Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
treinkaartjes weer duurder
https://nos.nl/artikel/24(...)en-waar-ligt-dat-aan
Verwennuccino.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De omgeving is weer schoon, mijn achtertuin ook weer blaadjes vrij en nu mag ik twee worstenbroodjes en een kaasbroodje naar binnen kiepen![]()
Oh en een verwen-cappuccino natuurlijk
*Pink omhoogquote:
Van het gras bedoel je? Of ook uit de borders enzo? Want bij dat laatste kun je ze beter laten liggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De omgeving is weer schoon, mijn achtertuin ook weer blaadjes vrij en nu mag ik twee worstenbroodjes en een kaasbroodje naar binnen kiepen![]()
Oh en een verwen-cappuccino natuurlijk
Whehe, nee mijn achtertuin bestaat uit tegels (niet zelf bedacht) en ik heb een boompje in een border.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van het gras bedoel je? Of ook uit de borders enzo? Want bij dat laatste kun je ze beter laten liggen.
Oh gelukkig. Het is dat dit jaar de bomen gesnoeid zijn op het schoolplein maar andere jaren neem ik altijd wat vuilniszakken vol bladeren mee voor mijn borders. Heel veel voeding zit daar in en goed voor allerlei insecten en beestjes enzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, nee mijn achtertuin bestaat uit tegels (niet zelf bedacht) en ik heb een boompje in een border.
In de border heb ik een dikke laag bladeren liggen, komen ook altijd paddenstoelen enz
No worries
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik zo eens voor lunch bestellen
Gewoon een boterham met kaas in plaats van die malle fratsen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Slaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
we zijn geen konijnenquote:
een lekkere dubbele uitsmijter ham/kaasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Liflafjes en tierelatijntjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een boterham met kaas in plaats van die malle fratsen.
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb speculoospasta voor op brood. Zou dat lekker zijn met hagelslag?
Dan voel ik me altijd zo schraal, ik wil decadente rijk belegde broodjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb speculoospasta voor op brood. Zou dat lekker zijn met hagelslag?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
snap niet dat we nog steeds spreken van losse kaartjes..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
Eh, ze willen mensen toch de trein in hebben?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
tien miljoen betalen voor een net zo matig bammetje kaasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een boterham met kaas kan je natuurlijk ook upgraden.
Brood van de bakker en kaas van de boerderijwinkel incl. roomboter
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
tien miljoen betalen voor een net zo matig bammetje kaas
Zo even op een terrasje in de zon.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Bestellen?
Hier staan kaiserbroodjes met rosbief op het menu
Ik had een volkorentriangel uit de oven met kaas van Lidlquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een boterham met kaas kan je natuurlijk ook upgraden.
Brood van de bakker en kaas van de boerderijwinkel incl. roomboter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |