Het bespaart ruimte in die koelkast en zoals eerder gezegd, het hoeft niet in de koelkastquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is voor maandag pasta arrabiata van Mattin en Mexx. Maar idd gewoon buiten de koelkast is prima
Nee, commanderen gaat hem beter af .....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:56 schreef IkFok het volgende:
Die isaak heeft het werken ook niet uitgevonden
Niet alleen Isaac. Zie ook enkele dames(jonge), die niet echt fanatiek zijn tijdens de schoonmaak.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:56 schreef IkFok het volgende:
Die isaak heeft het werken ook niet uitgevonden
In de keuken zijn ze wel fanatiek bezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet alleen Isaac. Zie ook enkele dames(jonge), die niet echt fanatiek zijn tijdens de schoonmaak.
Gaan ze op de bank liggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Ze mogen dus vanaf maandag niet meer overdag in hun slaapkamer liggen oid
En terecht, ze moeten de concurrentie aangaan met BB ....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Dat mag ook wel, want daar is de meeste meuk en hygiene is daar heel belangrijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de keuken zijn ze wel fanatiek bezig.
Dat hoorde ik er al meerdere zeggen, dus denk idd, dat ze op hun donder hebben gekregen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Ach natuurlijk!!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En terecht, ze moeten de concurrentie aangaan met BB ....
Lekker effe peukie doen. Al de hele dag bezig met schoonmaken. Oww wacht, net een half uurtje bezigquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
Jeff heeft rookpauze.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit de eerste keer, dat twee RLS gelijktijdig op de streams zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En terecht, ze moeten de concurrentie aangaan met BB ....
Vast zijn vriendin.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano: Iemand heeft hier een scheet gelaten net
Pfff. Niemand noemt Erik een aap, hijzelf vond het onzin om shampoo te gebruiken want (en ik citeer Erik letterlijk): "heb je wel eens een aap met shampoo gezien?".quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:15 schreef Verida het volgende:
waarom Erik een aap noemen? en het hebben over een aap met kleren en shampoo? Is dat Cos humor?
en ik denk dat ik zelf ook stinkend door het leven ga, arme mensen om mij heen....ik douche ook maar 2 x per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |