Maar je blijft op één plek toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze rugzak is voor handbagage en dan heb ik idd een backpack voor de rest. Koffer is wel chiller maar is daar op dat eiland niet zo praktisch omdat je die niet zo mee krijgt op een scooter.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ervaart ballie zelf in het zwembad.
Ja dat wel maar maar met een koffer moet k een taxi nemen en die zijn daar niet zo goedkoop.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je blijft op één plek toch?
Ze gaat dan ook wel in de vieze oude mannen uurtjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbrommer krijg je wel alles mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat wel maar maar met een koffer moet k een taxi nemen en die zijn daar niet zo goedkoop.
Yes :p.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbrommer krijg je wel alles mee?
Beetje naar 't bipsje van Sylvie Mais loeren in het zwembad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit is echt DE fout van het jaar, nu al!!
Ik heb anders nog wel een mooie koffer?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:12 schreef bitterbal het volgende:
Maar heb wel liever een koffer ja. Vind zo'n backpack vaak ook te zwaar
Ik heb al een kofferquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een mooie koffer?
Ohquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
autocorrect is geweldigquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
vast 1 in de vorm van een flamingo
[ afbeelding ]
Nee omdat ik niet mocht meehelpen met kiezenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon een grote koffer ;P
niks speciaals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |