Hij ,mag dat. Bern is leraar en weet met kids om te gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Jij gaat nu naar bed, want jij bent moe".
Alsof hij haar vader is
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:16 schreef KinKiJan het volgende:
Toen Esther gisteren zo stond te dansen riepen er hier al een paar dat ze vandaag met de schoonmaakt waarschijnlijk weer last van haar rug zou hebben.
Zoals ze net op de bank ging zitten hadden ze een goeie vooruitziende blik !Ik snap dat niet, ze zit maar op d'r zuignap, dat is toch ontzettend saai elke dag weer, met elkaar schoonmaken is dan toch een welkome bezigheid, lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Tijd om de streams aan te slingeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
JW zit er n u eens niet op, maar leunt nu tegen de bank. Keer een andere positie
Je mist niet veel, maar zou het voor de zekerheid maar effe doenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tijd om de streams aan te slingeren.
Het is ook niet mijn hobby, maar zo met z'n allen is het inderdaad ook zo gedaan. Zou me bezwaard voelen om er dan maar bij te gaan zitten kijken. Zelfs met een pijntje lijkt me dat er altijd wel iets te vinden is om te doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ze zit maar op d'r zuignap, dat is toch ontzettend saai elke dag weer, met elkaar schoonmaken is dan toch een welkome bezigheid, lijkt me.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac heeft als manager niks schoongemaakt. Heb 'm vandaag niet gevolgd. .. maar doet ie wel wat?
Denk dat ie naarstig probeert om die sokken en crocs zo wit mogelijk te houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac loopt mooi te wezen met zijn charmante witten sokken en zwarte crocs, maar heb hem nog niets zien doen. Of ik heb dat gemist
Hij heeft de dumbells verplaatst hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac loopt mooi te wezen met zijn charmante witten sokken en zwarte crocs, maar heb hem nog niets zien doen. Of ik heb dat gemist
Edit: Geen crocs zie ik nu, maar sneakers.
Hij heeft de gym gedaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac heeft als manager niks schoongemaakt. Heb 'm vandaag niet gevolgd. .. maar doet ie wel wat?
Dat is zwaar werk. Kan zijn vermoeidheid dan ook begrijpenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft de dumbells verplaatst hoor
Voor hem is het weekend.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:22 schreef utopia2.0 het volgende:
JW heeft zijn stek op de bank weer gevonden. Het wark zit erop veur vandaag
Die zal het lichamelijk allemaal niet aankunnen.....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze weer niet gehoord dat er schoongemaakt ging worden?
Van de week zei ze nog dat ze het leuk vond om thuis hout te hakken voor haar hottub die ze thuis heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn hobby, maar zo met z'n allen is het inderdaad ook zo gedaan. Zou me bezwaard voelen om er dan maar bij te gaan zitten kijken. Zelfs met een pijntje lijkt me dat er altijd wel iets te vinden is om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |