ik zie mijn neus gewoon hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net zoals dat je hersenen je neus wegfilteren uit je zicht en dat je ondersteboven kijkt maar je hersenen dit ook corrigeren
Vers bedje in de maakquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn beddengoed hangen.
Het schijnt te stimuleren dat je door je neus ademtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dit vind ik iets heel raars. Dat kan alleen maar als je ondersteboven met je voeten aan het plafond hangt volgens mij
Ik geloof dat mijn hersenen niet genoeg rekenkracht hebben om mijn neus helemaal weg te filterenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net zoals dat je hersenen je neus wegfilteren uit je zicht en dat je ondersteboven kijkt maar je hersenen dit ook corrigeren
stoommaaltijden zijn best prima als lunch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neemaar ze zijn ineens populair in de sc
Nou ik geloof niet dat er heel veel mis is met de manier waarop mijn hersenen werken eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan werken je hersenen niet goed
Dat heb je snel gedaan. Denk je dat uwv je nu junior developer baantjes voor gaat schotelen.quote:
was het vergeten dus net in 10 minuten ff de laatste week plus eindopdracht er doorheen gesjeestquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan. Denk je dat uwv je nu junior developer baantjes voor gaat schotelen.
Ik ga morgen denk ik eens beginnen.
Nou dat lijkt me niet iets waar je geld aan uit gaat geven toch? Haal gewoon die NEE NEE sticker van je brievenbus en het komt gratis naar je toe.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef Ama het volgende:
Ik ga maar even 20 kg kartonsnippers bestellen voor de ratten.
Ja nee dat werkt toch niet zo lekker als bodembedekking.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet iets waar je geld aan uit gaat gevenb toch? Haal gewoon die NEE NEE sticker van je brievenbus en het komt gratis naar je toe.
Hoop dat ik ook zo goed ga worden dan. Als ik vragen heb laat ik het wel weten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het vergeten dus net in 10 minuten ff de laatste week plus eindopdracht er doorheen gesjeest
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat ik ook zo goed ga worden dan. Als ik vragen heb laat ik het wel weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |