Ohja en maar 2 vaste wieltjes, zodat je er gekanteld mee kunt lopen ipv 4 van die zwenkwieltjesquote:
De manier van lopen met zo'n saaie koffer zie je ook alles aan, de ervaren zakenman wint het daarbij met zwierig gemak van de stuntelige toerist.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja en maar 2 vaste wieltjes, zodat je er gekanteld mee kunt lopen ipv 4 van die zwenkwieltjes
Altijd 4 hierquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja en maar 2 vaste wieltjes, zodat je er gekanteld mee kunt lopen ipv 4 van die zwenkwieltjes
Volgens mij heb ik deze, uiteraard in het turqoise https://www.koffer-müller.de/SAMSONITE-TERMO-YOUNG-2-ROLLEN-TROLLEY-UPRIGHT-67/24quote:
Mijn koffers zijn roze. Wat zegt dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Koffers zeggen altijd veel over mensen, ben je een pietje precies zeikerdje met zo'n koffer met honderd vakjes, ben je een bekrompen saai zakelijk iemand met zo'n robuuste onopvallende koffer, ben je een blij huppelmeisje met zo'n koffer met bloemetjes en tekenfilmfiguurtjes of ben je zo'n charmante wereldanser met joie de vivre met een grote rafelige rugzak.
Werkte nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het bestand in open office opslaan met een andere naam en dan proberen te openen in excel?
Dat je graag een meisjesachtig reist.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn koffers zijn roze. Wat zegt dat?
Huppelkut.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meisjesachtig of maïsjesachtig?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je graag een meisjesachtig reist.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meisjesachtig of maïsjesachtig?
Op rais als een ekte mais naar Tsjechoslowakije.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meisjesachtig of maïsjesachtig?
Dat je een maisje bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je graag een meisjesachtig reist.
Ik vat het even samen voor jequote:
Ik heb net een blik met maisjes gekocht.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Wel zin in een maisje vandaag eigenlijk.
Ik heb iemand beloofd vanavond de lekkerste hamburgers ooit te maken, daar gaat ook wat meis bij denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb net een blik met maisjes gekocht.
@Floriquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:54 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory?
Mag deze met staartjes en een klein tekstballonnetje -----------------> [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |