Net zoals PostNL die minder post verzendt en daarom de postzegels duurder maakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ze willen mensen toch de trein in hebben?
Zo bereiken ze dat niet hoor.
Dit is nu net het verschil tussen zomaar 'n beetje bestaan zo en van 't leven genieten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
tien miljoen betalen voor een net zo matig bammetje kaas
Hoe laat kunnen we je stemopname verwachten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan voel ik me altijd zo schraal, ik wil decadente rijk belegde broodjes.
Vanmiddagquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we je stemopname verwachten?![]()
Ja, dat bedrijf is al jaren een zinkend schip, maar goed...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals PostNL die minder post verzendt en daarom de postzegels duurder maakt.
Alleen maar sla?quote:
Ik heb beenham meegenomen wat ik straks ga opwarmen in de pan en bolletjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik zo eens voor lunch bestellen
Ja, dat klinkt als hele andere koekquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja beetje gerookte kip, parmazaan, cesardressing en een gekookt eitje erdoor
Door dat spleetje in de bovenlip heb ik altijd het idee dat je een konijntje daarmee kunt afpellen.quote:
Het is geen banaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dat spleetje in de bovenlip heb ik altijd het idee dat je een konijntje daarmee kunt afpellen.
Jezus wat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
Nee vanochtend drie roerei gegeten. Ik ben goed tot vanavond
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
Carbsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gewoon een khd rijk weekend
Met de ratten spelen??quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:49 schreef Ama het volgende:
Nu maar even bedenken wat ik moet doen vandaag.
Maak daar maar een voicememo vanquote:
Dadelijk ruik je uit alle oksels naar oud ei.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ja oke maar de hele dag is ook wel beetje lang en ze slapen veel overdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |