ja gatverdamme idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker de neus leeg blazen. Ook zo’n bizarre afwijking
Plausibelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neus net buiten de deur, begint dat ding te piepen "GA TERUG, U RAAKT ERNSTIG OVERPRIKKELD!!"
Ja, zucht...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Lang harige duitseherder met pijn in me hart moet ik me herder van 3 weg doen omdat ik een te klein huisje heb dacht dat het wel zou gaan maar is toch te klein omdat deze wel aardig druk is en veel wil spelen wel kan die met kinderen en andere dieren ik ben op zoek naar een nieuwe baas die aandacht heeft voor hem en een grote tuin en huis heeft hij gaat dan ook niet zomaar met de eerste de beste mee want wil dat storm zo heet die een goed thuis krijg heeft uw intressen erin stuur gegevens van uw en hoe uw situatie is en dan neem ik contact met uw op
ik voel zelf anders ook wel prima aan wanneer mijn batterij voor sociaal gedrag leeg raaktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens maar goed ook.![]()
"U moet vandaag nog 30 minuten sociaal doen."
Boeiend. Welke rekeningen betaalt ZIJ dat ze een mening moet hebben daar in huisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die gaat dat verschrikkelijk vinden.
Ik lees een IQ < 80.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Lang harige duitseherder met pijn in me hart moet ik me herder van 3 weg doen omdat ik een te klein huisje heb dacht dat het wel zou gaan maar is toch te klein omdat deze wel aardig druk is en veel wil spelen wel kan die met kinderen en andere dieren ik ben op zoek naar een nieuwe baas die aandacht heeft voor hem en een grote tuin en huis heeft hij gaat dan ook niet zomaar met de eerste de beste mee want wil dat storm zo heet die een goed thuis krijg heeft uw intressen erin stuur gegevens van uw en hoe uw situatie is en dan neem ik contact met uw op
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dus altijd en nu weet ik waarom. vandaag allemaal mensen die aan het rochelen waren op straat
Ik snap het niet.. zijn die mensen nooit opgevoed of zo ? Klikken op eigen risico.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat beestje ziet er doodongelukkig uitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)349873-duitse-herder
Kijk, hoe zielig die hond kijkt.
Joh, het is maar een grapje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel zelf anders ook wel prima aan wanneer mijn batterij voor sociaal gedrag leeg raakt
Ja, zielig he...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat beestje ziet er doodongelukkig uit
Vrouwen zijn nu eenmaal dominant en de baas in een relatie, of ze nu een harige staart hebben of niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. Welke rekeningen betaalt ZIJ dat ze een mening moet hebben daar in huis
ik zal niks zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En as uw mijn un graties kurzus neejdurlans weed aan te bevelen dan neem ik die ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Ook meer dan genoeg, toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ja nu is besproken dat ik 2x per week op kantoor ben
Nog steeds niet te horen gekregen dat ik meer op kantoor zou moeten zijn.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)349873-duitse-herder
Kijk, hoe zielig die hond kijkt.
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nu eenmaal dominant en de baas in een relatie, of ze nu een harige staart hebben of niet.
las paar dagen terug een bericht op die thaise fb groep. Waren mensen en die hadden op het ene eiland een jack russel gevonden die achter ze aan liep. Maar zag er super verzorgd uit. geen straathond. Die hond hebben ze meegenomen naar een ander eiland en toen een bericht geplaatst dat ze er niet voor kunnen zorgen en dat ze iemand zoeken die dat wel kanquote:
Teringquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las paar dagen terug een bericht op die thaise fb groep. Waren mensen en die hadden op het ene eiland een jack russel gevonden die achter ze aan liep. Maar zag er super verzorgd uit. geen straathond. Die hond hebben ze meegenomen naar een ander eiland en toen een bericht geplaatst dat ze er niet voor kunnen zorgen en dat ze iemand zoeken die dat wel kan![]()
![]()
nu is er dus iemand waarschijnlijk op dat eerste eiland zijn hondje kwijt
Vind zelf van welquote:
Misschien wel, zullen we het uitproberen ?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nu eenmaal dominant en de baas in een relatie, of ze nu een harige staart hebben of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |