Denk dat daar geen tijd voor wasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat ik niet mocht meehelpen met kiezen
ben vergeten welke kleur die heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Koffers zeggen altijd veel over mensen, ben je een pietje precies zeikerdje met zo'n koffer met honderd vakjes, ben je een bekrompen saai zakelijk iemand met zo'n robuuste onopvallende koffer, ben je een blij huppelmeisje met zo'n koffer met bloemetjes en tekenfilmfiguurtjes of ben je zo'n charmante wereldanser met joie de vivre met een grote rafelige rugzak.
Heeeeel veel kleuren?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben vergeten welke kleur die heeft
Wat voor eisen stonden op jouw lijstje?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat ik niet mocht meehelpen met kiezen
Ik heb een zwarte samsonite met veel vakjes.. ben ik nu een bekrompen en saai zakelijk pietje precies?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Koffers zeggen altijd veel over mensen, ben je een pietje precies zeikerdje met zo'n koffer met honderd vakjes, ben je een bekrompen saai zakelijk iemand met zo'n robuuste onopvallende koffer, ben je een blij huppelmeisje met zo'n koffer met bloemetjes en tekenfilmfiguurtjes of ben je zo'n charmante wereldanser met joie de vivre met een grote rafelige rugzak.
Hmmquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Mag toch hopen dat er back-ups zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:30 schreef kwiwi het volgende:
Nou, IT is bezig met m'n Excelprobleem. Ik heb er nog geen vertrouwen in dat ze het gaan oplossen.
Ik heb geen koffer meer, maar dit is wel koffer die ik laatst voor Cali heb gekocht.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte samsonite met veel vakjes.. ben ik nu een bekrompen en saai zakelijk pietje precies?
Onze systemen kennende.. nee. En ik had wel backups, maar ze openen allemaal niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er back-ups zijn
Een zakelijk ingesteld iemand die haar zaakjes graag goed op orde heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte samsonite met veel vakjes.. ben ik nu een bekrompen en saai zakelijk pietje precies?
Openen ze bij iemand anders wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze systemen kennende.. nee. En ik had wel backups, maar ze openen allemaal niet meer
Ik heb zo’n praktische Samsonite voor stedentripjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
gewoon heel groot bitterbal op schrijven in fluoriserende inktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben vergeten welke kleur die heeft
Nee, alleen met Open Office, op m'n Samsung telefoon, en ipad. Dus eigenlijk overal op, behalve MS Officequote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Openen ze bij iemand anders wel?
Niet zoveel geloof ik, gewoon een goed formaat samsonite in een leuk kleurtjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor eisen stonden op jouw lijstje?
Hmmquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze systemen kennende.. nee. En ik had wel backups, maar ze openen allemaal niet meer
Ja degelijk spul is dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zoveel geloof ik, gewoon een goed formaat samsonite in een leuk kleurtje
En het bestand in open office opslaan met een andere naam en dan proberen te openen in excel?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, alleen met Open Office, op m'n Samsung telefoon, en ipad. Dus eigenlijk overal op, behalve MS Office
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |