Daar hebben ze Mexx toch voor?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:27 schreef Frummelie het volgende:
Lekker hoor die meiden in de keuken... kan menigeen een puntje aan zuigen...
Babette dacht dat ze over de podcast met Martin heen had opgenomen maar dat viel mee geloof ik.quote:
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar hebben ze Mexx toch voor?
Het ontbreekt ze niet aan zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:38 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "wij zijn gewoon doelwitten"
Wanda : "We zijn te sterk. We hebben veel te veel ons mondje klaar, we zijn te slim, we horen te veel, dat is gewoon gevaarlijk"
Echt hé...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:38 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "wij zijn gewoon doelwitten"
Wanda : "We zijn te sterk. We hebben veel te veel ons mondje klaar, we zijn te slim, we horen te veel, dat is gewoon gevaarlijk"
Ik kan die Kim's kwa namen niet uit elkaar houden. Wie is nu wie van de Kim's.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:42 schreef ledn81 het volgende:
Wanda en KimW komen uiteraard weer op Wendy![]()
Wendy heeft het nooit over die roddelkippen, maar ze zit zo in hun hoofd.
Ze moest eens weten
Kim K, wordt KIM K=kont genoemd. Haarachternaam begint met een W, dus de stem roept Kim W op, maar is dezelfde. Kim D is Kim met pokdalige gezichtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan die Kim's kwa namen niet uit elkaar houden. Wie is nu wie van de Kim's.
Kim W is met Marciano en Kim D met Jeffquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim K, wordt KIM K=kont genoemd. Haarachternaam begint met een W, dus de stem roept Kim W op, maar is dezelfde. Kim D is Kim met pokdalige gezicht
KimD is diegene waar Jeff wel eens op ligt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan die Kim's kwa namen niet uit elkaar houden. Wie is nu wie van de Kim's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |