Ja eh... werken voor hun eten en verzorgingquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar de hele dag is ook wel beetje lang en ze slapen veel overdag.
Nina moest een keer niesen terwijl ze me verliefd aan zat te staren op schoot en toen schoot er iets nats in mijn oog.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net ook Wattenschijfje lastig gevallen en ze nieste als dank in mijn gezicht.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik dat wij een tweeling zijn.
O ja, de wasmachinequote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, de wasmachine en de vaatwasser vinden het fijn om uitgeruimd te worden
Ik zag een filmpje van iemand die haar caafs liet zwemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisten jullie dat er wasbare wattenschijfjes bestonden ?
Ik niet, maar nu wel
Ik heb er maar tweequote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk ruik je uit alle oksels naar oud ei.
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisten jullie dat er wasbare wattenschijfjes bestonden ?
Ik niet, maar nu wel
Ja, dat is die nieuwigheidquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:09 schreef kwiwi het volgende:
Nou, m'n nieuwe racletteset staat in te branden buiten.. komt altijd zo'n vieze geur vanaf de eerste keer
Helaas zijn er altijd mensen die daar intrappen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Booking stuurt een ‘aanbieding’ voor een thermaalbad in Boedapest: 31 euro.
Kaartje aan de kassa kost 24 euro
Toxoplasma gondii in je oog.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nina moest een keer niesen terwijl ze me verliefd aan zat te staren op schoot en toen schoot er iets nats in mijn oog.
Ik meteen knipperen
hij stond toch uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
@:LIESJE1979 @:BITTERBAL
Ja, ze kunnen goed zwemmen, maar ze vinden het niet zo leukquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van iemand die haar caafs liet zwemmen.
Doet die het weerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Hmm, dan is het niet zo aardig om ze in een zwembad te gooienquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen goed zwemmen, maar ze vinden het niet zo leuk
Ja, ik raak al twee dezelfde sokken kwijt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
JaMaar ik ben altijd bang ze verdwijnen in de wasmachine.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan is het niet zo aardig om ze in een zwembad te gooien
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Tijdelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
voedselbankquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Plebskippenvleugels, snijbonen in de sale en een kleine ceasersalade 9.59
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |