Niks nog, ze oefenen voor een challenge uit dat record boek. 1 Liter tomatensaus met een rietje wegwerken binnen ~1 minuut 18 (ben niet zeker van die tijd).quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik val net binnen. Wat kunnen ze hiermee verdienen
Kim D is een bikkel ....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D gaat gewoon nog een keer. Kim W doet het niet.
Primera cheque als het over 2 week luktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik val net binnen. Wat kunnen ze hiermee verdienen
1 filmpje doet het niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kim D is een bikkel ....![]()
Wat ik zo jammer vind, er waren gisteren behoorlijk veel leuke momenten tussen Kim en Jeffrey,
en of de stream was steeds te laat of het was net buiten beeld. Ben de beelden aan het terugzoeken,
maar het is verdomd moeilijk monteren met halve streams .....
Weer zo'n cheque ja? Best aardige bedragen elke maandquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Primera cheque als het over 2 week lukt
Soms ligt het aan de site, als je het een paar minuten later probeert lukt het meestal wel ....quote:
Ze maken hun eigen WR regels, dus lukt altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Primera cheque als het over 2 week lukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 0200 uur staat online, het gesprek op kantoor over het wegstemmen van KimK zit in de
filmpjes tussen 0000 en 0200 uur. Weet niet of ik het nog apart ga monteren, beetje veel werk ....![]()
Hier was om gevraagd ......![]()
[ afbeelding ]
Een muis in het kantoor - 7 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sausquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is het record Tomato ssuce of tomatensap, daar zit nogal 'n verschil in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze worden helaas veel buiten beeld gehouden de laatste tijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kim D is een bikkel ....![]()
Wat ik zo jammer vind, er waren gisteren behoorlijk veel leuke momenten tussen Kim en Jeffrey,
en of de stream was steeds te laat of het was net buiten beeld. Ben de beelden aan het terugzoeken,
maar het is verdomd moeilijk monteren met halve streams .....
Het lukt hem wel...quote:
quote:
Die Martin is echt een persoon, die zijn vriendin continu naar beneden haalt. Vreselijk, accepteert geen neequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : 3 keer ... 3 keer in 4 uur dat we wakker zijn doe ik iets niet goed..
Martin : Dat is een record he! Normaal zijn het er 15 .. nu maar 3.
Hij weet dat hij niet kan zingen, nu probeert hij ditquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
We hebben een nieuwe dichter des loods...![]()
![]()
Martin denk dat ie raps kan schrijven.
ZOu om 11 uur al zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Grote schoonmaak vanmiddag... kunnen we weer afvinken wie zich drukt.
Denk dat Mexx hem, net als wij al wel 30 x heeft gehoordquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : Mexx ... je vent zit zich hier helemaal bloot te geven, en jij begint over een feit in een boek. Heb je wel geluisterd?
Mexx : Nee
Martin : Ze snapt het ook denk ik niet...
Ze roept een paar mensen naar boven om afscheid van te nemenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Tiano op stream 2 ....
Tiano heeft volgens mij gezegd dat ze haar weg willen hebben.
KimK : Ik heb mezelf al 100 keer de poort uit zien lopen, ik zou gister ook m'n 24 uur aanvragen. Ik ga door de poort ..Ik zeg echt precies niemand gedag.
Hoe Marciano erbij zit. Hij kan elk moment zijn volk toesprekenquote:
Toch vind ik Marciano wel positief veranderdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe Marciano erbij zit. Hij kan elk moment zijn volk toespreken
Hij is zeker te doenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch vind ik Marciano wel positief veranderd
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano zonder KimK is een verademing.
Tegenvaller ditquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : Ga met niemand hier over praten!
KimK : Tuurlijk niet, waarom zou ik? Ik hoop alleen dat ze hun plan doorzetten en zoveel mogelijk mensen krijgen.
En daarom denkt tiano dus dat ze Kim een makkelijke opdracht zullen geven mocht zij bij de eliminatie gekozen wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : Hoe reageerden ze gister op jou, nog steeds van .. blijf .. Heb je nog steeds het gevoel dat ze je echt...
[Streamwissel]
Zag je Janet binnenkomen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi gesprek buiten met Leila, Kim D en Moraima. Jammer van de harde wind die het geluid verpest
Hij wil de eerste 3 jaar in een relatie niet samenwonen. Als ze thuis zijn, zal haar familie haar wel waarschuwen voor hem. Rennen zo hard je kan en zo ver mogelijk bij hem vandaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat praat Martin vermoeiend. Je zou ermee samen wonen. Hij voelt zich boven Mexx verheven en die laat het nog toe ook.
Die kwam door de poort toen ze daar voorbij liepen.quote:
Dat mag ze toch hopen. Hij gebruikt Mexx echt als zijn bitch en die domme Mexx trapt er nog in ook. Martin is zo'n loopjongen zoals in een hele foute mafiafilm. Kneusjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wil de eerste 3 jaar in een relatie niet samenwonen. Als ze thuis zijn, zal haar familie haar wel waarschuwen voor hem. Rennen zo hard je kan en zo ver mogelijk bij hem vandaan
Tot zover dus het lulverhaal dat ze alleen wippen als de kamer leeg is en waar je zin in hebt zeg met al dat publiekquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:18 schreef IkFok het volgende:
Gj heeft vanacht niks gemerkt dat jef en kim van bil gingen.Ondanks dat hij erboven sliep. Zoe en babet hadden het wel door
Martin heeft Mexx een speciale brief geschreven waarin ie haar de moeder van zijn kinderen noemtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat mag ze toch hopen. Hij gebruikt Mexx echt als zijn bitch en die domme Mexx trapt er nog in ook. Martin is zo'n loopjongen zoals in een hele foute mafiafilm. Kneusje
Dat is een hersenspinsel van zoequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:18 schreef IkFok het volgende:
Gj heeft vanacht niks gemerkt dat jef en kim van bil gingen.Ondanks dat hij erboven sliep. Zoe en babet hadden het wel door
Zoe zei vanmorgen een kreun geluid te hebben gehoordquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tot zover dus het lulverhaal dat ze alleen wippen als de kamer leeg is en waar je zin in hebt zeg met al dat publiek
Ze kennen elkaar amper 4 maanden. Martin leeft in een fantasiewereld.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin heeft Mexx een speciale brief geschreven waarin ie haar de moeder van zijn kinderen noemt
Hij had wel gelijk over die tweequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
Jappie is ook niet meer te volgen
Gisteren bj tiano gooide hij Jeff en Ice voor de bus
Dat denk ik dus ook, ze verkondigde gisteravond ook in de badkamer dat Mexx en Martinquote:
Wanda invloed!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
Jappie is ook niet meer te volgen
Gisteren bj tiano gooide hij Jeff en Ice voor de bus
Preciesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ze verkondigde gisteravond ook in de badkamer dat Mexx en Martin
overdag hadden liggen neuken, terwijl JW erbij lag .... neem ik ook met een korreltje zout ....
Wil het niet eens weten want ben visueel ingesteldquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe zei vanmorgen een kreun geluid te hebben gehoord
Daarmee was het een neuksessie volgens zoe
Dan moet je in zoe’s hoofd gaan zittenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil het niet eens weten want ben visueel ingesteld
Je kunt eenzelfde verhaal op de zeker 4 andere mensen houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk over die twee
Hoop toch zo, dat iemand dat wijf eens één op één confronteert, wil haar wel jankend zien wegvluchten ...quote:
In die zin werd ook Babs genoemd en er zal van alles gebeuren onder die lakens maar op de streams zit censuur zoals je weetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je in zoe’s hoofd gaan zitten
Want daar is het gebeurd
Als ik het goed heb was zoe Jeff tegen half 1 vannacht nog aan het lastigvallen onder de douchequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In die zin werd ook Babs genoemd en er zal van alles gebeuren onder die lakens maar op de streams zit censuur zoals je weet
Klopt, zit in dit fragment ....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
Als ik het goed heb was zoe Jeff tegen half 1 vannacht nog aan het lastigvallen
onder de douche
En daarna is ze nog bezig geweest met Sasha
De allereerste keer dat ze het blijkbaar deden was de kamer trouwens ook gewoon bomvol want dat was na de cocktailparty. Overigens snap ik niet precies wat je hiermee wil zeggen want tot aan de volgende ochtend heb je nog behoorlijk wat uurtjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik het goed heb was zoe Jeff tegen half 1 vannacht nog aan het lastigvallen onder de douche
Dat is waarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
Verder kan het me niet boeien al die koppeltjes doe mij maar een vermakelijk eliminatiespel met bijhorende besprekingen
Heb je ook het filmpje van moraquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond deze nog van gisteren, geen idee van de context, iemand ...![]()
[ afbeelding ]
Nee, die ging net naar de andere stream die ik niet had, @Hoempah misschien ?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
Heb je ook het filmpje van mora
Dat ze een kus wilde van Kim d![]()
Was een leuk momentquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die ging net naar de andere stream die ik niet had, @:Hoempah misschien ?
Nee hoor, toen hebben ze voor het eerst gezoend.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De allereerste keer dat ze het blijkbaar deden was de kamer trouwens ook gewoon bomvol want dat was na de cocktailparty. Overigens snap ik niet precies wat je hiermee wil zeggen want tot aan de volgende ochtend heb je nog behoorlijk wat uurtjes.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, ach is meestal tijdelijk, uurtje of zo, weet ook niet waarom, onderhoud of zo denk ik ...quote:
Wel goed dat jij erbij was want kijk maar eens wat beelden en uitspraken ervan terugquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nee hoor, toen hebben ze voor het eerst gezoend.
quote:
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:58 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nee hoor, toen hebben ze voor het eerst gezoend.
En zijn kleding wast hij ook niet vaakquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]ik vind hem viezzzz, met z'n handelingen en hij zal ook stinken, want doucht ook niet elke dag
Zoe zei laatst dat Erik en Berend nooit was haddenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
Geen deo geen schampoo geen zeep
Wast zijn kleding niet vaak
Vreemde redernatiequote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Erik ruikt het zelf niet, dat maakt het dus okay .....
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe zei laatst dat Erik en Berend nooit was hadden
Erik vind het allemaal niet bij het lichaam horenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe zei laatst dat Erik en Berend nooit was hadden
Wat een kerelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb je wel eens een aap met shampoo gezien .....
Vanmorgen zat die bij marciano om te kijken naar een deo (dacht ik. had begin niet mee gekregen) maar mocht niet meer dan 5 euro kosten. Maar ze kwamen er niet uit alles was duurder en ze wisten niet welk goedkoop merk dan lekker was. Marciano gaf aan dat Erik met Wanda moest gaan overleggen. Maar niks besteld.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik vind het allemaal niet bij het lichaam horen
Bizarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:08 schreef IkFok het volgende:
[..]
Vanmorgen zat die bij marciano om te kijken naar een deo (dacht ik. had begin niet mee gekregen) maar mocht niet meer dan 5 euro kosten. Maar ze kwamen er niet uit alles was duurder en ze wisten niet welk goedkoop merk dan lekker was. Marciano gaf aan dat Erik met Wanda moest gaan overleggen. Maar niks besteld.
Moeten zij natuurlijk helemaal zelf weten maar je hebt ook te maken met huisgenoten dus wel zo fris om je dan aan te passenquote:
Rond half 12 was Jeffrey aan het douchen en daarna Kim ook. Zoenen met Sasha was daarvoor. Zoe heeft daarna nog wel een tijdje bij Wanda, Jasper, Marciano en Erik gezeten. Jeffrey en Kim zijn toen wel samen naar bed gegaan dus er zal heus wel iets gebeurd zijn onder de dekens, logisch ook. Maar alsof de hele kamer dat niet doorheeft als ze echt seks hebben gehad. Die stapelbedden kraken en bewegen dan toch behoorlijk. En GJ die er boven ligt had niks door? Ze hebben een kreun gehoord en misschien wat andere geluiden en zij maken er meteen weer een spannend verhaal van.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik het goed heb was zoe Jeff tegen half 1 vannacht nog aan het lastigvallen onder de douche
Alleen als iemand het zegtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moeten zij natuurlijk helemaal zelf weten maar je hebt ook te maken met huisgenoten dus wel zo fris om je dan aan te passen
Die delletjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:06 schreef Clasientje het volgende:
Ik hoorde dat Erik nog maagd is klopt dat?
Als dat waar is kan die delletje Zoe hem misschien erbij helpen? Heeft die man ook meteen een mooie jaar van zijn leven hahaha
Als je niet anders gewend bent heb je het misschien niet eens door en denk je dat het wel meevaltquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen als iemand het zegt
Het probleem voor zijn is teveel gevraagd
Tiano is zich ervan bewust dat Jeff en Isaac zijn doorgedraaid nadat hun machtspositie ophield en wil dat bij voorbaat voor zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind Marciano steeds meer in zijn rol groeien
tquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Mexx hebben het met elkaar uitgepraat?
Frikandelletjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die delletje
Je lijkt Marciano wel
Gaat hem ook wel lukkenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tiano is zich ervan bewust dat Jeff en Isaac zijn doorgedraaid nadat hun machtspositie ophield en wil dat bij voorbaat voor zijn
Verrek nu je het zegt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat hij zijn shirt niet uit heeft gedaan ....
Alleen wanneer ze zijn geopend en niet alles gebruikt in de koelkast. Ik kreeg niet mee wie ze in de koelkast had gezet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Clasientje het volgende:
Potten Pastasaus hoeft niet eens in de koelkast kan gewoon buiten de koelkast opgeborgen worden
Onaangebroken wel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Clasientje het volgende:
Potten Pastasaus hoeft niet eens in de koelkast kan gewoon buiten de koelkast opgeborgen worden
Dan hebben ze geen kennis van zakenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ze gooien daar alles in de koelkast,blikken ook.
Mattin natuurlijk. Sowieso kun je het makkelijk en goedkoop zelf maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze zijn geopend en niet alles gebruikt in de koelkast. Ik kreeg niet mee wie ze in de koelkast had gezet.
Als ze open zijn wel ja maar volgensmijn zijn die potten allemaal niet geopendquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze zijn geopend en niet alles gebruikt in de koelkast. Ik kreeg niet mee wie ze in de koelkast had gezet.
Staan er meerdere in de koelkast, dus neem aan, dat ze niet geopend zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:48 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Als ze open zijn wel ja maar volgensmijn zijn die potten allemaal niet geopend
Het is voor maandag pasta arrabiata van Mattin en Mexx. Maar idd gewoon buiten de koelkast is primaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staan er meerdere in de koelkast, dus neem aan, dat ze niet geopend zijn.
Hoi ik kom uut Ensche en do met met Joar van mien leven. Zo zit ze erbijquote:
Het bespaart ruimte in die koelkast en zoals eerder gezegd, het hoeft niet in de koelkastquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is voor maandag pasta arrabiata van Mattin en Mexx. Maar idd gewoon buiten de koelkast is prima
Nee, commanderen gaat hem beter af .....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:56 schreef IkFok het volgende:
Die isaak heeft het werken ook niet uitgevonden
Niet alleen Isaac. Zie ook enkele dames(jonge), die niet echt fanatiek zijn tijdens de schoonmaak.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:56 schreef IkFok het volgende:
Die isaak heeft het werken ook niet uitgevonden
In de keuken zijn ze wel fanatiek bezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet alleen Isaac. Zie ook enkele dames(jonge), die niet echt fanatiek zijn tijdens de schoonmaak.
Gaan ze op de bank liggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Ze mogen dus vanaf maandag niet meer overdag in hun slaapkamer liggen oid
En terecht, ze moeten de concurrentie aangaan met BB ....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Dat mag ook wel, want daar is de meeste meuk en hygiene is daar heel belangrijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de keuken zijn ze wel fanatiek bezig.
Dat hoorde ik er al meerdere zeggen, dus denk idd, dat ze op hun donder hebben gekregen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Ach natuurlijk!!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En terecht, ze moeten de concurrentie aangaan met BB ....
Lekker effe peukie doen. Al de hele dag bezig met schoonmaken. Oww wacht, net een half uurtje bezigquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
Jeff heeft rookpauze.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit de eerste keer, dat twee RLS gelijktijdig op de streams zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En terecht, ze moeten de concurrentie aangaan met BB ....
Vast zijn vriendin.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano: Iemand heeft hier een scheet gelaten net
Pfff. Niemand noemt Erik een aap, hijzelf vond het onzin om shampoo te gebruiken want (en ik citeer Erik letterlijk): "heb je wel eens een aap met shampoo gezien?".quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:15 schreef Verida het volgende:
waarom Erik een aap noemen? en het hebben over een aap met kleren en shampoo? Is dat Cos humor?
en ik denk dat ik zelf ook stinkend door het leven ga, arme mensen om mij heen....ik douche ook maar 2 x per week.
Half uurtje pas ja? Had gehoopt dat ze er een eind doorheen waren nuquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lekker effe peukie doen. Al de hele dag bezig met schoonmaken. Oww wacht, net een half uurtje bezig
Nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer, dat twee RLS gelijktijdig op de streams zijn.
Als ik zie hoe ze te werk gaan, zal het geen eeuwigheid meer gaan duren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Half uurtje pas ja? Had gehoopt dat ze er een eind doorheen waren nu
Interessant dat er gelijk commentaar op CoS komt van iemand die blijkbaar de streams niet volgt, was daar gewoon te horen....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Pfff. Niemand noemt Erik een aap, hijzelf vond het onzin om shampoo te gebruiken want (en ik citeer Erik letterlijk): "heb je wel eens een aap met shampoo gezien?".
Verrek ja dat klopt. Is een tijdje geleden, maar idd. Scherp Spapaarsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
BB 6 was nog gaande toen DGK begon.
Ik zat erop te wachten.quote:
Meestal doet Esther alles voor hem.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:12 schreef Li0nHeart het volgende:
JW heeft een stoffer en blik vast en gebruikt 'm. Dat is niet vaak dat hij daadwerkelijk iets doet.
Anders wordt er massaal naar BB overgeschakeld....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef puzziepie het volgende:
"Jij gaat nu naar bed, want jij bent moe".quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:12 schreef Clasientje het volgende:
Bern is wel een goeie vent vind ik, hoe hij Sascha behandelde met respect toen ze wat meer borreltjes op had. Heel lief hoe hij Sascha behandelde hij is wel gek op haar. Sascha heeft wel een goeie aan Bern.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze weer niet gehoord dat er schoongemaakt ging worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vind het een eigenaardige vent, maar ik sluit niet uit dat het één grote act is ......quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin heeft zich al weer uitgekleed
Hij ,mag dat. Bern is leraar en weet met kids om te gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Jij gaat nu naar bed, want jij bent moe".
Alsof hij haar vader is
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:16 schreef KinKiJan het volgende:
Toen Esther gisteren zo stond te dansen riepen er hier al een paar dat ze vandaag met de schoonmaakt waarschijnlijk weer last van haar rug zou hebben.
Zoals ze net op de bank ging zitten hadden ze een goeie vooruitziende blik !Ik snap dat niet, ze zit maar op d'r zuignap, dat is toch ontzettend saai elke dag weer, met elkaar schoonmaken is dan toch een welkome bezigheid, lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Tijd om de streams aan te slingeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
JW zit er n u eens niet op, maar leunt nu tegen de bank. Keer een andere positie
Je mist niet veel, maar zou het voor de zekerheid maar effe doenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tijd om de streams aan te slingeren.
Het is ook niet mijn hobby, maar zo met z'n allen is het inderdaad ook zo gedaan. Zou me bezwaard voelen om er dan maar bij te gaan zitten kijken. Zelfs met een pijntje lijkt me dat er altijd wel iets te vinden is om te doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ze zit maar op d'r zuignap, dat is toch ontzettend saai elke dag weer, met elkaar schoonmaken is dan toch een welkome bezigheid, lijkt me.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac heeft als manager niks schoongemaakt. Heb 'm vandaag niet gevolgd. .. maar doet ie wel wat?
Denk dat ie naarstig probeert om die sokken en crocs zo wit mogelijk te houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac loopt mooi te wezen met zijn charmante witten sokken en zwarte crocs, maar heb hem nog niets zien doen. Of ik heb dat gemist
Hij heeft de dumbells verplaatst hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac loopt mooi te wezen met zijn charmante witten sokken en zwarte crocs, maar heb hem nog niets zien doen. Of ik heb dat gemist
Edit: Geen crocs zie ik nu, maar sneakers.
Hij heeft de gym gedaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac heeft als manager niks schoongemaakt. Heb 'm vandaag niet gevolgd. .. maar doet ie wel wat?
Dat is zwaar werk. Kan zijn vermoeidheid dan ook begrijpenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft de dumbells verplaatst hoor
Voor hem is het weekend.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:22 schreef utopia2.0 het volgende:
JW heeft zijn stek op de bank weer gevonden. Het wark zit erop veur vandaag
Die zal het lichamelijk allemaal niet aankunnen.....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze weer niet gehoord dat er schoongemaakt ging worden?
Van de week zei ze nog dat ze het leuk vond om thuis hout te hakken voor haar hottub die ze thuis heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn hobby, maar zo met z'n allen is het inderdaad ook zo gedaan. Zou me bezwaard voelen om er dan maar bij te gaan zitten kijken. Zelfs met een pijntje lijkt me dat er altijd wel iets te vinden is om te doen.
Zwaar verdiend weekend. Man werkt zich een aap uit de mouwquote:
Daar hebben ze Mexx toch voor?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:27 schreef Frummelie het volgende:
Lekker hoor die meiden in de keuken... kan menigeen een puntje aan zuigen...
Babette dacht dat ze over de podcast met Martin heen had opgenomen maar dat viel mee geloof ik.quote:
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar hebben ze Mexx toch voor?
Het ontbreekt ze niet aan zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:38 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "wij zijn gewoon doelwitten"
Wanda : "We zijn te sterk. We hebben veel te veel ons mondje klaar, we zijn te slim, we horen te veel, dat is gewoon gevaarlijk"
Echt hé...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:38 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "wij zijn gewoon doelwitten"
Wanda : "We zijn te sterk. We hebben veel te veel ons mondje klaar, we zijn te slim, we horen te veel, dat is gewoon gevaarlijk"
Ik kan die Kim's kwa namen niet uit elkaar houden. Wie is nu wie van de Kim's.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:42 schreef ledn81 het volgende:
Wanda en KimW komen uiteraard weer op Wendy![]()
Wendy heeft het nooit over die roddelkippen, maar ze zit zo in hun hoofd.
Ze moest eens weten
Kim K, wordt KIM K=kont genoemd. Haarachternaam begint met een W, dus de stem roept Kim W op, maar is dezelfde. Kim D is Kim met pokdalige gezichtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan die Kim's kwa namen niet uit elkaar houden. Wie is nu wie van de Kim's.
Kim W is met Marciano en Kim D met Jeffquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim K, wordt KIM K=kont genoemd. Haarachternaam begint met een W, dus de stem roept Kim W op, maar is dezelfde. Kim D is Kim met pokdalige gezicht
KimD is diegene waar Jeff wel eens op ligt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan die Kim's kwa namen niet uit elkaar houden. Wie is nu wie van de Kim's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |