heb jij er ook 1?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk ons gaan met de stoommaaltijden
O ja moet ook nog even wassen. Denk daar altijd ineens weer aan als iemand het er hier over heeftquote:
Ja, ik vind dat wel fijn, want soms zit er nog een was in die ik moet ophangen en denk ik: oh ja de wasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet ook nog even wassen. Denk daar altijd ineens weer aan als iemand het er hier over heeft
Dus als we dat een week niet doen loop je daar in je blote kont tussen immense stapels vuile wasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet ook nog even wassen. Denk daar altijd ineens weer aan als iemand het er hier over heeft
Ik heb al een wasje hangen, maar ik kan geen tweede wasje kwijtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel fijn, want soms zit er nog een was in die ik moet ophangen en denk ik: oh ja de was
Ja, dat probleem heb ik ook heel vaak, vooral met van die grote dingen zoals strandhanddoeken of beddengoed.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al een wasje hangen, maar ik kan geen tweede wasje kwijt
Ja dat zijn van die dingen als je daar dan ineens op gaat letten is het raar?!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk heel gek, maar bij het merendeel van de mensen rust de tong op het gehemelte.
hoe weet je datquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk heel gek, maar bij het merendeel van de mensen rust de tong op het gehemelte.
Onderzoek gedaanquote:
Dat van die feitjes die soms opduiken. Ik wist dit ook maar dat zijn van die dingen waar je nooit bewust mee bezig bent normaal.quote:
net zoals dat je hersenen je neus wegfilteren uit je zicht en dat je ondersteboven kijkt maar je hersenen dit ook corrigerenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan![]()
Nee, ik las het ergens en ik dacht: huh verdomd, dat is waar...
Denk dat je gek wordt als je je heel bewust bent van allerlei normale dingenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat van die feitjes die soms opduiken. Ik wist dit ook maar dat zijn van die dingen waar je nooit bewust mee bezig bent normaal.
nou dit vind ik iets heel raars. Dat kan alleen maar als je ondersteboven met je voeten aan het plafond hangt volgens mijquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wauw.. ja wtfquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net zoals dat je hersenen je neus wegfilteren uit je zicht en dat je ondersteboven kijkt maar je hersenen dit ook corrigeren
Lekker rustig hier dan. Hier is niks normaalquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je gek wordt als je je heel bewust bent van allerlei normale dingen
Ja daarom.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je gek wordt als je je heel bewust bent van allerlei normale dingen
Ik heb nu mijn beddengoed hangen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat probleem heb ik ook heel vaak, vooral met van die grote dingen zoals strandhanddoeken of beddengoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |