Het is geen banaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dat spleetje in de bovenlip heb ik altijd het idee dat je een konijntje daarmee kunt afpellen.
Jezus wat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
Nee vanochtend drie roerei gegeten. Ik ben goed tot vanavond
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
Carbsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gewoon een khd rijk weekend
Met de ratten spelen??quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:49 schreef Ama het volgende:
Nu maar even bedenken wat ik moet doen vandaag.
Maak daar maar een voicememo vanquote:
Dadelijk ruik je uit alle oksels naar oud ei.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ja oke maar de hele dag is ook wel beetje lang en ze slapen veel overdag.quote:
Ja eh... werken voor hun eten en verzorgingquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar de hele dag is ook wel beetje lang en ze slapen veel overdag.
Nina moest een keer niesen terwijl ze me verliefd aan zat te staren op schoot en toen schoot er iets nats in mijn oog.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net ook Wattenschijfje lastig gevallen en ze nieste als dank in mijn gezicht.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik dat wij een tweeling zijn.
O ja, de wasmachinequote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, de wasmachine en de vaatwasser vinden het fijn om uitgeruimd te worden
Ik zag een filmpje van iemand die haar caafs liet zwemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisten jullie dat er wasbare wattenschijfjes bestonden ?
Ik niet, maar nu wel
Ik heb er maar tweequote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk ruik je uit alle oksels naar oud ei.
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisten jullie dat er wasbare wattenschijfjes bestonden ?
Ik niet, maar nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |