SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Drugsbarones Ama in boeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bedankt voor de reminder. Ik ga het meteen doen. Ik vergeet het namelijk altijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Bonusaanbiedingen gekozen voor komende week. Altijd weer een hoogtepuntje.
Slecht timemanagementquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Heb het eigenlijk nog best drukjes, he-le-maal geen zin in, ik wil ook een keertje smurfen.
Hoog tijd voor een dag met 36 uur, kan Elon Mups dit niet regelen met al zijn centjes en macht of zo.quote:
Ouwe parttimertquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een dag met 36 uur, kan Elon Mups dit niet regelen met al zijn centjes en macht of zo.
Wel vijfduizend shishalounges, knoflooksupermarkten, telefoonwinkels met vliegen voor het raam en shoarmatenten denk ik.quote:
Je vergeet de moskee 's en buurthuizen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel vijfduizend shishalounges, knoflooksupermarkten, telefoonwinkels met vliegen voor het raam en shoarmatenten denk ik.
ja zie je wel vette dingenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:45 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij kan je in de rotterdamse haven mooie wandelingen maken hoor
Misschien moet ik daar nu ook even een wandeling maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:45 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij kan je in de rotterdamse haven mooie wandelingen maken hoor
komt alleen cokequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar nu ook even een wandeling maken.
SPOILER: oplossing van gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En vogelspinnen.quote:
Trek straks wel een flesje whisky van een miljoenmiljard open, dan ben ik weer content en tevreden als een piepend kuikentje.quote:
Hmm, dan heb je niet de echte GRMBL-ervaring dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kan t ben ik niet opgelopen :p
https://aa-nederland.nl/quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek straks wel een flesje whisky van een miljoenmiljard open, dan ben ik weer content en tevreden als een piepend kuikentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |