Klinkt een beetje als, ja we vonden een speedboot, een getinte baby en een voordeur, hebben deze meegenomen naar ons eigen eiland, kom a.u.b. ophalen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las paar dagen terug een bericht op die thaise fb groep. Waren mensen en die hadden op het ene eiland een jack russel gevonden die achter ze aan liep. Maar zag er super verzorgd uit. geen straathond. Die hond hebben ze meegenomen naar een ander eiland en toen een bericht geplaatst dat ze er niet voor kunnen zorgen en dat ze iemand zoeken die dat wel kan![]()
![]()
nu is er dus iemand waarschijnlijk op dat eerste eiland zijn hondje kwijt
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las paar dagen terug een bericht op die thaise fb groep. Waren mensen en die hadden op het ene eiland een jack russel gevonden die achter ze aan liep. Maar zag er super verzorgd uit. geen straathond. Die hond hebben ze meegenomen naar een ander eiland en toen een bericht geplaatst dat ze er niet voor kunnen zorgen en dat ze iemand zoeken die dat wel kan![]()
![]()
nu is er dus iemand waarschijnlijk op dat eerste eiland zijn hondje kwijt
Niet zijn energie kwijt kunnen en ingeklemd zitten tussen de salontafel en de bank.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ik dat verhaaltje lees, snap ik het wel. Gewoon sociaal helemaal verwaarloosd
Sneuquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zijn energie kwijt kunnen en ingeklemd zitten tussen de salontafel en de bank.
Bij elke zwieper van zijn blije staart klapt die tot bloedens toe wel ergens tegenaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zijn energie kwijt kunnen en ingeklemd zitten tussen de salontafel en de bank.
awwwwquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij elke zwieper van zijn blije staart klapt die tot bloedens toe wel ergens tegenaan.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij elke zwieper van zijn blije staart klapt die tot bloedens toe wel ergens tegenaan.
Ik kan er zo slecht tegen dat mensen een hond nemen en dan valt het opeens toch tegen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Lang harige duitseherder met pijn in me hart moet ik me herder van 3 weg doen omdat ik een te klein huisje heb dacht dat het wel zou gaan maar is toch te klein omdat deze wel aardig druk is en veel wil spelen wel kan die met kinderen en andere dieren ik ben op zoek naar een nieuwe baas die aandacht heeft voor hem en een grote tuin en huis heeft hij gaat dan ook niet zomaar met de eerste de beste mee want wil dat storm zo heet die een goed thuis krijg heeft uw intressen erin stuur gegevens van uw en hoe uw situatie is en dan neem ik contact met uw op
Eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik kan er zo slecht tegen dat mensen een hond nemen en dan valt het opeens toch tegen.
Wij hebben zelf ooit een herplaatser gehad een beagle van 11 maanden. Ze gingen naar de dierenwinkel voor een konijn en kwamen met een beagle thuis. Vervolgens overleed haar man plotseling en wilde ze de hond niet meer want ze wilde toch al nooit een hond... Kinderen verdrietig papa dood, hond moet weg etc
Dat ik denk wtf beestje heeft hier ook niet voor gekozen. Daarnaast dan neem je een beagle als je geen verstand van honden hebt, is echt een zeer pittig ras verstopt onder een heel schattig uiterlijk.
We zitten braaf aan de borrelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustigaan met de paddestoelen.
Heb ik net ook gehad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de kaiserbroodjes slachten
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:36 schreef UitStraling het volgende:
Lange zwierige witte jas aan, spriets ik er net ouwe koffie overheen.
Wat ben je toch een kluns hequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:36 schreef UitStraling het volgende:
Lange zwierige witte jas aan, spriets ik er net ouwe koffie overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |