Half uurtje pas ja? Had gehoopt dat ze er een eind doorheen waren nuquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lekker effe peukie doen. Al de hele dag bezig met schoonmaken. Oww wacht, net een half uurtje bezig
Nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer, dat twee RLS gelijktijdig op de streams zijn.
Als ik zie hoe ze te werk gaan, zal het geen eeuwigheid meer gaan duren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Half uurtje pas ja? Had gehoopt dat ze er een eind doorheen waren nu
Interessant dat er gelijk commentaar op CoS komt van iemand die blijkbaar de streams niet volgt, was daar gewoon te horen....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Pfff. Niemand noemt Erik een aap, hijzelf vond het onzin om shampoo te gebruiken want (en ik citeer Erik letterlijk): "heb je wel eens een aap met shampoo gezien?".
Verrek ja dat klopt. Is een tijdje geleden, maar idd. Scherp Spapaarsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
BB 6 was nog gaande toen DGK begon.
Ik zat erop te wachten.quote:
Meestal doet Esther alles voor hem.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:12 schreef Li0nHeart het volgende:
JW heeft een stoffer en blik vast en gebruikt 'm. Dat is niet vaak dat hij daadwerkelijk iets doet.
Anders wordt er massaal naar BB overgeschakeld....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Ze mogen dus vanaf maandag niet meer overdag in hun slaapkamer liggen oid
"Jij gaat nu naar bed, want jij bent moe".quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:12 schreef Clasientje het volgende:
Bern is wel een goeie vent vind ik, hoe hij Sascha behandelde met respect toen ze wat meer borreltjes op had. Heel lief hoe hij Sascha behandelde hij is wel gek op haar. Sascha heeft wel een goeie aan Bern.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze weer niet gehoord dat er schoongemaakt ging worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vind het een eigenaardige vent, maar ik sluit niet uit dat het één grote act is ......quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin heeft zich al weer uitgekleed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |