z'n gedachten kwijt. Nu ligt hij te slapen en ben ik klaarwakkerMaar mooie bijkomstigheid dat ik hier nu 's nachts even kan meeposten. Zijn toch de kwaliteitsuurtjes van de KSC
KOEKOEKquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie hem er nu niet tussen staan
ISPS says NEIN NEIN NEINquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog iemand lief aankijken en een rondleiding ktijgen. Of wellicht is dat net als met cockpits na 9/11, mag niet meer.
Oh ik weet nu al een leuk spel. Eén van jullie post hier foto's van waar je bent op de boot, en de ander moet komen zoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie hem er nu niet tussen staan maar kwam altijd best vaak voorbij dus ik ga er even op letten. En natuurlijk laat ik het je dan weten gekkie.
Ik denk dat ze dat op zo'n ding niet zo snel doen eigenlijk? Dan wil iedereen een rondleiding daarna.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog iemand lief aankijken en een rondleiding ktijgen. Of wellicht is dat net als met cockpits na 9/11, mag niet meer.
oh dit hou ik vol tot half april denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik weet nu al een leuk spel. Eén van jullie post hier foto's van waar je bent op de boot, en de ander moet komen zoeken
Zucht.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je eerst even op zoek naar een 'Jack'
Ja, de gesprekken zijn beter. Minder gebagger over eten inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je er bent. In de nacht is het altijd anders. Minder opscheppen over wat je allemaal gesnoept hebt maar gewoon meer praten met elkaar ofzo. Denk ik?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het altijd leuk als Kwiwi er is hoor
Ja ik ook, duh. Maar de nachten zijn anders in dit topic toch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het altijd leuk als Kwiwi er is hoor
ik moest dit even 2x lezenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook, duh. Maar de nachten zijn anders in dit topic toch.
Of gewoon Fles even charteren. Foto van jullie samen op de boegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zucht.
Over de huidige Jack, hoe langer het duurt voor ik hem wee tegenkom hoe ongemakkelijker het is denk ik.
Kut ik zal mijn lijstje weer wissen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je er bent. In de nacht is het altijd anders. Minder opscheppen over wat je allemaal gesnoept hebt maar gewoon meer praten met elkaar ofzo. Denk ik?
dat is spotgoedkoop voor die ferryquote:
Mag wel. Ligt aan de piloot.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog iemand lief aankijken en een rondleiding krijgen. Of wellicht is dat net als met cockpits na 9/11, mag niet meer.
Is het last minute vier keer zo duur of zo?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is spotgoedkoop voor die ferry
heb er naar gekeken toen ik op verkansie was.. maar uiteindelijk toch via zweden/denemarken terug gekomen
neuh overtocht ging mij tegen de 200e kostenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het last minute vier keer zo duur of zo?
Weet ik niet, ik heb een naam van vroeg naar bed gaan. Ook in DRT. Geen idee wat die andere sjappies dan verkeerd doen trouwensquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook, duh. Maar de nachten zijn anders in dit topic toch.
Kaartje. Brief klinkt helemaal zo liefdesbrief achtig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon Fles even charteren. Foto van jullie samen op de boeg![]()
Ach wie weet heeft hij die brief helemaal nooit gekregen omdat de brievenbuseigenaar niet weet wie het is.
Dat klopt, maar ook zonder kan het.quote:
gewoon vragen aan de stewardessquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je de piloot kennen neem ik aan? Of in ieder geval bekend zijn bij ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |