Dan voel ik me altijd zo schraal, ik wil decadente rijk belegde broodjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een boterham met kaas in plaats van die malle fratsen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb speculoospasta voor op brood. Zou dat lekker zijn met hagelslag?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een boterham met kaas in plaats van die malle fratsen.
snap niet dat we nog steeds spreken van losse kaartjes..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
treinkaartjes weer duurder
https://nos.nl/artikel/24(...)en-waar-ligt-dat-aan
Eh, ze willen mensen toch de trein in hebben?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
treinkaartjes weer duurder
https://nos.nl/artikel/24(...)en-waar-ligt-dat-aan
tien miljoen betalen voor een net zo matig bammetje kaasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een boterham met kaas kan je natuurlijk ook upgraden.
Brood van de bakker en kaas van de boerderijwinkel incl. roomboter
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
tien miljoen betalen voor een net zo matig bammetje kaas
Zo even op een terrasje in de zon.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Bestellen?
Hier staan kaiserbroodjes met rosbief op het menu
Ik had een volkorentriangel uit de oven met kaas van Lidlquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een boterham met kaas kan je natuurlijk ook upgraden.
Brood van de bakker en kaas van de boerderijwinkel incl. roomboter
Net zoals PostNL die minder post verzendt en daarom de postzegels duurder maakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ze willen mensen toch de trein in hebben?
Zo bereiken ze dat niet hoor.
Dit is nu net het verschil tussen zomaar 'n beetje bestaan zo en van 't leven genieten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
tien miljoen betalen voor een net zo matig bammetje kaas
Hoe laat kunnen we je stemopname verwachten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan voel ik me altijd zo schraal, ik wil decadente rijk belegde broodjes.
Vanmiddagquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we je stemopname verwachten?![]()
Ja, dat bedrijf is al jaren een zinkend schip, maar goed...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals PostNL die minder post verzendt en daarom de postzegels duurder maakt.
Alleen maar sla?quote:
Ik heb beenham meegenomen wat ik straks ga opwarmen in de pan en bolletjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik zo eens voor lunch bestellen
Ja, dat klinkt als hele andere koekquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja beetje gerookte kip, parmazaan, cesardressing en een gekookt eitje erdoor
Door dat spleetje in de bovenlip heb ik altijd het idee dat je een konijntje daarmee kunt afpellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |